Логіко - математичний розвиток .
- Доброго ранку , любі друзі ! Годинник сповістив нам , що час сідати за стіл ,тож сідайте рівненько і покладіть перед собою зошит і ручку .
- Малятка , цифри грають з нами в схованки. Прошу вас записати в зошиті цифри в тому порядку , в якому ви їх будете знаходити ( записуємо всі цифри в одному рядку , між цифрами пропускаємо одну клітинку ) .Мені дуже цікаво буде дізнатися , яку цифру ви відшукаєте першу , і яку останньою.
- Лісові звірята прийшли на галявинку грибів зібрати , кожен з них має свій кошик :
- Їжачок має кошик з цифрою - 6 . Зайчик має кошик з цифрою - 5.
-А яка цифра на кошику у вовка , відгадайте ?
- Допоможіть розкласти гриби для звірів по кошиках , для цього в поміч вам буде лінійка .
- Скажіть , будь ласка , у кого з тварин меньше за всіх виявилося грибів у кошику ? Чи у всіх тварин порівну грибів в кошиках ?Так , у зайчика ,у їжачка і у вовка в кошиках по два грибочка , тобто - порівну .
- Малятка , назвіть мені , будь ласка , цю цифру :
- До якої цифру ми додали одиницю , щоб вийшло число 10 ?
-З яких двох цифр складається цифра 10 ? З цифри 1 і цифри 0.-Як утворюється число десять :
- Порахуйте , скільки поверхів у цифровому будиночку ? Яке число живе у цьому будинку ? Пропишить , будь ласка, у зошиті один ряд цифру 10 , не забувайте пропускати клітинку поміж цифрами .
- Малятка , з кожного поверху загубилися по цифрі , поверніть їх на свої місця , нагадую , на кожному з поверхів живе число 10.
- Молодці , добре впоралися з завданням .- Малятка , в наступному завданні я заплуталася і не дала правильну відповідь з кошенятами - близнюками , та не засмутилася , адже знаю - ви дасте правильну відповідь :
-Дякую вам за старанність і уважність ! Бажаю вам розвивати в собі математичні здібності і цікавість до науки Математики . Я буду пишатися вами , коли в школі урок математики стане одним з найулюбленішим для вас . Завтра ми здійснимо онлайн- подорож в країну Математики . Все що нам для цього знадобиться - перелик матеріалу і посилання я залишу у групі "Сонечко", чекатиму на вас 0 9.00.
-Дякую вам за старанність і уважність ! Бажаю вам розвивати в собі математичні здібності і цікавість до науки Математики . Я буду пишатися вами , коли в школі урок математики стане одним з найулюбленішим для вас . Завтра ми здійснимо онлайн- подорож в країну Математики . Все що нам для цього знадобиться - перелик матеріалу і посилання я залишу у групі "Сонечко", чекатиму на вас 0 9.00.
Комментариев нет:
Отправить комментарий