понедельник, 12 сентября 2022 г.

 



Логіко - математичний розвиток .

Тема :Геометричні фігури . Знаки :" Більше " " Менше ""Дорівнює"

-Доброго ранку !Доброго дня!

Треба вітатися ніжно щодня!

Усмішку людям усім посилати 

Доброго ранку щиро бажати !

-Сьогодні на календарі - Вівторок , це другий за рахунком день тижня ,а як називається перший день тижня ? 

-Подивіться , будь ласка , за віконце : яка на дворі погода , чи можемо ми це визначити не виходячи на двір ?  Ми можемо побачити : Чи йде дощ ? Чи віє вітер ? Чи світить сонечко ? -Так , можемо побачити і зробити висновок до стану погоди .

                       Поганий настрій з ранку - на дворі плаче хмарка

                      Чомусь сумує сонечко ,не загляда в віконечко

                         До Сонечка ми зараз завітаємо 

                            Що трапилось у нього роспитаємо

-

- Чому ти, Сонечко засумувало ? Шепоче мені Сонечко , що внього немає промінчиків. Це не біда . Намалюємо ми тобі рівненьки промінці ,згодні , малята - це буде нашим завданням !
- Ще Сонечко просить нас пограти в Д/гру:" Назвати сусідів чисел " 

                                                                  
Д /гра " Крокує разом " - станьте поряд - мама ліворуч , дитина праворуч .
По черзі крокуємо вперед рахуючи до 10 ( наприклад : мама називає -один . дитина два ,роблячи крок уперед ,якщо рахунок правильний  і тд, кроком назад  - лічемо в зворотньому порядку ; мама - десять , малюк -дев'ять і тд )

-Малята , скажіть мені ,будь ласка ,  де на нашому аркуші  їде автобус з цифрою 5 ? Так , дійсно - праворуч . Автобус з цифрою  8 їде ...?  А де  їде автобус з  цифрою 2?  (якщо в телефоні проводите заняття : вгорі . знизу , у середині , або по центру аркуша )



-Сонечко закрили хмари , порахуйте скільки хмар великих ? Скільки хмар маленьких ?

ЗАВДАННЯ : Ліворуч викладіть стільки паличок , скільки великих хмар - праворуч стільки паличок , скільки маленьких хмаринок . (зробіть , будь ласка , фото завдання )

- Яких хмар більше ?   Яких хмар меньше ?  

- Сьогодні ми з вами познайомимося зі знаками більше - меньше , дорівнює . Навчимося порівнювати предмети, визначати де предметів більше , або меньше  ,чи їх однакова кількість і позначати це знаком .

Погляньте на ці знаки :

-знак" дорівнює "складається з двох рівних паличок ,одна знаходиться знизу , друга над нею , викладіть , будь ласка , з математичних паличок цей знак .
Повторіть за мною - це знак -  ДОРІВНЮЄ. 
ЗАВДАННЯ : На аркуші білого кольору ліворуч розмістіть три кружечка , що ви вчора , в понеділок, вирізали , праворуч викладіть три прямокутника зеленого кольору 
- яких фігур більше ? меньше ?   Кружечків і прямокутників рівна кількість , тобто порівну , між ними у середині ми ставимо знак "дорівнює "(фото завдання )
- Знаки " БІЛЬШЕ " "МЕНЬШЕ " - складаються з двох паличок  ,викладіть палички одна над одною ,тепер з одного боку палички з 'єднуються ,а з другого краю широко роз 'єднанані , наче відкривається рот у крокадила 



         

                                   

- ліворуч - один кавун , праворуч ...?  Широка  сторона знака  повернута у сторону, де більше число- вказує нам ,що три кавуна більше , , ніж один.

ЗАВДАННЯ : на білому аркуші розмістить ліворуч два зелених прямокутника , праворуч один синій прямокутник , між ними  з математичних паличок , викладіть знак "БІЛЬШЕ "

Ліворуч з геометричних паличок зробіть два квадрата , праворуч викладіть трапецію , між ними установіть знак "МЕНЬШЕ "(надішлить , будь ласка , роботу дитини )

Наполегливо прошу вас  звертати увагу на те ,щоб дитина при виконанні завдання коментувала свої дії , поповнюємо і розширюємо словниковий запас дітей .

Д/гра : " В гостях у Сонечка "-закріплюємо знання про частини доби ,   для гри вам знадобиться м'яч , грати можна під час прогулянки , ви називаєте режимні моменти - кидаєте м' яч дитині , дитина повертає м'яч з правільною відповіддю ( Сонечко прокидається... - вранці , Сонечко сідає обідати... - вдень . Сонечко чистить зуби і тд) ,потім дитина озвучує режимні моменти...

- Перед нами зошит в клітинку , сьогодні в ньому ми будемо вчитися писати. 
Писати ми будемо ручкою ,тримає ручку - пальці   правої руки , покажіть мені праву руку , так , молодці .
- назвіть мені пальці починаючи з мізинчика. Якщо вам важко , я допоможу : Мізинчик ,Безім'яний , Середній , Вказівний .Великий
Три пальця уміло і старанно будуть тримати ручку - Великий , Вказівний і Середній . Візміть у праву руку аркуш паперу за верхній правий кут і подивіться , як  його тримають пальці - попереду Великий , позаду аркуша Вказівний і Середній , Мізинчик і Безім'яний прижеймаються у кулачок : саме так ми повинні тримати ручку  
Ручка спирається на середній палець , притримується зверху вказівним і попереду до вас - великим .  Ліва рука нам буде допомагати при письмі -  придержуючи аркуш , або зошит . 
- як ми будемо писати на аркуші в клітинку , я покажу вам на сторінці нашої групи . Писати ми будемо лучики до нашого сонечка , що гостинно нас зустрічало  на занятті . Я бажаю вам гарних робіт , виконаних з радісттю і задоволенням . мирного , тихого дня вам , бережить себе !!!


Комментариев нет:

Отправить комментарий