вторник, 10 января 2023 г.

 Розвиток мовлення .

Тема : Складання оповідання по картинках. В. Сухомлинський "Як котові соромно стало "

Аплікація : Ковзани для Сніговички .



- Доброго ранку , любі малята ! Прошу вас , малята , побажайте в подумках своїм друзям те , що залишить радість у серці на весь день ! 

-Сьогодні третій день тижня , нагадайте мені , як він зветься ? Двоник нагадав нам , що урок вже розпочався .

- Відгадайте загадку :

Хто з хвостиком і з  вушками?
В кого лапки з подушками?
Як ступа - ніхто не чує,
Тихо крадучись полює.
І маленькі сірі мишки
Утікають всі від ...
(кота ).
- Так , це кіт ! Сьогодні до нас на заняття завітало маленьке кошеня !
- У кімнаті погасло світло і я не можу відшукати кошеня , допоможіть мені . Є підказка : кошеня схопило у лапки клубочок ниток , тож саме клубочок допоможе відшукати бешкетника . Скажіть мені , у якому кутку ви бачете тінь кошеня?
-  Малята , ми з вами не раз знайомилися з оповіданнями Василя Сухомлинського - це відомий у нашій країни письменник , талановитий педагог . Одного разу з вікна свого будинку Василь Олександрович побачив незграбний випадок маленького кошеня , події цієї пригоди він записав у своєму оповіданні " Як котові соромно стало " , а художник до цього оповідання зробив ці малюнки :

- Малята , давайте разом переглянемо картинки і з'ясуємо ,чому котові стало соромно .
- День видався яким ?( сонячним , теплим , лагідним )
- Кого побачив кіт у дворі ? Що він почув ?( спів птахів )
- Малята , на картинці є смайлик , що він позначає ? Так , він застерігає горобців : обережно! наближається кіт !
- Куди сіли горобці ? Що зробив кіт ? ( підповз )
- Чи вдалося котові схопити горобчика , чи він потрапив у колюжу ?
- Що виражає смайлик ? ( посмішку ) Чому посміхнулися горобці ?
- Що відчуває кошеня ? Сором - бо зрозумів , що робити недобрі вчинки  не можно . Іншому побажаєш недобре , а сам його отримаєш !!!
- Пропоную вам послухати оповідання :


- Спробуйте переказати оповідання , хай вам допоможуть у послідовністі дій картинки .
- Зробіть , будь ласка , звуковий аналіз слів : " кіт " і " горобці "



- Малята , минули свята , і всі ви отримали чудові дарунки !
- Скажіть мені , будь ласка , до яких свят людина отримує дарунки ?( день народження , новий рік , мамине свято і тд)
- Які бувають дорунки ? ( солодощі , квіти , іграшки , книги , предмети побуту ...)
- Де купують дарунки ? У якому відділі ? (квітів , іграшок і тд)
- Чи можно дарунок виготовити своїми руками ? Так , він буде дуже цінним для того , кому ви його подаруєте . 
- У віршику , який вам пропоную вивчити: Сніговик для Сніговички сплів із снігу рукавички , а вона попросила ще й подарувати їй черевички - ковзани ! 
-Хочу допомогти Сніговикові і разом з вами виготовити ковзани для Сніговички .  
- Ось , що у мене вийшло :

- Повторюйте за мною , разом робити веселіше :
- Ковзани - це коли їх пара , а ми виконали - ковзан , тож на наступному занятті ми будемо підбирати йому пару .
Я дякую вам за заняття . Бажаю тихого , безвітряного дня , веселих зимових прогулянок !
У четвер зустрінемося на онлайн уроці , посилання і інформацію надам у групі " Сонечко "


Комментариев нет:

Отправить комментарий