воскресенье, 25 сентября 2022 г.

 -Доброго ранку , мої любі малята !Рада вас  вітати на занятті ,адже сьогодні понеділок - перший день тиждня. На календарі 26 вересня .

Тож дзвоник кличе нас на урок !

Гарна музика лунає,

Діточок усіх скликає:

Сядьте на стільці , будь ласка ,

Йде до нас у гості казка !

-Ви любите казки , малята ? Мені вони теж до вподоби. Адже казки такі чудові !Особливо народні . 
-Давайте ,згадаємо , які казки бувають ? Я нагадаю  - НАРОДНІ , бо склав їх народ ,з покоління в покоління казки розповідали своїм дітям , а ще бувають казки АВТОРСЬКІ ,їх складає людина - казкар , записує у книгу , і ми знайомимося з ними . Запам'ятайте : народні та авторськи бувають казки. 
- Пригадайте , малята , яку авторську казку ми нещодавно слухали ? (Соловей і жук .) Попереду нас чекає народна казка !
- Сьогодні , до мене завітали два незвичайних гостя :
-" Лисичка та журавель "- так називається народна казка ,в яку нас запрошують наші гості ,одже дуже уважно слухаємо . Нагадую , що на стільчику треба сидіти  рівненько тримаючи спину , ножки стоять одна поряд з другою - правильна осанка -залог нашого здоров'я.


 

-Малята , хто до нас прийшов разом з казкою ?
-Хто з героїв вам сподобився ? 
Бесіда за змістом казки , намагайтеся давати відповідь повним реченням  :
-Про кого розповідається в казці ?
- Хто кого першим запросив до себе на гостини ?
-Чим та із чого пригощала Лисичка Журавля ?
- Чи зміг Журавель скуштувати манну кашу ? Чому ?
-Як Журавлик віддячив Лисичці ?
-Чи сподобалося Лисичці Журавликове частування ? Чому ?
- Чим закінчилася казка ?
- В кінці казочки чуємо прислів'я -" Як гукнулося так і відгукнулося " ,тобто  який ти вчинок зробив ,теж саме ми отримаємо . Посміхнулись другові - він посміхнеться вам !
Поміркуйте над прислів'ям : " Що посієш , те й пожнеш . "
- Подивіться на наших героїв :
- Якою є на вигляд  Лисичка ? Який у неї характер ?
-Який характер у Журавля ?
-Чи згодні ви з тим , що Журавль віддячив Лисиці по заслузі ?
- Яку параду дати Лисичці ? Як не слід поводитися ?
- Як би ви помирили Лисичку та  Журавля ? (відповіді на два-три запитання надішлить ,будь ласка )
Покажу вам , як я це зробила :


Треба нам перепочити , повторюємо за Лисичкою :


- Малятка , зараз ми з вами будемо вчитися ставити запитання : Хто ? або Що ?
- Це ... ( хто ? )  лисичка .
-Це ...(що ?) глечик 
-Це ...(хто ?) журавель 
-Це.. (що ?) тарілка
- Ви бачете , що до  назви звірів ми ставили питання Хто ? До предметів - Що ? Запам'ятайте це !
- Малята , Лисичка та Журавель принесли нам у дарунок літеру А  -літера  А
- позначає звук [  а  ]  .Як ви гадаєте ,чому вони саме цю літеру подарували   ? Давайте вимовимо імена героїв -Ли - сич - ка , Жу - ра -вель . Ви чуєте в їх іменах звук [а] ?
-Перед вами дві схеми слів Лисичка та Журавель , визначте  , яка схема відповідає слову - Лисичка , яка - Журавель . Зробіть , будь ласка , схему слова - тарілка - поділити на склади і визначити в якому  складі звук [а ]  (завдання надішлить ). Для визначення -дитина повинна , не поспішаючи , вимовляти слово і чути , чи є в слові заданий звук і його місце у слові ( на початку ,всередині , в кінці )


МАЛЮВАННЯ :
Тема : Осінній натюрморт .
Осінь така щедра , осінь така мила:
Урожай зібрала , листя взолотила .
Овочі в коморі зиму дожидають, 
Яблука духмяні в садочку достигають.
- Перед нами картина Сергія Шушка " Натюрморт " 
- Що ви бачите на картині ?
- Так що таке - Натюрморт ?
Якщо на картині вода у графіні
Квіти , овочі чи  торт
То це , діти - натюрморт .
- Сьогодні ми вкотре перетворюємося на художників і намалюємо свій натюрморт з овочів та фруктів . Відгадайте загадки і дізнаєтесь ,які овочі та фрукти будуть на нашому натюрморті зображені 
Лампочка вгорі висіла,
Стала смачна, пожовтіла.
Діти лампочку зірвали,
З апетитом скуштували.
(Груша)
Соковите, червоненьке,
Круглобоке, солоденьке.
(Яблуко) 

Помаранчева і гарна,
У землі сиджу не марно:
Соковита, солоденька,
Вже я стала чималенька.
Собою пригощу дитину.
Хай корисну з’їсть 
(Морквину)

-На малюнку ми з вами намалюємо кошик з яблуком , грушею , морквиною , малювати будемо послідовно :
1. аркуш розмістіть у горизонтальному положені і затонуйте аркуш у жовтий колір ( згадайте , як ми тонували круг), дайте час , щоб фарба підсохла .
2.Підготуйте фарбочки , пензлик , простий олівець , серветку, воду у непролівайці.
3. Послідовно малюємо разом зі мною : "Від того , як ви мене чуєте - залежить результат вашої роботи ! "
- Малята , сподіваюся , у вас все вийшло , я буду чекати на ваші роботи , бажаю вам тихого та спокійного дня , дай Боже миру нашій країні !!!











Комментариев нет:

Отправить комментарий