Логіко - математичний розвиток .
Тема : Орієнтування у просторі .
- Доброго ранку , малята ! Сьогодні вівторок , другий день тижня . На календарі залишилося всього два дні листопада . Осінь закінчується .
- Нагадайте , малята , після якої пори року наступає осінь ?
- Яка пора року наступить за осенью ?
-У природі мудро вишукувалися одина за одною пори року . Від холодної зими поступово надходить тепло , а потім від літнього тепла поступово стає холодно .
- Назвіть пори року :
- У кожна пори року по три місяця !
ВПРАВА : На аркуші паперу викладіть у верхньому рядку три рахункові палички - це зимові місяці ;
у другому рядку викладіть три палички - це весняні місяці;
у третєму рядку три палички -це літні місяці ;
у нижньому рядку три палички -це осінні місяці
- Малята , порахуйте палички, будь ласка , і ми дізнаємося скільки місяців у році . Так їх дванадцять , кожен місяць йде у свій час .
- Перепочинемо :
- Хто з тваринок більший на зріст ?
- Хто маленького розміру ?
- Що робить мишеня ? На яку геометричну фігуру схожий обруч ?
- Мишеня грає з кошеням у гру : " Схованки " - підкажіть котику , де знаходиться мишеня :
- Мишенятко поверх гарбуза тобто на гарбузі ,
Мишеня попереду гарбуза ;
Мишеня праворуч від гарбуза продовжте далі.
-Покажіть на малюнку , де мишеня сховалося поміж двох гарбузів .
- Гарбуз більшого розміру за мишеня ? А давайте зробимо навпаки :
- Зараз ми з вами порахуємо приклади за допомогою числового ряду :
- Запишить приклади у зошит .- Дякую вам за роботу , бажаю вам веселої прогулянки , зустрічі з друзями і не забувайте буди ввічливима і казати людям " Доброго дня !
У вечірню годину прошу вас послухати казку " Дванадцять місяців ":
Комментариев нет:
Отправить комментарий