-Зі Святковим ранком ,мої любі вихованці ! З Днем Дошкілля ! Бажаю кожному з вас і усім дітям України зростати в мирі та спокою . Щоб кожен з вас міг з радісттю поспішати з ранку у садочок ! Свято - це добре , а дзвіночок сповіщає нас про початок заняття . І так - ми починаємо !
-Сьогодні нам допоможуть навчитися визначати хто нище? хто вище?хто найвище ?герої народної української казки " РЄПКА"
- Малята , мені дуже подобається кошеня , яке воне руденьке , смугасте, допоможіть мені ще підібрати слова ,які охарактеризують кошеня .
- Хто нижче кошеняти ?хто найвижчий серед казкових героїв ? Хто вище внучки ?
-Назвіть усих , хто нижче бабусі . А хто вище ?
-До наших героїв я ставила питання - хто ? Одже давайте повторимо : коли мова йде про людину та тварину ми ставимо питання -ХТО ?,коли мова йде про предмети , рослини - ставимо питання -ЩО?
Хто ? Дід , Хто ? - бабка , Що ? -ріпка і тд .
- Малята, що витягли з землі дід, баба , внучка , Жучка, кошеня та мишеня ?
-Так , ріпку ! Якого вона розміру ? Дуже велика ! Покажіть руками , яка казкова ріпка , а яка у вас на городі виросла , покажіть .
Завдання : Візміть п'ять своїх улюблених іграшок і роставте їх у рядок , починаючи від тієї ,що нище і до найвищої .
- Яка іграшка нижче за всіх ?
-Яка іграшка вище ? Яка найвища ? ( повторити в зворотньому напрямку,тобто від найвищої до найнищої ).
Д / гра : Якої іграшки не стало ? Дитинка заплющує очі , ви ховаєте одну з іграшок .
- Якої іграшки не стало ? Якою вона була за рахунком ( зліва направо рахуємо - першою , п 'ятою і тд ) Повторити гру декілька разів .
Намалюйте ось таку таблицю в вертикальному положені . ліворуч стовбчик заповніть ви , праворуч дитина буде виконувати задане завдання :
1. Зменшити кількість кружечків на один ;
2. Збільшити прямокутників на один ;
3. Дорівнює кількість трикутників тих , що ліворуч ;
4 .Зменьшити квадратів на один ;
5. Зменьшити на дві трапеції .
Завдання надіслати .
-Малята , сьогодні ми з вами повторемо написання цифри 1 та знаків " додавання " та " дорівнює " . Дуже прошу чітко повторювати послідовність написання :
Спочатку пишемо одиничку :
Зараз пишемо знак " додавання ":
Вчимося писати знак "Дорівнює "
Завдання : Працюємо у зошитах з математики ( нажаль , у мене немає зошитів , окрім з грамоти , і я не можу вказати потрібні сторінки , зорієнтуйтеся самостійно )
Бажаю вам тихого і доброго дня , що б радість і задоволення приніс цей день і всі наступні дні !!!
Д/ гра" Полічи на дотик "- Дитина заплющує очі , ви торкаєтеся до щічки , декілька разів в межах 10 , дитинка розплющює очі і дає відповідь (далі : до голови , руки , вушка )
Комментариев нет:
Отправить комментарий