понедельник, 17 апреля 2023 г.

 Логіко - математичний розвиток .


- Доброго ранку , любі малята ! Погляньмо , що відбувається між котиком і песиком ?


- Який у обох тварин настрій ? Сумний . Чому вони відвернулися один відодного ? Вони посварилися . 

- Котик хотів розповести про те , як вони з песиком вчора гралися у м'яча . Песик заперечив котику : " В м'яча ми гралися не вчора , а завтра !"

- Не свариться , котику і песику , ми зараз допоможемо вам розібратися і помиритися .

- Малятка , день який йде зараз , як називається ? Сьогодні ! 

- Розкажіть мені , що ви встигли сьогодні зробити ? Сьогодні триватиме цілий день , доки не настане ніч .

- День , який вже минув - називається ...? Вчора .Ми гралися , вчилися , гуляли , малювали і тд.

- Завтра буде новий день , ми ще не можемо сказати , що ми в ньому будемо робити - бо день ще не настав . Тож скажіть , коли гралися котик і песик з м'ячем ? Вчора . А завтра , якщо друзі захотять , вони БУДУТЬ гратися . Слово БУДУТЬ - вказує нам на майбутній час , той що буде попереду .

- Малятка , чи змінився настрій у котика і песика ? Він став кращє, чи погіршився ? Так , друзі примиририся і це вплинуло на покращення їх настрію: очі сяють від радощі , ніжний дотик - все це прояви добрих відносин між людьми і, так само, між тваринами . Взагалі , не можна допускати доводити добрі відносини до сварок , завжди , малятка , намагайтеся розсудливо вирішувати питання , так , як зараз ви налагодили стосунки між песиком і котиком .

- Біля нас зупинився потяг . Хто керує потягом ? Машиніст . Машиніст їде в локомотиві .

- Хто їде в вагонах ? В вагонах їдуть пасажири .




- Малятка , порахуйте кількість вагонів . Вагонів в потязі - сім !

- Скільки днів в тижні ? Сім . Кожний вагон позначає  день тижня . Дівчинка сидить в вагоні , який позначає сьогоднішний день . Як зветься цей день тижня ?  А який день тижня буде завтра ? Після завтра ? Після післязавтра ?

- Який день був вчора ? А який день був позавчора ? Неділя ! 

-Який день був поза позавчора ? Субота .

Вчора , позавчора , поза позавчора - дні , які вже минули .

Завтра , післязавтра , після післязавтра - дні , які будуть попереду .

- Малятка , хто мені нагадає , по чому їде поїзд ?

- Поїзд їде колією - довгі рейки і короткі шпали.

- Малята , рейки , це яка лінія ? Пряма . Намалюйте в зошиті пряму лінію за допомогою лінійки  зліва направо , відступить вниз п'ять клітинок і намалюйте за допомогою лінійки ще одну пряму лінію зліва направо.

- На верхній прямій лінії : відступіть від початку лінії п'ять клітинок і поставте точку , від точки відрахуйте ще п'ять клітинок і теж поставте точку - повторіть до кінця лінії.

- З'єднайте , будь ласка , точку на верхній прямій лінії з нижнею прямою лінією , лінійка для з'єднання нам зараз не знадобиться - лінію проводьте зверху вниз по клітинкам .

- У нас з вами намалювали залізничну колію . Рейки - це прямі лінії.

Шпали - це відрізки , бо вони відзначені точками . За допомогою лінійки виміряйте довжини шпал . Чи всі вони мають у вас одну довжину ? Буду чекати на ваші відповіді .

Під час прогулянки прошу поспостерігати за настроєм перехожих людей , не забувайте вітати людей , бажати їм " Доброго ранку і доброго дня ! "


- Дякую вам за працю ! Бажаю вам цікавого і доброго дня ! Живіть в мирі і добрі ! 









Комментариев нет:

Отправить комментарий