Ознайомлення з природним довкіллям .
Тема : Зима .
- Доброго ранку , любі малята !
-Сьогодні розпочинається трудовий тиждень , на календарі понеділок 23 січня . Вже майже добігає кінця другий зимовий місяць. А ми не намилувалися красою зимових явищ .
- Зима цього року мало схожа на таку зиму , що ми бачимо на картинці вгорі. Адже засніжену , морозну , іскристу , пухнасту , красиву зиму ми чекали в цю пору .
-Що ж могло трапитися з зимою , що вона віє вітром , буває що йдуть дощі , сонечко дуже рідко з'являється на небі , а про зимові забави ми тільки згадуємо .
- Малята , розгляньте картину і дайте відповідь , що на ній переплутав художнік ?
- Визначте , будь ласка , зимові ознаки .
- Малята , мені здається , що Снігова королева і Мороз заблукали на шляху до нашої країни . В мене є сподівання , що саме ви , малята , можете повернути зимових володарів , а разом з ними вигляне сонечко радісне , сніг вкриє ковдрою землю , мороз размолює визерунками вікна , дерева вкриються інієм .
- Заплющьте , будь ласка , очі і спробуйте вгадати всі звуки зими :
- Ми чули звуки мовні , чи не мовні ? Це немовні звуки , бо їх не вимовляя людина .
- Чули звук , як тануть бурульки під стріхою на сонечку і як вони дзвенять ,коли падають на землю .
-Дуже прошу вас ніколи не ставати саме під бурульками - це дуже небеспечно !!!Бурулька може в несподіваний час відірватися від стріхи і поранити , нажаль ! Ще хочу нагадати , що бурульку не можна смоктати , як лідяник - це може призвести до хвороби !
- Чули звук тріскання льоду . Малята дуже допитливі і коли бачать льодовий настіл , намагаються по ньому походити , поковзати, тож хочу вас застерегти : без нагляду дорослих, в жодному разі не наближуватися до водоймища вкритого льодом !!! Якщо маленька колюжа біля двору вкрилася тоненьким льодом - тож вважаю , для дослідніцької діяльності ,можно по ній пройтися ( з дозволу і під наглядом батьків !)
-ЗАВДАННЯ : Повторіть і продовжте лінії в вказівкою повітрі . Так ми допоможемо Морозу і Сніговій королеві відшукати шлях в зимову пору. Пропишить лінії у зошиті :
- - Розглянемо картинки :
- Скільки лісових тварин на верхній картинці ? А на нижній ?
- Вправа на уважність : скільки відмінностей ви знайшли між картинками ?- Використовуйте у реченні прийменники : за , під , на ,біля.
- Малята , художник і в цій картині допустив помилку . Подумайте , і висловте свої міркування - в чому помилка .
- Так , ви правильно розміркували : ведмідь і їжачок взимку сплять до прихода весни.
- А чи знаєте ви , де саме спить ведмідь взимку ? З цієї пісеньки ми про це дізнаємося , якщо уважно послухаємо ! Повторюємо рухи за ведмідем .
- Розфарбуйте у коричневий колір ( нижня друга картинка 4)
- Підготуйте 2 прямокутника зеленого кольору 8/ 12 , 6/ 9.
- Складіть прямокутники навпіл по довжені і намалюйте на обох діталях по лініі сгиба 1/2 ялинки (5 ), виріжте
- Складіть всі деталі у файл .
Дякую вам за заняття . Бажаю тихого і доброго дня ,хай нові знання і вміння приносять вам радість і користь .
Комментариев нет:
Отправить комментарий