-Доброго ранку , мої любі малята !Рада вас вітати на занятті ,адже сьогодні понеділок - перший день тиждня. На календарі 26 вересня .
Тож дзвоник кличе нас на урок !
Гарна музика лунає,
Діточок усіх скликає:
Сядьте на стільці , будь ласка ,
Йде до нас у гості казка !
-Ви любите казки , малята ? Мені вони теж до вподоби. Адже казки такі чудові !Особливо народні .
-Давайте ,згадаємо , які казки бувають ? Я нагадаю - НАРОДНІ , бо склав їх народ ,з покоління в покоління казки розповідали своїм дітям , а ще бувають казки АВТОРСЬКІ ,їх складає людина - казкар , записує у книгу , і ми знайомимося з ними . Запам'ятайте : народні та авторськи бувають казки.
- Пригадайте , малята , яку авторську казку ми нещодавно слухали ? (Соловей і жук .) Попереду нас чекає народна казка !
- Сьогодні , до мене завітали два незвичайних гостя :
-" Лисичка та журавель "- так називається народна казка ,в яку нас запрошують наші гості ,одже дуже уважно слухаємо . Нагадую , що на стільчику треба сидіти рівненько тримаючи спину , ножки стоять одна поряд з другою - правильна осанка -залог нашого здоров'я.
-Хто з героїв вам сподобився ?
Бесіда за змістом казки , намагайтеся давати відповідь повним реченням :
-Про кого розповідається в казці ?
- Хто кого першим запросив до себе на гостини ?
-Чим та із чого пригощала Лисичка Журавля ?
- Чи зміг Журавель скуштувати манну кашу ? Чому ?
-Як Журавлик віддячив Лисичці ?
-Чи сподобалося Лисичці Журавликове частування ? Чому ?
- Чим закінчилася казка ?
- В кінці казочки чуємо прислів'я -" Як гукнулося так і відгукнулося " ,тобто який ти вчинок зробив ,теж саме ми отримаємо . Посміхнулись другові - він посміхнеться вам !
Поміркуйте над прислів'ям : " Що посієш , те й пожнеш . "
- Подивіться на наших героїв :
- Якою є на вигляд Лисичка ? Який у неї характер ?
-Який характер у Журавля ?
-Чи згодні ви з тим , що Журавль віддячив Лисиці по заслузі ?
- Яку параду дати Лисичці ? Як не слід поводитися ?
- Як би ви помирили Лисичку та Журавля ? (відповіді на два-три запитання надішлить ,будь ласка )
Покажу вам , як я це зробила :
Треба нам перепочити , повторюємо за Лисичкою :
- Малятка , зараз ми з вами будемо вчитися ставити запитання : Хто ? або Що ?
- Це ... ( хто ? ) лисичка .
-Це ...(що ?) глечик
-Це ...(хто ?) журавель
-Це.. (що ?) тарілка
- Ви бачете , що до назви звірів ми ставили питання Хто ? До предметів - Що ? Запам'ятайте це !
- Малята , Лисичка та Журавель принесли нам у дарунок літеру А -літера А
- позначає звук [ а ] .Як ви гадаєте ,чому вони саме цю літеру подарували ? Давайте вимовимо імена героїв -Ли - сич - ка , Жу - ра -вель . Ви чуєте в їх іменах звук [а] ?
-Перед вами дві схеми слів Лисичка та Журавель , визначте , яка схема відповідає слову - Лисичка , яка - Журавель . Зробіть , будь ласка , схему слова - тарілка - поділити на склади і визначити в якому складі звук [а ] (завдання надішлить ). Для визначення -дитина повинна , не поспішаючи , вимовляти слово і чути , чи є в слові заданий звук і його місце у слові ( на початку ,всередині , в кінці )
МАЛЮВАННЯ :
Тема : Осінній натюрморт .
Осінь така щедра , осінь така мила:
Урожай зібрала , листя взолотила .
Овочі в коморі зиму дожидають,
Яблука духмяні в садочку достигають.
- Перед нами картина Сергія Шушка " Натюрморт "
- Що ви бачите на картині ?
- Так що таке - Натюрморт ?
Якщо на картині вода у графіні
Квіти , овочі чи торт
То це , діти - натюрморт .
- Сьогодні ми вкотре перетворюємося на художників і намалюємо свій натюрморт з овочів та фруктів . Відгадайте загадки і дізнаєтесь ,які овочі та фрукти будуть на нашому натюрморті зображені
Лампочка вгорі висіла,
Стала смачна, пожовтіла.
Діти лампочку зірвали,
З апетитом скуштували.
(Груша)
Соковите, червоненьке,Стала смачна, пожовтіла.
Діти лампочку зірвали,
З апетитом скуштували.
(Груша)
Круглобоке, солоденьке.
(Яблуко)
Помаранчева і гарна,
У землі сиджу не марно:
Соковита, солоденька,
Вже я стала чималенька.
Собою пригощу дитину.
Хай корисну з’їсть
(Морквину)
-На малюнку ми з вами намалюємо кошик з яблуком , грушею , морквиною , малювати будемо послідовно :
1. аркуш розмістіть у горизонтальному положені і затонуйте аркуш у жовтий колір ( згадайте , як ми тонували круг), дайте час , щоб фарба підсохла .
2.Підготуйте фарбочки , пензлик , простий олівець , серветку, воду у непролівайці.
3. Послідовно малюємо разом зі мною : "Від того , як ви мене чуєте - залежить результат вашої роботи ! "
- Малята , сподіваюся , у вас все вийшло , я буду чекати на ваші роботи , бажаю вам тихого та спокійного дня , дай Боже миру нашій країні !!!
Комментариев нет:
Отправить комментарий