Логіко - математичний розвиток .
Тема : Конус .(повторення )
- Доброго осіннього ранку , мої маленькі друзі !
- Малята , котра година на годиннику ? На якій цифрі стоїть хвилинна стрілочка - вона довша , ніж годинникова ? На якій цифрі стоїть годинникова стрілочка ? На годиннику дев'ята година ранку . Час розпочинати наше заняття .
- Давайте ознайомимося з вами , як визначати час по годиннику :
- Малята ,на малюнку з лівої сторони цифри вишукалися в ряд згори донизу.Порахуйте спочатку: від 1 до 9 , а потім в зворотньому напрямку від 9 до 1.
- Малята ,роздивіться цифри , і скажіть : які цифри дивляться ліворуч ?( 1; 2 і тд)
- Яка цифра повернута праворуч ? (6) А які з цифр взагалі дивляться на нас ?(8 і 0 , але його немає на картинці )
- Запишить , будь ласка , відповіді в зошит .
- Назвіть сусідів чисел , які знаходяться в " віконечках ".
- Молодці !
- А зараз , малятка , назвіть об'ємні геометричні фігури , що на малюнку :
- Порахуйте , скільки на малюнку конусів серед інших об'ємних геометричних фігур ? Давайте докладніше розглянемо конус у себе в зошиті і виконаємо завдання :
- Відкрийте зошит Математика стор .20-21
- Д/гра "Знайди предмет схожий на об'ємну геометричну фігуру ."
- Під час прогулянки прошу вас відшукати на вулиці , у дворі предмети схожі на конус , намалюйте їх у зошиті .
- Під час прогулянки прошу вас відшукати на вулиці , у дворі предмети схожі на конус , намалюйте їх у зошиті .
Бажаю вам радісних подій в новому дні !
Комментариев нет:
Отправить комментарий