- Пригадайте , з якої казки до нас завітали лісові звіри ? Так , з казки "Рукавичка ".
- Порахуйте , скільки звірів ? Нагадую : рахуємо з верхнього рядка зліва направо.
Вправа : запишить у зошиті цифри - відповіді на питання . Нагадаю : від попередньої роботи відступаємо чотири клітинки вниз .
- Який за рахунком найвищій звір ? (4 ) Який найменший по величені звір за рахунком ?
- Який за рахунком звір з має самий довгий хвіст ?
- Яка за рахунком тваринка зеленого кольору ?
- Поміркуйте , чи є де жити казковим звірям? Чому ? Тому , що дід повернувся , знайшов і забрав свою рукавичку .
-Як ми можемо допомогти казковим лісовим звірям ? Так побудувати казкову хатинку .
-- Будиночок чудовий . Скажіть , будь ласка ,з чого складаються будинок і що навколо нього? З геометричних фігур .
- Порахуйте і запишить у зошиті : по скільки трикутників , квадратів , кружечків , овалів і прямокутників .
- Малята , для того щоб побудувати будиночок для звірів нам знадобляться об'ємні геометричні фігури ,ще їх називають геометрічні тіла .
-Ми вже з вами знайомилися з кулею і кубом ,покажіть їх :
- Сьогодні ми з вами познаємимося з об'ємною геометричною фігурою - циліндром . Він на малюнку стоїть біля куба . Давайте дізнаємося про циліндр більше :
- Малята , пропоную вам стати будівельниками і побудувати для нашіх казкових звірів замок , адже, використовуючи в будівництві циліндри, у нас це з легкістю вийде :
- Який чудовий замок побудовали для звірів , всім вистачить місця !
- А зараз час для прогулянки . Прошу вас одягтися тепліше - на дворі мороз !
Зверніть увагу на стовбур дерева - він має циліндричну форму , озирнись навколо себе , в чому ще можно побачити циліндричні форми .
Прошу вас змоделювати два циліндра , розмір першого прямокутника 6/8 , другого 10 /6 . Циліндри нам знадобляться на занятті завтра. - Завтра о 9.00 чекатиму вас на онлайн уроці . Посилання і необхідні матеріали для заняття надішлю у групі.
Комментариев нет:
Отправить комментарий