понедельник, 20 февраля 2023 г.

 Логіко - математичний розвиток .

Тема :Складання задач за малюнком.

- Доброго ранку , мої маленькі друзі !В подумках пошлить своїм друзям добрі побажання і хай всі вони здійсняться !
- По верхній картинці ви вже здагодалися , напевно , що у нас починається заняття з математики .
- Малята , погляньте на картинку , яка нижче, і скажіть , будь ласка , що може позначати ця квітка з незвичними пелюстками ? Порахуйте пелюстки . Так , їх сім . Що вам підказує це число ? Відгадайте загадку :« Сім братів віком рівні,а іменами різні.» (Дні тижня)
- Позначені  на квіточці - дні тижня .
- Назвіть мені , будь ласка , дні тижня , починаючи з понеділка .
- Який за рахунком від початку тижня йде четвер ? Яка за рахунком - середа? Який день йтиме за п'ятницею ?
- Молодці ! Впевнена , ви добре знаєте , як зветься кожен з днів тижня  !

- Малятка , маленьке руде кошеня ,яке стоїть унизу, загубив свого брата - близнюка, подивіться , чи є серед тварин ще одне руде кошеня  ?

- Ні , тут не має ще одного рудого кошеняти . Найдіть серед тварин братів - близнюків , однакових зовні .Так - це маленькі вислючки .
- Малята , порахуйте і запишить , скільки на картинці тварин , скільки птахів і скільки рибок . Нагадаю : від вчорашньої роботи у зошиті . відступить чотири клітинки вниз !

- Малята , на минулому занятті , ми з вами знайомилися і вчилися вирішувати задачу.
- Спочатку , давайте згадаємо , що ж таке  задача .
Задача -це невеличка розповідь з двома , або більше цифрами , обов' язково є питання , на яке нам треба дати відповідь . 
- Задача складається з чотирьох частин !
 УМОВА - це про що , або про кого розповідається в задачі !
ПИТАННЯ - це що потрібно вирішити !
РОЗВ'ЯЗАННЯ задачі - це складання прикладу !
ВІДПОВІДЬ .
 - Спробуємо вирішити задачу , впевненна , все вийде добре !
- Малята , про кого йде мова у задачі ? Про їжачка !
- Що знайшов їжачок ? Гриби .Спочатку два, потім ще три !
- Нам треба дізнатися : скільки всього грибів знайшов їжачок ?
- Повторіть умову задачі .
Їжачок знайшов спочатку 2 грибочка , потім ще 3 .

-Повторіть , будь ласка , питання задачі .
-Скільки всього грибочків знайшов їжачок ? 
Запишить у зошиті цифру 2
- Якщо їжачок ще знайшов три грибочки , тож ми до двох додамо три 
                                 2+3=
- Порахуйте за допомогою лінійки . Скільки всього грибочків знайшов їжачок ?
                                 2 + 3= 5
- Відповідь : 5 грибочків.
 Прошу вас , малята , спробувати самостійно по картинці скласти задачу 
- Під час прогулянки , прошу вас , малята , бути дуже обережними , утримуватися від швидкого пересування - бо місцями на дорозі слизько . Поспостерігайте за птахами в небі . як вони поводяться , чи впливає сильний вітер на їх пересування в небі . На мою думку в сильні вітри птахи рідко ,тільки  за потребою , відлітають зі своїх гнізд , бо вітер зустрічний ускладнює політ .
Бажаю вам радіти кожній миті життя , бачити красу природи і мати у серці бажання зберігати її в чистоті і спокою !
-Завтра чекаю вас  о 9.00 годині на онлайн уроці . Посилання і перечень потрібних речей для заняття надішлю у групі " Сонечко "












Комментариев нет:

Отправить комментарий