среда, 18 января 2023 г.

 


Розвиток мовлення .

Тема : Складання розповіді за картиною .

- Доброго ранку , любі малята ! На календарі четвертий день тижня , скажіть , як він зветься ? Який день тижня буде завтра ? А коли настане субота ? ( післязавтра ).

- Яка погода за вікном ? Точніше  стан погоди зможете визначити після заняття , коли підете на прогулянку . А зараз дзвоник дзвонить , одже нам час сідати на заняття ! 

- Пропоную пограти в мовну гру : Повторюємо перші склади  , та додамо їх до кінцівки останього слова.

Не-не-не-сонце  гріє нам яс  - (не )

Ва-ва-ва – вітер заві   -  (ва )

Ва-ва-ва-під снігом тра  -  (ва )

На-на-на-лиш ялинка зеле  - (на)

Їть-їть-їть-серед лісу сто -  (їть )


При відповідях на наступні питання , прошу дати можливість самостійному роздуму дитини , вимагати побудову повних речень,  намагатися застосовувати  вислови : я так думаю ; тому що ; я вважаю ...

- За що ми любимо зиму ?

-  Для кого зимова пора додає труднощів ?

- Якщо порівняти зиму з весною , чим вони відрізняються ? Зараз з'ясуємо це у грі .

Мовна гра " Скажи навпаки ". 

- Зимою сніг білий - навесні  стає темнішим , бо тане.

- Взимку сонце низько пливе по небу - навесні ... ( високо піднімається )

- Взимку нічь довга - ....( Весною день  збільшується , а ніч стає...)

- Сумно чвірінчать горобці в морози - ...(навесні співають пташки...)

- Вітер зимовий холодний -...( весняний вітер ...)

 - З радістю чекаємо на тебе , Весно !


- Малята , уважно подивіться на картинку з ведмедями . На першій погляд дві картинки зовсім однакові , але між ними є п'ять відмінностей , знайдіть їх і порахуйте , чи не пропустили ви жодної відзнаки  !



- Впевнена , з легкістю ви впоралися з цим завданням ! 

- Зараз , вашій увазі , представляю дві картини . Уважно розгляньте їх , і скажіть , в чи помітили ви відміни в одній від іншої ?

- Рахувати відмінності між картинами  не треба . 

-Прошу вас скласти розповідь по другій з картин ,   на тему " Зимова прогулянка " .


 - При складанні розповіді ,прошу вас до кожного слова - предмета підбирати , по можливості більше слів - ознак , так саме , як ми вчора з вами вчилися на онлайн уроці .( Сніг білий , м'який , пухнастий і тд. )


-  Діти переплутали свої рукавички , коли сушили їх  після прогулянки . 

- Малята ,давайте   підберемо кожній рукавичці свою пару :

-  Скільки пар рукавичок поєднали  ? 
- Чудові рукавички , яких вони кольорів ? Які тобі до вподоби ? Які рукавички для дівчаток ? А для хлопчиків ?

Бажаю вам гарної прогулянки за будь яку погоду , сонечка вам в душі і радості на серці !

Комментариев нет:

Отправить комментарий