понедельник, 20 ноября 2023 г.

 День Гідності та Свободи .

Аплікація . З любов'ю в серці до України .

- Доброго ранку вам , любі малята ! Вітаю ваші родини зі святом !

- Сьогодні , 21 листопада , ми святкуємо День Гідності та Свободи ! Давайте разом більше дізнаємося про це свято :


-Ви , маленьки українці , дуже любите нашу країну ,я це зрозуміла , коли ви аналізували   казку " Де краще місце на світі ? ".Найкраща в світі країна - Україна !

-  Для вас , маленьких , склали казочку про нашу Україну . В казочці злий змій напав на дівчину Україну  , так саме , як зараз ворог коїть нам зло .Та Добро і Любов завжди перемогають  зло , і возсіяя над нашою Державою Мир і Добро , Гідність і Свобода !



- Малята , я пропоную вам разом з родиною прикрасити мапу України маленькими серденьками жовтого і синього кольорів .

- Як ви гадаєте , чому саме сердечками ?Тому що у серці кожного живе Любов ! Любов до рідних ,любов до своєї домівки ,любов до нашої України !



-Чому саме такі кольори, я пропоную використовувати в роботі , на вашу думку ?

- Для аплікації нам знадобиться шаблон  мапи України. і поділила його  навпіл -для розмежування кольорів .

- Нарізати смужки папіру жовтого і синього кольорів :

      скласти їх "гормошкою " і намалювати серденько   , вирізати ножицями :                

                                                                                       


- Залишається тільки наклеїти все це на мапу нашої країни .Я буду сьогодні чекати на ваші роботи .

Під час прогулянки поспостерігайте за  рухом на дорозі вашої вулиці , хто і що пересуваються по дорозі . Зверніть увагу , як ведуть себе пішоходи при зустрічі з машиною , адже на наших вулицях світлофорів немає , тож треба бути набагато уважнішим , для збереження свого здоров'я.

Завдання : Зошит Осінь стор .29( 1); зошит Математика стор .22

Завтра, 22 листопада , я чекаю о 10.00 на онлайн занятті молодших наших малят ,перелік необхідного матеріалу для роботи я надійшлю у вайбер групу  .

Тихого і сонячного дня вам , миру і добра !

Комментариев нет:

Отправить комментарий