Розвиток мовлення.
Тема : Переказ оповідання Б. Вовка " Лінива Оленка ."
- Доброго ранку, любі малята!
- Сьогодні я познайомлю вас з дівчинкою Оленкою. Куди ходити Оленка вранці кожного дня, відгадайте?
Що це за будинок ,
У якому вранці стрічають до дитину,
Де дзвонити голосочки до весняні струмочки?
- Так, малятка - до дитячого садочка ходити дівчинка! Згадайте, як ви збиралися вранці в садочок?
- Малятко, чи всі діти приходять у дитячий садок охайні та чепурні (чисті, акуратні)?
-Так, діти повинні самостійно, слідкувати за своїм зовнішнім виглядом, та дехто лінується, ось як дівчинка Оленка.
Оповідання Бориса Вовка "Лівива Оленка."
Прийшла вранці Оленка до дитячого садка.
- Чого це ти не зачесана? - питає вихователька.
-Бабуня не встигла причесати, - каже Оленка.
- А черевики чого брудні?
- Дідусь не почистивши.
-А гудзика чого біля комірця немає?
- Та вже я винна, - сказала Оленка, - забула надати мамі, щоб пришила.
- Малята, як ви гадаєте, чому Оленка прийшла вранці в садочок неохайна?
(мабуть довго спала вранці-години не висточило причепуритися, або загралася іграшками, або їй було лінь чепуритися)
- Що запитала вихователька у дівчинки, коли зустріла її у садочку?
- Кого звинуватила дівчинка в тому, що вона не зачісана?
- Чим завинив дідусь? Чи згодні ви з тим, що дідусь повинен доглядати за Оленчиним взуттям?
-Що б ви робили, якби отримали зауваження за брудне взуття? Згадайте, як ви чистите взуття після прогулянки?
- Чому автор назвав оповідання "Лініва Оленка." ?
- Прочитайте оповідання ще раз! Акцентуйте увагу на питальних реченнях!
- Малята, чи вмієте ви ставити питання? Давайте спробуємо запитати у дівчинки: чому у неї брудні черевики? чому вона не зачесана?
ЗАПИТАННЯ СЛІД СТАВИТИ ЧІТКО, ВІРАЗНО, НЕ ПОСПІШУЮЧИ!
- Спробуйте повторити питання виховательки до Оленки.
-Повторіть, що відповідала дівчинка Оленка виховательці.
- Сподіваюся, що Оленка наступного дня і подалі у садочок приходите охайною, стане працелюбною дівчинкою.
- Малята, що на вашу думку, бути трудолюбним? Працелюбний - у цьому великому слові поєдналися два слова: ТРУД і ЛЮБИТИ! Любити працю - значить бути працелюбним, працьовитим!
- Малятко , я дякую вам за завдання , які ви надіслали мені в голосовому повідомленні , а сьогодні я чекатиму на ваше переказ оповідання про Ліниву Оленку . А малюнки вам допоможуть вибудувати розповідь послідовно.
- Малятко, давайте зазернемо у кімнату до Оленці:
- Назвіть речі, які ми бачимо. Розділити всі речі на три групи (грашки, посуд та одяг).
- Допоможемо Оленці і навчимо її, як правильно складати речі на свої місця:
- Що ми склали на поліці? (Іграшки)
- Що поставили на стіл? (Посуд)- Які речі прибрали у шафу? (Одяг)- Молодці!
- У слові НОСОРІГ - три склади; поділити, будь ласка, назви інших тварин на склади і запишіть схеми в тетрадь (кількість складених схем по можливості дитини і за бажанням):
- У словах: носоріг, білка, ведмідь - визначте і вкажіть позначкою на схемі ударів на склад.- Дякую вам за увагу, мої маленькі друзі! Бажаю вам багато приводів для радощів, допомагайте своїм рідним, даруйте їм радість!
Комментариев нет:
Отправить комментарий