вторник, 13 сентября 2022 г.

 






- Годі, діточки ,вам гратись ,
На заняття слід збиратись,
Карлсон нас тут чекає , 
Про слова він щось питає

- Доброго ранку , любі малята !
-Доброго ранку тобі ,Карлсоне! 

-Як ти потрапив до нас , Карлсоне ? 
- Малята , Карлсоне пролітав над нашим садочком і зазирнув у віконце ,але нас з вами він не побачив у садку . Чому , малята ,ми не ходимодо дитячого садочка ? Поміркуйте !
- Зараз небеспечно дітям перебувати на відстані від батьків ,пам'ятайте , малята , що ви завжди повинні бути під наглядом дорослих ,без дозволу старших не можна виходити на прогулянку  та самостійно відлучатися від свого дому. Дотримуйтеся , будь ласка ціх важливих правил !!!
- Карлсон не знайшов нас у садку і завітав до мене в гості . Він питається : чому навчилися ви , малята , за останній тиждень ?
- Доречі , про тиждень ,Малята , нагадайте мені скільки днів у тижні ? Сьогодні третій день тиждня ,як він називається ? А який день тиждня був учора ? 
Гадаю , що ви всі відповіли провільно !
Карлсон теж буде вчитися разом з нами . Тож сіли рівненько , вушка слухають , голівка - думає , та голосно відповідаємо ,адже мова на занятті піде про СЛОВА та ЗВУКИ .
Карлсон хоче навчитися розмовляти , як моторчик " Др - др - др " ,
-Малята , поясніть йому - гул моторчика це який звук ? ( немовний )
- Ми люди , і тому завжди хочемо розповісти  щось один одному  - ми розмовляємо !Для розмови люди вживають слова . Слова існують різні , деякі означають предмет : чашка , хліб , іграшка ... назвіть , будь ласка , пять слів ,що означають предмет на ваш вибір . - Молодці !
-Інші слова означають дію , тобто : чашка стоїть , хліб спікся , іграшка  крутиться ..- добіріть і ви до своїх слів  - слова -дії .
Ще є слова , які означають ознаку : маленький , червоний і тд , добіріть до своїх слів - предметів  слова -ознаки : чашка синя стоїть на столі і тд .
- Молодці , малята , і ти , Карлсоне теж молодець , разом з дітьма старанно  вчишся і ти .
- Любі мої , ви і не помітили , як із слів ми побудували речення . Речення - це кілька слів які висловлюють наші думки , це дуже важливо в житті людини , тому завжди на питання мною поставленне відповідайте повним реченням ,вживаючи слово-предмет , слово - дію , слова - ознаку . Дивлячись на картинки переді мною , я скажу вам складене з них речення : Курочка знесла золоте яєчко. Розберіть на слова моє речення . Скільки слов у моєму реченні .Так , дійсно чотири . У відео на сторінці нашої групи , я покажу ,як моє речення буде виглядати схематично , на моєму прикладі ви створите схему вашого речення по картинках , які нижче :





- Кого і що ви бачите на малюнку ?  хлопчика , мильні  кульки - з ціх слів складіть речення , та назвіть : де є слово - предмет , слово - дія та ,якщо є - слово - ознака.
Завдання : З прямокутників ,які ви підготували , викладіть на аркуші білого кольору схему речення .(зробіть фото , не поспішайте дитині підказувати ,дайте хвилинку  обмірковування , що б дитина зробила схему повторюючи слова у реченні : Хлопчик - перша рисочка  і тд . )

Малятка , слова бувають короткими , бувають довгими: Мак ,Велосипед , порівняйте їх , яке по рахунку слово длініше ?
Слова складаються зі звуків , ми в садочку вчили взимку це ,я нагадаю - звуки бувають приголосні - позначали їх синім колором  і  голосні , ми завжди позначали їх   кружечком червоного кольору . Починаючи з лівої верхньої строки  пропойте ці звуки :
- Настав час перепочити : рухаємося під музику і співаємо разом :



- У скриньки Карлсона я знайшла дуже важливі для всіх нас речі , я вам загадаю загадки , і ви дізнаєтесь ,що у скриньці :

Як купатися ідеш
І мене також береш.
Я гладеньке й запашне,
Ти намилюєш мене.
Всі мікроби змило
Я – корисне…
(Мило) 

Чищу зубки кожен день
Дуже добре й швидко
Мені в цьому допоможе
Моя зубна…(щітка)

Будуть зубки здоровенькі –
Я почищу їх гарненько.
Візьму в руки зубну щітку,
Густу і пухнасту.
Що крім цього треба дітки?
Ще й і зубну…(пасту)

Коли миюсь, чи вмиваюсь,
Потім ним я витираюсь.
Витирати сухо звик
Мій м’якесенький…(рушник)

Білих 30 зубчиків для кучерів і чубчиків
По голівці ходять – волосся в порядок приводять. ( Гребінець)

- Карлсон не знав для чого потрібні людині  ці речі , що знаходились у скринці , він послухав ваші відгадки та зрозумів , що ви добре знайомі з ними ,бо користуєтися ними  для збереження здоров'я , та лічної гігієни 
Малята , скільки багато слів у загадці - слова - предмет , слова - ознака , слова - дії , Давайте слова - відгадки поділимо на склади :
Ми- ло , Пас-та, Руш-ник, Щіт -ка, Грі-бі - нець ( шановні батьки , запишіть ,будь ласка ці слова на аркуш паперу  , а дитина самостійно поставить рисочки поділу на склади та підкреслить червоним олівцем голосні звуки , роботу надішлить )

 - Малята , я дякую вам за заняття , мені було радісно , хоч і заочно , з вами спілкуватися , а Карлсон навчився поділяти слова на слоги , співати голосні звуки ,будувати речення і головне буде користуватися предметами гігієни для укріплення здоров'я. Зичу вам затишного і радісного дня ,миру у ваших домівках і в нашій рідній Україні !!!    

Комментариев нет:

Отправить комментарий