четверг, 16 февраля 2023 г.

Інтегроване заняття .

Правила дорожнього руху .



- Доброго ранку, доброго дня,

Бажаю здоров’я всім вам я.

- Рада вас вітати на нашому занятті ! На календарі п'ятниця , сімнадцяте лютого . До закінчення зими залишився один тиждень і ще маленький хвостик . 

-Дзвоник сповіщає , що час починати заняття !

- Знаю , малята ,що ви дуже любите казки?

- Це добре! Зараз, я вам почну читати казку, а ви спробуйте відгадати, що це казка.



Були собі дід та баба , та дожились уже до того, що й хліба нема. Дід і просить:

— Бабусю! Спекла б ти колобок!

— Та з чого ж я спечу, як і борошна нема?

— От, бабусю, піди в хатинку та назмітай борошенця, то й буде колобок.

Послухалась баба, пішла в хижку, назмітала в засіку борошенця, витопила в печі, замісила гарненько борошно, спекла колобок та й поклала на вікні, щоб простигав.

А колобок лежав, лежав на вікні, а тоді з вікна на призьбу, а з призьби на землю в двір, а з двору за ворота та й побіг  покотився дорогою.


- Діти, тож яку казку я почала расказувати ? 



- Ви хочете дізнатися, що було далі?

- Але, я вам хочу сказати, що ця казка про колобка трохи не така, яку ви знаєте! Насправді, наш Колобок завітав до нас, щоб ви йому допомогли вивчити правила дорожнього руху! Він їх зовсім не знає!

- А, ми з вами , вивчали на цьому тижні правила дорожнього руху!

- Допоможемо  Колобкові?

- Отже, слухайте далі.

Біжить та й біжить дорогою, коли це назустріч йому зайчик.

— Колобок, колобок, я тебе з'їм!

— Не їж мене, зайчику, я тобі пісеньки заспіваю:

— Пісню мені не треба співати, ти кращи загадку відгадай:

В мене є три кольори,

Всі для діла, не для гри.

Пішоходи й водії

 Знають правила мої.

Коли колір я міняю

–  Тих чи інших зупиняю.

(світлофор)

- Малята , давайте покажемо колобкові і зайчикові наші світлофори :


 - Молодці! Як ви думаєте, з’їсть зайчик колобка чи відпустить? 

Відпустив !

Та й побіг знову наш колобок. Біжить та й біжить... Перестріває його вовк:

— Колобок, колобок, я тебе з'їм!

— Не їж мене, вовчику-братику, я тобі пісеньки заспіваю.

— Не треба мені пісеньки співати, ти краще на питання мої відповіді дай!

-   Скільки кольорів має світлофор ?

-   Що означає червоний колір ?

-  Для чого потрібен жовтий колір ?

-         Що  означає зелений колір ?

-  Для чого нам потрібен світлофор? (він піклується про порядок на дорозі , дбає про нашу беспеку )

 Ми б могли жити без нього? Чому?

-   Що ще нам допомагає переходити дорогу? ( Пішохідний перехід- зебра , надземний і підземні переходи , інспектор - регулювальник )

-    Ми допомогли колобкові?

-  Відпустить його вовк? Відпустив !

Та й покотився... наш колобок! Котився, котився, що аж заморився та й вирішив відпочити!!

- Ви, напевно, теж стомилися? Повторюємо рухи :



- Біжить колобок …а, назустріч йому ведмідь.

— Колобок, колобок, я тебе з'їм!

— Не їж мене, ведмедику, я тобі пісеньки заспіваю.

— Пісеньку твою слухати я не хочу, ти краще навчи мене вирішувати приклади .

- Малята , потрібна ваша допомога !



Відпустив ведмедик колобка , та й побіг він дальше. Біжить та й біжить дорогою... Стрічається з лисичкою:

— Колобок, колобок, я тебе з'їм!

— Не їж мене, лисичко-сестричко, я тобі пісеньки заспіваю.

—Чула я вже багато пісеньок!

- Ти краще з малюнками допоможи мені! А, то я не розумію, де правильно, а де – ні!

-Відпустила лисичка нашого колобка. Дякує вам Колобок , бо ваші знання допомогли йому повернутися до дому .
- Як ви думаєте, щ було далі з нашим колобком?
- Сподіваюся , що повернувся він до діда з бабою , став слухняним і без дозволу дорослих вже не виходив за двір. !
Бажаю вам добрих вихідних , миру і спокою нам усім !Хай Бог береже нас і нашу країну !

-

Комментариев нет:

Отправить комментарий