Розвиток мовлення .
Тема : Звук [ т] [ т ']. Літера Тт.
( повторення )
- Вітаю вас , любі малята ! На каліндарі дев'ятий за рахунком день лютого !
- Яка погода за вікном ? Хмарна - сонечко сховано за хмаринами , морозна . На радість дітям можно покататися на санчатах , але трішки пізніше , погляньте на годинник , котра година зараз ?
- Нажаль , ми не можемо визначити котра зараз година . Чому ?
- Як ми можемо полагодити годинник ? Цифри є на своїх місцях , чого не вистачає на циферблаті ? Так , не вистачає стрілок : хвилинної і годинної Перетворимося на годинникових справ майстрів .( робота в зошиті )
- Разом ми швидко полагодили годинник ! Він показує 9.00 ранку - час сідати на заняття .
-Вчора ми з вами знайомилися зі звуком [т ] . Лісові гнови теж хочуть разом з нами закріпити знання про звук [ т] та літеру Т, тож вони завітали до нас !
- Чи є вібрація у горлишку ? Ні , мовчить горлишко . Тож , запам'ятайте :
звук [т ]- глухий .
-Зараз ми зробимо звуковий аналіз слів : ТОМ і ТІМ
- Давайте пояснемо зображення схеми .
- В слові Том - звук [т ] - твердий приголосний , звук [ о ] -голосний , звук [ м ] -приголосний твердий- В слові Тім - звук [т' ] - м'який , бо наступний за ним голосний звук [і] пом'якшує його ,звук [м ] - приголосний , твердий .
- Зробіть самостійно звуковий аналіз слів : тигр , Вітя.
Гра :" Впіймай звук "- почувши звук [т ] - плесни в долоні :
у, т, м, о, і , т , л. т
- почувши в складі звук [т ] - долонькою стукни по столу :
ма , та , бу , ми , ту, ро, ті.
-почувши в слові звук [т ] - торкнись долоньками до щічок :
мама , тато , молоток , киця , кіт , п'ять.
- Молодці !Звук [ т] ми звами чуємо та промовляємо , на письмі ми позначаємо його буквою :
- Ви відгадали загадку , на що схожа буква Т ? Вивчіть загадку і загадайте її своїм бабусі і дідусеві .
- Під час прогулянки поспостерігайте небом , чи багато по ньому пливе хмарин ? Які вони ? Чи виглядає сонечко з - за них , а може воно і не сховано ? Якого колору хмарки і проміжок між ними ?
Комментариев нет:
Отправить комментарий