Логіко - математичний розвиток .Тема :Геометричні фігури . Знаки :" Більше " " Менше ""Дорівнює"
-Доброго ранку !Доброго дня!
Треба вітатися ніжно щодня!
Усмішку людям усім посилати
Доброго ранку щиро бажати !
-Сьогодні на календарі - Вівторок , це другий за рахунком день тижня ,а як називається перший день тижня ?
-Подивіться , будь ласка , за віконце : яка на дворі погода , чи можемо ми це визначити не виходячи на двір ? Ми можемо побачити : Чи йде дощ ? Чи віє вітер ? Чи світить сонечко ? -Так , можемо побачити і зробити висновок до стану погоди .
Поганий настрій з ранку - на дворі плаче хмарка
Чомусь сумує сонечко ,не загляда в віконечко
До Сонечка ми зараз завітаємо
Що трапилось у нього роспитаємо
-
- Чому ти, Сонечко засумувало ? Шепоче мені Сонечко , що внього немає промінчиків. Це не біда . Намалюємо ми тобі рівненьки промінці ,згодні , малята - це буде нашим завданням !
- Ще Сонечко просить нас пограти в Д/гру:" Назвати сусідів чисел "
Д /гра " Крокує разом " - станьте поряд - мама ліворуч , дитина праворуч .
По черзі крокуємо вперед рахуючи до 10 ( наприклад : мама називає -один . дитина два ,роблячи крок уперед ,якщо рахунок правильний і тд, кроком назад - лічемо в зворотньому порядку ; мама - десять , малюк -дев'ять і тд )
-Малята , скажіть мені ,будь ласка , де на нашому аркуші їде автобус з цифрою 5 ? Так , дійсно - праворуч . Автобус з цифрою 8 їде ...? А де їде автобус з цифрою 2? (якщо в телефоні проводите заняття : вгорі . знизу , у середині , або по центру аркуша )
-Сонечко закрили хмари , порахуйте скільки хмар великих ? Скільки хмар маленьких ?ЗАВДАННЯ : Ліворуч викладіть стільки паличок , скільки великих хмар - праворуч стільки паличок , скільки маленьких хмаринок . (зробіть , будь ласка , фото завдання )
- Яких хмар більше ? Яких хмар меньше ?
- Сьогодні ми з вами познайомимося зі знаками більше - меньше , дорівнює . Навчимося порівнювати предмети, визначати де предметів більше , або меньше ,чи їх однакова кількість і позначати це знаком .
Погляньте на ці знаки :
-знак" дорівнює "складається з двох рівних паличок ,одна знаходиться знизу , друга над нею , викладіть , будь ласка , з математичних паличок цей знак .
Повторіть за мною - це знак - ДОРІВНЮЄ.
ЗАВДАННЯ : На аркуші білого кольору ліворуч розмістіть три кружечка , що ви вчора , в понеділок, вирізали , праворуч викладіть три прямокутника зеленого кольору
- яких фігур більше ? меньше ? Кружечків і прямокутників рівна кількість , тобто порівну , між ними у середині ми ставимо знак "дорівнює "(фото завдання )
- Знаки " БІЛЬШЕ " "МЕНЬШЕ " - складаються з двох паличок ,викладіть палички одна над одною ,тепер з одного боку палички з 'єднуються ,а з другого краю широко роз 'єднанані , наче відкривається рот у крокадила
-
- ліворуч - один кавун , праворуч ...? Широка сторона знака повернута у сторону, де більше число- вказує нам ,що три кавуна більше , , ніж один.
ЗАВДАННЯ : на білому аркуші розмістить ліворуч два зелених прямокутника , праворуч один синій прямокутник , між ними з математичних паличок , викладіть знак "БІЛЬШЕ "
Ліворуч з геометричних паличок зробіть два квадрата , праворуч викладіть трапецію , між ними установіть знак "МЕНЬШЕ "(надішлить , будь ласка , роботу дитини )
Наполегливо прошу вас звертати увагу на те ,щоб дитина при виконанні завдання коментувала свої дії , поповнюємо і розширюємо словниковий запас дітей .
Д/гра : " В гостях у Сонечка "-закріплюємо знання про частини доби , для гри вам знадобиться м'яч , грати можна під час прогулянки , ви називаєте режимні моменти - кидаєте м' яч дитині , дитина повертає м'яч з правільною відповіддю ( Сонечко прокидається... - вранці , Сонечко сідає обідати... - вдень . Сонечко чистить зуби і тд) ,потім дитина озвучує режимні моменти...
- Перед нами зошит в клітинку , сьогодні в ньому ми будемо вчитися писати.
Писати ми будемо ручкою ,тримає ручку - пальці правої руки , покажіть мені праву руку , так , молодці .
- назвіть мені пальці починаючи з мізинчика. Якщо вам важко , я допоможу : Мізинчик ,Безім'яний , Середній , Вказівний .Великий
Три пальця уміло і старанно будуть тримати ручку - Великий , Вказівний і Середній . Візміть у праву руку аркуш паперу за верхній правий кут і подивіться , як його тримають пальці - попереду Великий , позаду аркуша Вказівний і Середній , Мізинчик і Безім'яний прижеймаються у кулачок : саме так ми повинні тримати ручку
Ручка спирається на середній палець , притримується зверху вказівним і попереду до вас - великим . Ліва рука нам буде допомагати при письмі - придержуючи аркуш , або зошит .
- як ми будемо писати на аркуші в клітинку , я покажу вам на сторінці нашої групи . Писати ми будемо лучики до нашого сонечка , що гостинно нас зустрічало на занятті . Я бажаю вам гарних робіт , виконаних з радісттю і задоволенням . мирного , тихого дня вам , бережить себе !!!
Комментариев нет:
Отправить комментарий