Логіко - математичний розвиток .
Тема :Розміщення предметів за однією обраною ознакою.
-Доброго сонячного зимового ранку , малята !
- Годинник нагадує нам , що саме час починати заняття!
- Малята , нам подарували стародавні скриньки !
- Щоб дізнатися , чим наповнені скриньки , нам треба підібрати ключі до кожної з них і відкрити .
- Будьте уважні , і дайте пояснення вашого підбору ключей :
- В скриньках сховані завдання для нас .
- В першій скриньці завдання : " Порахуй іграшки "- Чим риби відрізняються між собою ?
- Порахуйте кожний вид риб , та кількість запишить у зошиті . Нагадую : рахуємо зліва направо та з верху до низу вказівкою !!!
Завдання зі скриньки , яка за рахунком третя :" Чарівна мотузочка "- з ниток різних кольорів викладіть , будь ласка цифри від 0 до 9 .
- Сподіваюся , вам , як і мені ,сподобалося було виконувати цю вправу .- Погляньте , чи не загубила я жодної цифри ? Де знаходиться цифра 9 ?( в середені поміж цифр )Цифра 6 ? ( ліворуч ) Цифра 5 ?( праворуч )
- Час виконати завдання з четвертої скриньки , а в четвертій скринці два завдання !
- Впевнена , ви , малята , з легкістю впораєтеся з виконанням цих завдань , бо ви в мене - Розумнички !
- Вправа : " Більше ", " меньше ", " дорівнює ", ( робота у зошиті ) .
- На кожному з рядків по п'ять повітряних кульок . Розглянемо перший ряд : перша кулька - жовтого кольору , друга - рожевого кольору , третя - жовтого , четверта - рожевого , п'ята буде жовтого кольору , бо жовті та рожеві кульки чергуються між собою .
- Малята , самостійно , проаналізуйте наступні рядки з кульками ( усна вправа ) :
У середу о 9.00 годині я буду чекати зустрічі з вами на онлайн уроці , до нього нам знадобиться : зошит , ручка ; набір у файлі , клей , серветки , шматочок вати з горішок , олівці простий і чорного кольору ,ушна паличка , біла фарба ( або білий пластилін ).
Посилання на онлайн урок надішлю у групі " Сонечко "
Бажаю вам миру і спокію , допомогайте один одному і все у вас буде добре !
Комментариев нет:
Отправить комментарий