Розвиток мовлення .
Тема : Звук[ к ]. Буква Кк .
Доброго ранку , сонце привітне !
Доброго ранку , небо блакитне!
Доброго ранку , у небі пташки !
Доброго ранку , мої малюки !
- Усміхнемось один одному і побажаємо добра !
- Сьогодні останній день осені . Хочу подякувати їй за чудові краски , якими вона прикрашала дерева , за сонячні і дощові дні .
- На календарі - третій день тижня . Назвіть його .
- Так , середа , і ми починаємо урок !
Відгадайте загадку : У вінку зеленолистім ,
У червоному намисті
Видивляється у воду
На свою чарівну вроду .( Калина )
- Кущ калини із давніх - давен вирощують у нашій рідній Україні. Він прикрашає нашу землю , частує смачними ягодами , лікує ними від хвороб .- Вимовте слово КА_ЛИ _НА
- Яким звуком починається слово ? ( Звуком [к] ) . Вимовте звук [к]
- Я позначила звук [к] блакитним кольором , тож ви здагодалися, що він - приголосний звук . При вимовлянні звука [к] в слові , зуби і губи набувають положення наступного голосного звука . Перед дзеркалом промовте склади : КА ,КО, КУ, КИ - подивіться на артикуляцію , ми побачемо , що дійсно губи і зуби в положені наступного голосного звука А,( О , У, И.) Для порівняння промовте склади : МА , МО,МУ, МИ
- Приголосний звук [к] буває м'яким - кіт [к'] , голосний звук [і] пом'якшує пртголосний ,буває твердим , як у слові - кавун.
- Якщо ми закриємо вуха пальчиками і вимовимо звук [к] -вібрації не почуємо , , тож звук [к] -глухий .
- Зробимо звуковий аналіз слова КІШЕНЯ- звук [к'] - м'який приголосний , звук[ і ]- голосний , це він робить звук[к'] м'яким , звук[ ш] - приголосний , твердий ; звук[ е ]- голосний , звук [н'] -м'який приголосний , звук[ я] - голосний .
- Зробіть самостійно звуковий аналіз слова : КИТ.Схему надішлить , будь ласка .
Д/гра : " Смачні страви " - визначте де в ціх словах ви чуєте звук [к] . На якому місці він стоїть - на початку , в середині . чи в кінці слова ?
Каша , компот , боршик , вареник ,кекс ,котлети ,кава , ікра , сирник , картопля , пиріжок .
- Малята , знайомтеся - це буква Кк , вона на письмі позначає звук [к] , повторюйте :
Кавун , книга , клей , зошит , пензлик , кіт , Андрій , літак , Вероніка , двері , Кирило, лисиця , булка , Вадік .
- Впевнена , ви посміхнулися , коли почули імена своїх друзів , тож , давайте напишемо букву К :
Ко- ко- ко -вип'єм моло...
Ок - ок - ок -малесенький жуч..
Ки - ки - ки -смішні малю...
Ик - ик - ик - засміявся Петр..
- Давайти порівняємо два слова КІТ - КИТ , які звуки в ніх різні , назвіть однакові звуки .
- Бачите , які важливі звуки ! Один звук може перетворити кота в кіта
Вивчити скоромовку :
Кит кота по хвилях катав –
Кит у воді, кіт на киті.
- Зустрічаємо зиму з новою піснею . Розучити .
- Мирного тихого дня вам , хай він буде наповненний добрими подіями !!!
Комментариев нет:
Отправить комментарий