воскресенье, 4 сентября 2022 г.


Ознайомлення з природним довкіллям.

Тема : Осінь завітала в український край.

Зміївські кручі, Харківська область

- Доброго ранку шановні батьки та люба малеча!Я рада спілкуванню з вами ,дзвоник кличе нас до заняття ,тож сіли рівненько,спина пряма.
Сьогодні ми з вами розучим привітання і кожного ранку ми будемо вітатися саме так:
-Доброго ранку!Доброго дня!
 треба вітатися чемно щодня!
 Усмішку людям усім посилати,
 Доброго ранку щиро бажати!
-В четвер,коли ми з вами вітали один одного зі Святом знаннь -до мене постукав у віконце
Листоноша ,памєтаєте Він приходив до нас на Новорічне свято ,прошу вас згадати ,як його звали,якщо ви забули - це не біда ,я нагадаю - Листоноша Пєчкін,а ви мені нагадайте з якого він мультфільму?
Він вручив мені посилку ,я прийняла її зі здивуванням , адже хто міг мені надіслати?Коли я відкрила скриньку : звідти повіяв прохолодний вітерець , Сонечко зовсім не яскраво блиснуло мені у в очі, ще я побажила на дні коробку колюжу ,яка накрапала з хмаринки ,яка знаходилася у верхньому куточку чарівної скриньки... 
-Малята ,поміркуйте ,будь ласка ,хто надіслав мені незвичну звістку.(дайте малятам хвилинку обміркувати і проаналізувати основні ознаки осіні )
- Так , це Осінь ,вона нагадала мені ,що завітала в нашу країну,нашу чудову -...Нагадайте ,будь ласка , як зветься країна в якій ми живемо? 
-До нашої любої країни завітала Осінь.Звістно ви всі на собі відчули її прихід: прохолоду вранці та ввечері ,сонечко світить ,але вже не гріє ,як влітку.ви вдягли теплі кофтинки та штанці
-Зараз ми подивимося на красуню Осінь       

-Сподіваюся ,вам корисно було послухати цю казку ,адже в ній ми побачили ,які зміни відбуваються восени,росповідіть цю історію бабусі ,або татусеві. 
-Осінь поступово змінить листя на деревах в червоний ,жовтий.,помаранчевий кольори, 
Завдання : дитині потрібно знайти серед оточуючих предметів - предмети ціх кольорів,по можливості декілька,для закріплення орієнтування у просторі і визначені кольорів !!!
- Тобто листя будуть мати різні колори ,поміркуйте як ми це назвемо одним словом?
(різнокольорові),потім листя почнуть опадати з дерев ,як це явище ми назвемо одним словом - листя падають (листопад)
-Осінь має трьох синів -це осінні місяці ,вони звуться :ВЕРЕСЕНЬ, ЖОВТЕНЬ ТА ЛИСТОПАД.
Місяці завжди йдуть один за одним .Вересень -перший осінній місяць,він тепліше за старших братів Жовтня та Листопада і приносить нам багато гостинців,які в цей час зізріли на городі.
Відгадаймо загадки Вересня :
В саду достигли груші , сливи
В городі овочі дозріли
Друже ,часу ти не гай,
збирай швидше ....(урожай)

Під землею народилась і для борщика згодилась
Мене чистять , ріжуть ,труть
Смажать,варять і печуть (картопля)

Сидить пана у світлиці-
Молода,червонолиця
Хто до неї завітає-
Вітамінами пригощає (морква)

На лозі росою вмиті,
зріли грона соковиті
В сонця силоньку черпали,
Золотистим соком стали (Виноград)

Завдання:Малята побудуйте ,будь ласка, речення українською мовою .Наприклад :-Виноград я зрізаю і кладу його на тарілку;Гарбуз зірву та покладу у візок і тд.(Шановні батьки ,не квапте дитину. слідкуйте за тим,щоб дитина будувала повні речення -це є розвиток мовленевого спілкування дитини ,допоможіть при затрудненні,достатньо буде розповіді   два-три малюнка,якщо не виникає труднощів-більше )


Завдання : Малята ,покажіть ,будь ласка , на малюнку зображення осені,назвіть пору раку , яка йде попереду осені.покажіть на малюнку , яка пора року наступить після осені?(Шановні батьки- вимагайте від дитини повних речень ,наприклад - Ось .на цьому малюнку зображена осінь , тобто, Ви читаєте запитання - дитина повторює частину його і додає слово -відповідь)


-Дякую , сподіваюся завдання вам були корисні .
-Вересень дуже тішить наші очка своєю красотою ,бо наші подвірря прикрашаються осінніми квітами,одни з них -це Айстри
-я хочу вам запропанувати намалювати цю чудову квітку,як ми будемо малювати -я надішлю вам відіо процесу на нашу сторінку групи Сонечка, сподіваюся.у нас все вийде. адже квітами, нами намальованими ,ми прикрасемо виставочную панель у садочку - бо відитячий садок сумує за вами. Я теж сумую за вами . Дякую Шановні батьки і Малята за роботу , бажаю вам тихого і спокійного дня ,бажання пізнавати нове!







Комментариев нет:

Отправить комментарий