понедельник, 5 сентября 2022 г.

Логіко - математичний розвиток.

Тема :Ліворуч - праворуч. Орієнтування у просторі.

-Доброго ранку,любі малята! Нашу зустріч почнемо з привітання :

-Доброго ранку!Доброго дня!
 треба вітатися чемно щодня!
 Усмішку людям усім посилати,
 Доброго ранку щиро бажати!

-Давайте згадаємо будову тіла людини ,дивлячись на себе скажіть ,будь ласка ,що є у вас зовні?Очі, ніс ....Назвіть мені що у вашому організмі має пару? Очі мають пару ?Так , мають- у нас два очка.або можно казати  -пара...

-Ви правильно назвали ,що людина має дві руки ,або -пару рук .дві - пара, (акцентуйте , будь ласка , увагу на ціх взаємозаміняємих словах)  Саме дякуючи своїм рукам ми вчимося орієнтуватися в просторі -все .що знаходиться по правую руку -це є праворуч від нас ,те ,що знаходиться по ліву руку від нас  - це є ліворуч .Нам треба  це запам'ятати .Ще у нас є два боки - можемо казати по правий бік від нас  . або по лівий бік (Увага батькам ! Як умога частіше,  корисуйтеся у розмові з малюком ,у побутовому житті за потребою , ціма термінами , наприклад - принеси мені чашку ,вона ліворуч від тебе і тд. )Сьогодні ми зробимо собі підказку:  праворуч від себе поставте улюблену іграшку ,протилежна сторона ....

-На Свято до нас завітали тварини і птахи з різних куточків миру,давайте познайомимося з ними .

-Назвіть мені ,будь ласка , яких птахів ви бачете ?Де знаходиться домашній птах: в середині,вгорі чи знизу? (домашній птах знаходиться знизу , ліворуч від песика та лисиці ) 

-По відношенню від оленя де знаходиться дикий птах?     ( ліворуч ) (Шановні батьки,по мірі сил дитини вимагаємо повні відповіді ,нам треба ,як умога більше розвивати активне мовлення малюків )

-Скажіть ,будь ласка де знаходиться Віслючок стотосовно Жирафа?

- Стосовно Лисиці?

- Малята ,ви теж задайте мамі питання ,де знаходиться тварина ,яку ви оберете собі.


-Порахуємо разом всіх тварин. Окремо порахуємо птахів. Нагадаю вам ,що рахуємо ми зліва направо - перший - Бегемот , друга - Сова , третій - Олень , четвертий - Біле Ведмежа і тд.(слідкуйте ,будь ласка, за правильністю рахування )
- Молодці !
- На нашій сторінці з 'явилися геометричні фігури ,назвіть їх :

- Назвіть /упізнайте ,будь ласка,в оточуючому середовищі кімнати предмети ,що мають  форму фігур нижнього ряда (користуємося зв'язками "такий як" ...," схожий на .." приклад :ліворуч від мене стоїть акваріум ,він має круглу форму і нагадує нам - круг )
.
Завдання: На аркуші  праворуч від ценру - намалювати трикутник синього кольору,з нижнього краю - намалювати овал жовтого кольору,ліворуч - намалювати прямокутник зеленого кольору і угорі намалювати -  круг червоного кольору.-Цю роботу ви надішлете мені .(Малювати треба від руки ,відео - виконання цього завдання я долучу до нашої групи )

- Пропоную вам пограти в гру: " Порахуй на слух. "- Дитина заплющує очі, а ви хлопаєте в долоні декілька разів (в межах 6 )

-Гра : Лабіринт :   Накреслить у зошиті маршрут : клітинка - кількість кроків ( дві клитинки- вгору ,три клитинки -вправо і тд .) Дитина стає посеред кімнати і по запланованому маршруту передвигається у просторі кімнати .



- Порахуйте ,будь ласка, кількість машин ,які прямують в ліву сторону ,запишіть цифру у центр аркушу з геометричними фігурами, я буду чекати вашу роботу.




- Я прошу вас дати дітям прослухати  пісню  Квітуча Україна , Наталі Май,якщо вона їм буде до вподоби ми її розучемо, співайте разом з дітьми:

 
Де сяє сонце золоте
І журавлі курличуть,
В саду черешенька цвіте,
Вечерять мама кличе.
Співає сонячні пісні
Уся моя родина,
Бо я вродилась на землі,
Що зветься Україна!

Приспів:
За квітучі гаї
І калини цвіт у лузі
Станьмо, браття мої,
Помолімось разом друзі.
Хай молитви слова
В небо птахою полинуть,
Щоб завжди берегла
Матір Божа Україну!

Любові сповнена земля
Одна така на світі,
Тут кожен день стрічаю я,
Серця добром сповиті.
Ми покладемо за мету
Від малу й до загину
Любити землю цю святу,
Що зветься Україна!

Приспів. (3)

Україну! Україну! Україну!


-Бажаю вам миру та спокію !Все у нас буде добре !








Комментариев нет:

Отправить комментарий