воскресенье, 22 января 2023 г.

 

Ознайомлення з природним довкіллям .

Тема : Зима .


- Доброго ранку , любі малята ! 

-Сьогодні розпочинається трудовий тиждень , на календарі понеділок 23 січня  . Вже майже добігає кінця другий зимовий місяць. А ми не намилувалися  красою зимових явищ .

- Зима цього року мало схожа на таку зиму , що ми бачимо на картинці  вгорі. Адже засніжену , морозну , іскристу , пухнасту , красиву зиму ми чекали в цю пору  . 

-Що ж могло трапитися з зимою , що вона віє вітром ,  буває що йдуть  дощі , сонечко дуже рідко з'являється на небі , а про зимові забави ми тільки згадуємо .

- Малята , розгляньте картину і дайте відповідь , що на ній переплутав художнік ?

- Визначте , будь ласка , зимові ознаки .
Гра : " Поверни на свої міста "- доповніть речення словами 
Їжак несе на собі яблучко по ...( лісовій стежині )
Клоун їде на моноциклі по (цирковій арені )
Хлопчик спить у ліжку у ( своїй кімнаті , або у дитсадку )
Жабка стрибає біля ....(болота , водоймища )
Загорати на сонечку треба  ...( влітку біля річки )

- Малята , мені здається , що Снігова королева і Мороз заблукали на шляху до нашої країни . В мене є сподівання , що саме ви , малята , можете повернути зимових володарів , а разом з ними вигляне сонечко радісне , сніг вкриє ковдрою землю , мороз размолює визерунками вікна , дерева вкриються інієм .

- Заплющьте , будь ласка , очі і спробуйте вгадати всі звуки зими :

- Зиму можно не тільки бачити очами , а й чути на слух і впізнавати за звуками .

- Ми чули звуки мовні , чи не мовні ? Це немовні звуки , бо їх не вимовляя людина . 

- Чули звук , як тануть бурульки під стріхою на сонечку і  як вони дзвенять ,коли падають на землю .

-Дуже прошу вас ніколи не ставати саме під бурульками - це дуже небеспечно !!!Бурулька може в несподіваний час відірватися від стріхи і поранити , нажаль ! Ще хочу нагадати , що бурульку не можна смоктати , як лідяник - це може призвести до хвороби ! 

- Чули звук тріскання льоду . Малята  дуже допитливі і коли бачать льодовий настіл , намагаються по ньому походити , поковзати, тож хочу вас застерегти : без нагляду дорослих, в жодному разі не наближуватися до водоймища вкритого льодом !!! Якщо маленька колюжа біля двору вкрилася тоненьким льодом - тож вважаю , для дослідніцької діяльності ,можно по ній пройтися ( з дозволу і під наглядом батьків !)

-ЗАВДАННЯ : Повторіть і продовжте лінії в вказівкою повітрі . Так ми допоможемо Морозу і Сніговій королеві відшукати шлях в зимову пору. Пропишить лінії у зошиті   :


- - Розглянемо картинки :

-  Скільки лісових тварин на верхній картинці ? А на нижній ?

- Вправа на уважність : скільки відмінностей ви знайшли між картинками ?

- Використовуйте у реченні прийменники : за , під , на ,біля.

- Малята , художник і в цій картині допустив помилку . Подумайте , і висловте свої міркування - в чому помилка .

- Так , ви правильно розміркували : ведмідь і їжачок взимку сплять до прихода весни. 

- А чи знаєте ви , де саме спить ведмідь взимку ? З цієї пісеньки ми про це дізнаємося , якщо уважно послухаємо ! Повторюємо рухи за ведмідем .

- Прошу вас одягатися тепліше і поспішайте на прогулянку ! Порахуйте , будь ласка , скільки пташок ви зустрінете у себе біля годівнички . Після прогулянки на вас чекає ще робота . Яка ? Я покажу вам , а ви підготуєте заготівки по моєму зразку . 

-Вирізати з коричневого кольору папіра коло діаметром 11 см.(1)
- Вирізати з білого кольору  паперу коло 8 см , 6 см , 2 см в діаметрі (2)
-Виріжте з найбільшого кола білого кольору середенку , як на зразку  (нагадує букву С -3 )

- Розфарбуйте у коричневий колір ( нижня друга картинка 4)

- Підготуйте 2 прямокутника зеленого кольору 8/ 12 ,  6/ 9.

- Складіть прямокутники навпіл по довжені і намалюйте на обох діталях по лініі сгиба 1/2 ялинки (5 ), виріжте 

- Складіть всі деталі у файл .

Дякую вам за заняття . Бажаю тихого і доброго дня ,хай нові знання і вміння приносять вам радість і користь .






 

Комментариев нет:

Отправить комментарий