Розвиток мовлення .
Тема : РЕЧЕННЯ .
- Як незвично сьогодні розпочинається наше заняття ! Доброго ранку, малята . сьогодні третій день тиждня , нагадайте мені і Капітошці , як він зветься ? Так звісно , СЕРЕДА , серединка тиждня !
Ми починаємо : Капітошка друг веселий,
Має небо за оселю,
Бо він виріс на хмаринці,
Нам залишив , щось у торбинці .
- Малята , учора , під час дощу , Капітошка завітав у наш садок , на жаль , він нас не зустрів там , але залишив торбинку - непромокайку з картиною . яку сам намалював .
-Хто зображений на картині ?
- Яка пора року намальована ?
-Як ви важаєте , це початок осені , середина , або кінець ?Вересень , жовтень чи листопад ?
-Я важаю , що на малюнку -ВЕРЕСЕНЬ , місяць , який у нас зараз на календарі і він добігає до кінця , залишилося три дні . Малята , озвучте своє міркування .Д/гра :" Складемо розповідь разом ". Пропоную по черзі з дитиною складати речення за малюнком і ви разом складете розповідь на тему " Осіння прогулянка "
- Сподіваюся , у вас вийшла цікава розповідь ! Капітошка буде задоволений тим , що його малюнок вам до вподоби і він звертається з проханням, при можливості (якщо можете роздрукувати ), розфарбуйте малюнок фарбами і під малюнком складіть схему одного речення , яке ви склали .Нагадую : перше слово в реченні позначається двома рисочками :
-ЗАПАМ 'ЯТАЙТЕ : На письмі ми починаємо перше слово в реченні писати з великої літери , а на схемі -виділяємо його двома рисочками .
Зазирнемо ще в торбинку,
Зачекайте лиш хвилинку
Капітошка нам приніс ,
Ось погляньте - но , сюрприз
- Пісеньку про дощик послухаємо і потанцюємо в ритм мелодії
-Яка чудова пісенька звучала ,кожна нота на своєму місці , слова пісеньки теж вишикувалися правильно одне за одним , під таку пісеньку добре танцювалося. Малята , послухайте , будь ласка , музику Незнайки :
-Ой , Ой , під таку музику не дуже затанцюють ніжки , бо хочеться вуха закрити і не чути цієї музики .
-Так саме , малята , треба в речені правильно розміщувати слова , щоб було зрозуміло речення .ЗАПАМ' ЯТАЙТЕ : Слова у речені промовляють послідовно одне за одним.
Д/гра : "БУДУЄМО РЕЧЕННЯ "- Дорослий читає першу частину речення і ставить питання , дитина, дивлячись на картинку праворуч, дає відповідь. Бажано дитині повторити все речення .
- Малята , ми з вами познайомилися зі звуком [а ]-сьогодні ми будемо читати його та підбирати слова де є звук [а ] :за схемами другою та третєю.
- Малята , мені дуже сподобалися ваші натюрморти . Дякую вам за красу, на сьогоднішньому занятті з ліплення прошу вас виліпити яблучко (одне ) і показати мені .що у вас вийшло , у мене пластиліну немає , тож я буду ліпити яблучко з солоного тіста .Що у мене вийде , я вам покажу .Творчого успіху вам у ліпленні яблучка :
- Дзвіночок сповіщає нам про закінчення заняття . Я бажаю вам мирного та тихого дня , веселих ігор у колі друзів . Зустрінемося у четвер .
Комментариев нет:
Отправить комментарий