Логіко - математичний розвиток .
Тема : Число та цифра 2. Знак " Віднімання "
-Доброго ранку , малята ! Привітаймося один з одним :
Доброго ранку , доброго дня ,
Хай плещуть долоньки , хай тупають ніжки ,
Кивають голівки і сяють усмішки !
-Погляньте у вікно , та скажіть , будь ласка , яка на дворі погода ? Сподіваюся ,. на сонячний день, і ви зможети після занняття погуляти разом з батьками і друзями !Адже прогулянка на свіжому повітрі є обов' язковою потребою для нашого здоров ' я, не забувайте про це !
- На календарі 29 вересня - 2 дні залишилося панувати вересневі.
- Скілька днів до початку жовтня - другого осіннього місяця ? Два !
- Сьогодні на занятті ми будемо писати цифру 2 .
Цифру 2 легко запам' ятати ,адже у неї є чудовий , красивий , хвилястий хвостик.
Число "ДВА " ми зустрічаємо з вами на кожному кроці, бо ми маємо - дві ноги , дві руки ... назвіть , чого у нас по парі ?
-Молодці ! Погляньте , це - цифра 2 , або двійка.
- Мені цифра 2 нагадує вушко , а вам ? Проведіть вказівним пальчиком правої руки по правому вушку , хвостика тільки не має .
- Малята , обведіть вказочкою по цифрі на моніторі .
- Скажіть , чи є у цифри 2 - прямі лінії , хвилясті ?
ЗАВДАННЯ : з математичних паличок викладіть на аркуші паперу - одиничку , далі знак "додавання ",ще одну одиничку , та знак " дорівнює"
- Скажіть , будь ласка , чи можемо ми викласти з математичних паличок цифру 2 ?
-Звісно -НІ ! Тоді , я вам запропоную цифру 2 - виліпити з червоного пластилину і викласти двійку після знака " дорівнює " ( надішлить фото )
-Малята , вчора ми ліпили яблучко . Що нам треба зробити ,щоб получилася пара яблучок ? Хто зробив три яблучка , як зробити , щоб у вас вийшло дві пари ? Так додати ще одно. Тож у вас є пара яблучок - одне намальоване . друге виліплено з пластиліну.
1 + 1 =2
- Це мої яблучка , одне намальоване , друге я виліпила з солоного тіста і разфарбувала , получилося два яблука 1
- Ми подивились маленький мультик про цифру 2 , і бачимо , що у мультику двійка написана з прямим хвостиком, на пісьмі ми будемо писати хвилястий хвостик - це правільніше ! Ось так :
-Розгляньмо написання двійки у клітинці - двійка пишеться з середини клітинки ,, верхній правий кут зрізається , далі йде пряма похила лінія до нижньої сторони клітини, зупинилися і звідси ми пишемо горизонтальну хвилясту лінію до правого нижнього кута .
- Малята ,ми з вами викладували на початку заняття приклад з паличок , тепер прошу вас записати приклад на аркуші ( Мами проговорюють поступовість , дитина самостійно пише ): одиниця , знак " додавання ", одиниця , знак " дорівнює " , двійка .
- Ми склали та записали приклад на додавання , як скласти приклад на віднімання нас навчать Їжачок , Равлик та Сонечко ,уважно дивимося та слухаємо :Малятка , сьогодні попрацюйте в зошиті з Математики на сторінках
Я прощаюся з вами до завтра , бажаю вам миру та спокою , гарного настрою на цілий день !!!
Комментариев нет:
Отправить комментарий