Ознайомлення з природним довкіллям .
-Доброго ранку , мої любі малятка ! Зробили маленький перепочинок на сходинках до країни знань , та й знов вирушаємо в путь !
- Що цікавого відбувалося у вас минулого тижня ,як ви проводили свій вільний час?Сподіваюся , дуже добре !
Місяць березень - перший з трьох весняних братів закінчив свій календарний хід , ми дякуємо йому і кажемо : " До зустрічі у наступному
році ! " З радістю зустрічаємо другий місяць весни - КВІТЕНЬ .
- Малятка , промовте і запам'ятайте : КВІТЕНЬ !
- Скажіть , будь ласка , як промовляється слово " КВІТЕНЬ " ?
-М'якенько , адже в слові є два м'яких приголосних звука.
- Зробіть , будь ласка , звуковий аналіз слова " квітень "
- Малятка , яке слово ми чуємо в назві місяця : квітень ? Так , " Квіти "- з того ,що саме в цей період весни квітнуть перші квіти , тож народ і дав назву місяцю - квітень ! Тепле сонячне проміння зігріває землю ,поміж торішньої трави пробивається молоденька , яскраво- зелена травичка . Оживає природа післе холодів .
-Днями до нас у садочок приходив старенький Лісовичок . Нажаль , він нас не зустрів у садочку , та розповів мені сумну річ . Дорогою до нас він бачив галявину , що скаржилася на те , що їй важко дихати від сміття і диму .
- Малятка , дивлячись на цю картинку , які емоції вона викликає у вас?- Поміркуйте , будь ласка !
Хочу зауважити , що залишати після себе будь де сміття не можна , адже для сміття є спеціально відведені місця , вогонь - це взагалі , для природи - перший ворог , розпалювати його - категорично забороняється ! Навіть залишок маленької жаринки без нагляду , може привести до біди , природа не може сама себе захистити , тож будемо завжди обережні і кожну свою дію треба обмірковувати : чи не завдамо ми шкоду природі !
Та головне , малятка , прошу вас в жодному разі не відвідувати , у небеспечний час для нашої країни , ліс і лісосмуги !
- Лісовичок , загадав нам загадку : якою доріжкою підемо ми ?
На першій доріжці ростуть квіти :
- На другій стежинці мурахи побудували мурашник :- На третій доріжці горить багаття :
- Моє міркування таке : якщо піти першою доріжкою - можна потоптати квіти .
- Якщо піти другою доріжкою - можна зруйнувати мурашник .
-Посередині третьої стежки горить багаття ,його слід загасити - і можна вирушати далі .
- А як міркуєте ви ? Скажіть , які емоції після наших міркувань у старенького Лісовичка ? Гадаю , що він радіє , що діти люблять природу і примножують її красу .
- Пропоную разом послухати оповідання Василя Сухомлинського " Смітник"
- Малятка , чи змінювався ваш настрій , під час слухання оповідання ?
- Взимку , я пропонувала вам посадити у горшик насіннячко цикламена . Чи з'явився у вас росточок ? Я посадила на початку березня - насіннячко дало всходи і з'явився росточок , він ще дуже маленький , бо на підвіконні йому замало світла , та з настанням довшого світового дня росток ростиме швидше.
- Сьогодні ми познайомимося з іншим способом , як дати життя новій квіточці .
- Цікаво , чи розмножуються квіти листочками ? Так , є рослини , які розмножуються за допомогою метода живцювання- живцями . Живці - це невеличкі частини стебля з листочком .
- Ця квітка має назву - фіалка , вона квітне на підвіконні , тож це яка рослина ? ( кімнатна ) .
- Це поділена квітка на живці . З однієї квітки можно вирастити багато красивих квітів .
- Саме фіалку ми будемо розмножувати методом живцювання . Роботу проводити разом з батьками . Якщо у вас є фіалка , а у друга її не має , тож поділиться , будь ласка , з другом .
Завдання :
Комментариев нет:
Отправить комментарий