понедельник, 3 апреля 2023 г.

Логіко - математичний розвиток .

 Логіко-математичний розвиток . 

Ознайомлення з соціумом .



- Доброго ранку , малятка ! Нагадайте мені , будь ласка , яка зараз частина доби ? Так , зараз - ранок , а яка частина доби на казковій вулиці ? Ніч !

- Кумедні будиночки , зірки в небі зовсім не схожі на наші зірки , луна не сяє , як наша  сяє на небі . Я назву вам мешканців цієї вулиці , а ви  спробуйте їх розселити по будиночках : мишка , жирафи та зайчик !

- Малята , скільки жирафів мешкає на вулиці ? Чому ви так вирішили ?

- В якому за рахунком будиночку мешкає зайчик ? Мишка ?

- Порахуйте , і намалюйте у себе в зошиті стільки зірок , скільки маленьких кружечків на малюнку .

- Погляньте , чи не помилилася я в своєму завданні , якщо є помилка , виправте , будь ласка .


-Малятка , що ми бачимо на малюнку ?Гриб , але тільки його половина , яка: ліва чи права ? Грибочок грає в " схованки ", перенесить ліву частину зображення в зошит і допишить  праву частину малюнка , уважно рахуємо клітинки і слідкуємо за напрямком  :


-  Малята , які геометричні фігури вишукалися рядками ?

- Скільки рядів з кружечками ? Порахуємо зліва направо . Спробуємо порахувати парами : два , чотири , шість , вісім - всього вісім рядів кружечкі .

- Малята , скільки пар червоних кружечків ? Рахуємо знизу вгору .Два кружечка - одна пара і тд. Шість пар . Давайте намалюємо з кружечків квіти.

- Ми нібито перенесемо кружечки з картинки собі в зошит .Намалюйте в зошиті червоні квіти , в кожній щоб було по шість пелюсток , середенку - намалюйте жовтим кружечком . Скільки вийшло квітів з кружечків ? Дві квітки . Чи всі червоні кола ми використали для квітів ? 

- Намалюйте кожній квіточці стеблинку з п'яти зелених кружечків . Скільки ви намалювали разом зелених кружечків ? ( 10 ) Скільки зелених кружечків залишилось у рядку ? Два.

- На скільки жовтих кружечків у рядку стало меньше , адже ми перенесли декілька собі у зошит ? На два кружечка у рядку стало менше .

- Перепочинемо і пограємо в гру :" Що зникло ? "



- Малята , ви Молодці ! Уважність і спостережливість важливі риси дитини .

ЗАВДАННЯ : Прошу прописати в зошиті один рядок цифр , починаючи з цифри 9 до цифри 1 , далі починаємо знову : 9 8....... 

Прошу , щоб дитина виконала роботу самостійно , якщо є помилка - засмучуватися не треба , бо ми вчимося! - розвиваємо у дитини уважність , пам'ять .

- Згадайте , будь ласка , який магазин ми разом з вами відвідували ?

Д/гра " Перетвори слово на речення . "( взуттевий -магазин , де продається взуття ; овочевий - магазин де продають овочі і тд)

- Взуттєвий ?.....

-Овочевий ?....

- Меблевий ?...

- Іграшковий ?...

- Так , ми разом відвідували магазин іграшок . Чи бачили ми з вами там ось такі іграшки :

- Ні , це народні іграшки - ними гралися наші прадіди , виготовляли їх з різного природнього матеріала , ляльок - мотанок робили з тканини і ниток.

Ми вже знайомилися з народною іграшкою українського народу , тож давайте ще раз згадаємо - які бувають народні іграшки .

- Малятка , сьогодні прошу ще раз затонувати другим шаром аркуш паперу в блакитний колір : для того щоб колір став насиченим і яскравим , якщо були пробіли на аркуші , то вони вирявніються . Танований аркуш для малювання знадобиться нам у четвер . 

Нагадую , що відзначати хмарність ми будемо за попередній день - сьогодні  в  верхньому правому куточку ставимо цифру 3 і малюємо хмару - бо вчора жодного разу сонечко не з'явилося на небі . Бажаю вам сонячного теплого , а найголовніше спокійного і тихого дня .!

Комментариев нет:

Отправить комментарий