Логіко - математичний розвиток.
Тема :Ліворуч - праворуч. Орієнтування у просторі.
-Доброго ранку,любі малята! Нашу зустріч почнемо з привітання :-Доброго ранку!Доброго дня!
треба вітатися чемно щодня!
Усмішку людям усім посилати,
Доброго ранку щиро бажати!
-Давайте згадаємо будову тіла людини ,дивлячись на себе скажіть ,будь ласка ,що є у вас зовні?Очі, ніс ....Назвіть мені що у вашому організмі має пару? Очі мають пару ?Так , мають- у нас два очка.або можно казати -пара...
-Ви правильно назвали ,що людина має дві руки ,або -пару рук .дві - пара, (акцентуйте , будь ласка , увагу на ціх взаємозаміняємих словах) Саме дякуючи своїм рукам ми вчимося орієнтуватися в просторі -все .що знаходиться по правую руку -це є праворуч від нас ,те ,що знаходиться по ліву руку від нас - це є ліворуч .Нам треба це запам'ятати .Ще у нас є два боки - можемо казати по правий бік від нас . або по лівий бік (Увага батькам ! Як умога частіше, корисуйтеся у розмові з малюком ,у побутовому житті за потребою , ціма термінами , наприклад - принеси мені чашку ,вона ліворуч від тебе і тд. )Сьогодні ми зробимо собі підказку: праворуч від себе поставте улюблену іграшку ,протилежна сторона ....
-На Свято до нас завітали тварини і птахи з різних куточків миру,давайте познайомимося з ними .
-Назвіть мені ,будь ласка , яких птахів ви бачете ?Де знаходиться домашній птах: в середині,вгорі чи знизу? (домашній птах знаходиться знизу , ліворуч від песика та лисиці )
-По відношенню від оленя де знаходиться дикий птах? ( ліворуч ) (Шановні батьки,по мірі сил дитини вимагаємо повні відповіді ,нам треба ,як умога більше розвивати активне мовлення малюків )
-Скажіть ,будь ласка де знаходиться Віслючок стотосовно Жирафа?
- Стосовно Лисиці?
- Малята ,ви теж задайте мамі питання ,де знаходиться тварина ,яку ви оберете собі.
-Порахуємо разом всіх тварин. Окремо порахуємо птахів. Нагадаю вам ,що рахуємо ми зліва направо - перший - Бегемот , друга - Сова , третій - Олень , четвертий - Біле Ведмежа і тд.(слідкуйте ,будь ласка, за правильністю рахування )- Молодці !
- На нашій сторінці з 'явилися геометричні фігури ,назвіть їх :
- Назвіть /упізнайте ,будь ласка,в оточуючому середовищі кімнати предмети ,що мають форму фігур нижнього ряда (користуємося зв'язками "такий як" ...," схожий на .." приклад :ліворуч від мене стоїть акваріум ,він має круглу форму і нагадує нам - круг )
.Завдання: На аркуші праворуч від ценру - намалювати трикутник синього кольору,з нижнього краю - намалювати овал жовтого кольору,ліворуч - намалювати прямокутник зеленого кольору і угорі намалювати - круг червоного кольору.-Цю роботу ви надішлете мені .(Малювати треба від руки ,відео - виконання цього завдання я долучу до нашої групи )
- Пропоную вам пограти в гру: " Порахуй на слух. "- Дитина заплющує очі, а ви хлопаєте в долоні декілька разів (в межах 6 )
-Гра : Лабіринт : Накреслить у зошиті маршрут : клітинка - кількість кроків ( дві клитинки- вгору ,три клитинки -вправо і тд .) Дитина стає посеред кімнати і по запланованому маршруту передвигається у просторі кімнати .
- Порахуйте ,будь ласка, кількість машин ,які прямують в ліву сторону ,запишіть цифру у центр аркушу з геометричними фігурами, я буду чекати вашу роботу.
- Я прошу вас дати дітям прослухати пісню Квітуча Україна , Наталі Май,якщо вона їм буде до вподоби ми її розучемо, співайте разом з дітьми:
| Де сяє сонце золоте
І журавлі курличуть,
В саду черешенька цвіте,
Вечерять мама кличе.
Співає сонячні пісні
Уся моя родина,
Бо я вродилась на землі,
Що зветься Україна!
Приспів:
За квітучі гаї
І калини цвіт у лузі
Станьмо, браття мої,
Помолімось разом друзі.
Хай молитви слова
В небо птахою полинуть,
Щоб завжди берегла
Матір Божа Україну!
Любові сповнена земля
Одна така на світі,
Тут кожен день стрічаю я,
Серця добром сповиті.
Ми покладемо за мету
Від малу й до загину
Любити землю цю святу,
Що зветься Україна!
Приспів. (3)
Україну! Україну! Україну!
| |
|
-Бажаю вам миру та спокію !Все у нас буде добре !
Комментариев нет:
Отправить комментарий