четверг, 8 сентября 2022 г.

 Розвиток мовлення (художня література )

 Тема :Знайомство з творчістю поєта Павла Тичини . Заучування уривка вірша  " Добридень тобі , Україно моя ! "

-

- Доброго ранку ,любі малята ! Рада знову зустрічі з вами на нашому занятті . Почнемо його з привітання , (діти самостійно вітаються )

-Доброго ранку!Доброго дня!
 треба вітатися чемно щодня!
 Усмішку людям усім посилати,
 Доброго ранку щиро бажати!
- На сьогоднішнім занятті ми познайомимось з творчісттю видатного українського поєта    - Павла Тичини .



Струмок серед гаю ,мов стрічечка

На квітці метелик . мов свічечка

Хвилюють ,маюють ,квітують поля 

Добридень тобі - УКРАЇНО, моя

- Ці віршовані слова ми чули вчора ,коли на занятті річ шла ,про нашу рідну Україну ,тож написав цей вірш для вас , малята , і для всіх українців Павло Тичина .Ім'я цього поєта та письменника ми повинні запам'ятати ,бо не раз будемо в шкільні роки і в дорослому віці слухати ,або читати його чудові вірші та твори .Павло Тичина - поєт  . Поєт -бо він писав вірші ,це була його професія . Щоб оволодіти вмінням писати вірші ,треба добре вчитися , мислити і вміти висловлювати свої почуття  у віршованих рядках . Ми з вами також прагнемо добре вчитися та , як умога більше , складати повні речення ,про що я вас прошу у відповіді на кожне запитання на занятті ,сподіваюся ,що серед вас теж будуть поєти та письменники !!!

-Павло Тичина ,дуже любив нашу землю ,нашу країну - Україну ,це ми відчуваємо з рядків його творів. Послухайте вірши які Павло Тичина написав саме для малят :

- Сьогодні ми вивчемо віршик . з якого починається наше заняття ,ще раз послухаємо його :

Струмок серед гаю ,мов стрічечка

На квітці метелик . мов свічечка

Хвилюють ,маюють ,квітують поля 

Добридень тобі - УКРАЇНО, моя


- Які ніжні й лагідні порівняння : Струмок - мов стрічечка !

- Стрічечка - це ленточка ,щоб було вам зрозуміше,коли ми чуємо це порівняння - уявляємо собі . як серед гаю -( роща ) тече вузенький струмок ,бо Павло Тичина порівнює - мов стрічечка, вузенька стрічечка , а як що широка ми кажемо .... (стрічка )



-Струмок серед гаю , мов стрічечка - вузенький , його можна й перестрибнути .У ціх рядках ніжність та любов до краси природи.бо автор , ми вже це знаємо , безмежно любив Україну , її природу ,дуже хочу ,щоб і ви любили свою Батьківщину !

 - На квітці метелик  , мов свічечка :


-Подивіться , малята , яка ж то краса , бажаю всім нам бачити і відчувати красу нашої рідної країни !!!
 -Хвилюють , маюють , квітують поля :


- Яка краса , і як чудово красу полів поєт Павло Тичина передав у віршованих рядках : Хвилюють - серденько наше замирає від побаченої краси , квітують - зібралися всі фарби у полі : жовтий ,  золотий , зелений ,голубий , безмежна політра кольорів , адже не може така краса не хвилювати нас . Поєт ні фарбами нам показав красу полей , а словами !
- До кожного серця припали слова поєта , який вітається з рідною землею , рідною Україною ! Помилуємося і ми з вами красотами полей !
 - Д. гра " Про що нам віршик розповів ? " Ви читаєте рядок вірша , дитина називає самостійно останнє слова :

.Струмок серед гаю ,мов ....    (  стрічечка )

.На квітці метелик , мов...( свічечка)

.Хвилюють ,маюють ,квітують....( поля )

.Добридень тобі - ....( УКРАЇНО, моя )

- Разом з вами вивчила вірш і я , мені він дуже до вподоби , я буду чекати читання вашого вірша напам'ять ,мої маленькі українці ! На сьогодні ми з вами прощаємось. Я бажаю вам добрих , тихих і спокійних вихідних , адже сьогодні п'ятниця - попереду субота та неділя .Прошу вас продовжувати  слухати для заучування пісню " Квітуча Україна " Наталі Май. (одного разу в день достатньо , співаймо разом !












Комментариев нет:

Отправить комментарий