Ознайомлення з соціумом.
Тема :Що і як я відчуваю.
Логіко - математичний розвиток .
- Вітаю вас , любі малята ! Сьогодні на календарі останній день січня ! Він був чудовим - приніс нам багато дарунків і приємних спогадів .Скажемо січню " До побачення , зустрінемося у наступному році !"
- Розкажіть мені ,що ви встигли зробити перед заняттям , відповідь дайте - "так " чи " ні "
- Прокинулись ? Мамі посміхнулись ?
- Вмилися ? Зубки почистили ? Зарядку зробили ? Постіль прибрали ?
- Молодці !
- Малята , на якій цифрі стоїть годинна стрілка ? Хвилинна ?
- Між якими двома цифрами зупинилася секундна стрілка ?
- Увага : коли годинна стрілка стоїтьна цифрі 9 , а хвилинна -на цифрі 12 , то годинник нам сповіщає , що це 9 година , на дворі ранок - час сідати на заняття !
- Ми починаємо ! Покажіть мені ліву долоньку , починаємо рахувати пальчики від мізинчика :
Один !Два !Три ! Чотири ! П'ять !
Ми йдемо гриби шукать !
Оцей пальчик - в ліс пішов .( Мізинець )
Оцей пальчик - гриб знайшов .(Безіменний)
Оцей пальчик - чистив .(Середній )
Оцей пальчик смажив .( Вказівний )
Оцей пальчик все поїв
Ось чому він потовстів .( Великий )
- Повторіть вправу з правою рукою . Як зветься кожен з пальців ?
- Порахуйте пальці обох рук у зворотньому рахунку, починаємо від великого пальця лівої руки і тд.
Робота : " Веселі долоньки "- для дитини і матусі :Прикладіть до великоко аркушу паперу та обведіть долоньки різнокольоровими олівцями ( дитині - ліву долоньку у нижньому лівому куті , мамі - праву долонь у верхній частині праворуч , на одному аркуші ) .
- Порівняйте їх. Завдання для мами - напишить на пальцях намальованої долоні лагідні слова ,з якими ви звертаєтеся до своєї дитини !Надішлить роботу !
Бесіда : " Які наші руки ? "
- Рука - це частина тіла людини .
- Скільки у вас рук ? Дві , або пара !
-Дайте ознаку своїм рукам рукам . Які руки ? ( маленькі , ніжні , працьовиті і тд.) Які мамині руки ?
- Що ви вмієте робити руками ? ( вирізувати , писати , ліпити ...) Навіщо потрібні руки ? ( допомогати , обнімати , займатися творчістю...)
Дослідницька робота .
Завдання : Спробуйте зачесатися гребінцем , не використовуючи руки . (зробіть висновок )
Висновок :Без рук дуже важко зробити зачіску !
- Малята , у нас в гостях діти різних національностей. Чи схожі діти між собою ? ( вони одного віку , всі всміхненні ...)
- Чим вони відрізняються зовні один від одного ?( кольором шкіри ...)
- Якого кольору шкіра у нас - українців ?( ми маємо світлий колір шкіри )
- Навіщо нам потрібна шкіра ?Я поясню :
- Шкіра вкриває все наше тіло , вона захищає від пошкодження внутрішні органи від травм , від попадання мікробів .В Порівняйте шкіру рук на долонці і на зовнішньому боці . Висловте свої міркування .
- На долонях шкіра грубіша , як ви гадаєте , чому ?
Гра : " Визнач на дотик "- діти заплющують очі , мама з пульверизатора, або збризкати з руки , руку дитини водою .
-Що ти відчуваєш? Потім аркушем паперу помахати над вологою рукою .
- А тепер що відчуваєш ?
Висновок : Шкіра здатна відчувати зміни в навколишньому середовищі (холод, спеку, коли накропа дощ, сніг , віє вітер і тд )
- Закрийте очі , що ви чуєте ?
- Вуха - це важливий орган чуття . Саме вони допомагають нам розрізняти голос мами , тата , рідних , друзів, спів птахів , голос тварин , шум вітру.Слух - це здатність сприймати звуки .
-Навіщо людині вуха ?
-Що ми чуємо вухами ?
- Скільки у нас вух ?Які вони ?
Д/вправа " Світ мій дзеркальце покажи , та всю правду розкажи " - роздивіться перед дзеркалом своє обличчя .Мені ліве вухо нагадує букву С , а праве , якщо я додам до нього вказівний палець - вийде буква Р. Ви згодні зі мною ?Розгляньте свої щічкі , посміхниться - чи є на щічках "ямочки "? Посміхайтеся завжди , малята - це вам личить !!!
- Малята , свійські тварини прослухали , що ми ведемо мову про частини тіла і запитують : чи зможемо ми відгадати , по їх частинах тіла , хто заховався за парканом ?
- Запишить у зошиті : скільки тварин сховалися від нас ?Скільки птахів свійських ? Визначте : кого з них більше тварин чи птахів . Запишить у зошиті .
Погляньте знову на себе у дзеркало .
-Розгляньте свої очі : якого вони кольору , у кого з рідних є подібний колір очей ? Подивіться у очі мами , бабусі , тата .
-Заплющте очі - чи бачите ви себе в дзеркалі ? -Ні ! Бо очами ми дивимося на навколишній світ . Віки бережуть наші очі від пилу , світла .
- Це - носик !Дуже важливий орган для нашого тіла .Носом ми що робимо ?(дихаємо ) А ще ніс допомагає відчути і розрізняти запахи. Носик охороняє , охолоджує і зігріває нас !!! Як саме ? Поясню :
-У середені носа є маленькі волосинки та слиз, які затримують пил , мікроби і перешкоджають їх прохід в наші легені . В носі багато судин, по яких тече гаряча кров , тому навіть холодне повітря , при вдихані - зігрівається.
Дослідницька робота
Завдання :Затиснути носик рукою і промовити по складах МА- МА, ТА- ТО і своє ім'я . Повторіть ці слова не затуляючи носа .
Висновок :Ніс допомогає нам красиво розмовляти .
Завдання : Поміркуйте і дайте відповідь : якого органу голови стосуються ці слова - ознаки : солодко , голосно , світло , запашно ,кисло ,тихо , темно.
- Настав час відпочінку - збираємося на прогулянку ! Прошу звернути увагу на хмарини , чи несуть вони в собі сніг ? Це ми зможемо дізнатися по їх коліру і висоті пересування . Якщо хмари пливуть низько і мають сірий відтінок - чекаємо сніг . Спостерігаємо і перевіряємо свої припущення !
Після прогулянки нас чекає праця .
- Я дам пояснення послідовності своїх дій , ви повторіть , будь ласка , за мною :- Я відібрала луковиці різні по величені , вони мали суху верхівку і сухе коріння . В ємкість налила води і сухе коріння опустила в воду . Пройшов тиждень - коріннячко , завдяки воді , дало ріст , напоїло луковиці і з верхівки луковиці з'явилося зелене пір'я ( в середині серед інших луковиць ).
-Пройшов ще один тиждень і лук значно підріс . В пір'ячках лука багато витамінів ,що корисно під час простудних захворювань .
- Тож зробіть теж саме сьогодні . Якщо ваши рідні вже вирощують лук , ви самостійно поставте на пророщування п'ять луковиць різних по величені .
- Бажаю вам мати міцний імунітет і здоровий організм ! Сподіваюся , у вас виникне бажання створити город на підвіконні , удачі вам !!!
Завтра о 9.00 чекаю вас на онлайн уроці ! Посилання і перелик необхідного матеріала для заняття надішлю в групу " Сонечко "
Комментариев нет:
Отправить комментарий