Ознайомлення з соціумом .Міжнародний день рідної мови .
Логіко- математичний розвиток .
Тема :Поділ цілого на частини .
- Доброго ранку , мої маленькі друзі !
- Назвіть мені ,будь ласка , який сьогодні день тижня ? Який місяць в календарі ?
- Сьогодні 21 лютого відзначається Міжнародний день рідної мови !
- Нам людям дарований Богом дорогоцінний скарб - мова !Дякуючі мові , ми можемо спілкуватися , поразумітися , передавати і розповідати з покоління до покоління українськи народні казки .
-Ви , малята ,добре знаєте, що ми живемо в Україні ! Україна - це наша Батьківщина ! Тож ми звами є - український народ !
- А яка мова є рідною для нас ? Рідною мовою для кожного з нас є українська мова !
- Малятка , ми прослухали пісню про нашу рідну мову . Пригадайте слова з пісні - яка наша мова ? Лебедина ,мелодійна , сонячна , проста , рідна ...
- Зі співом якого птаха порівнюється наша мова ? Зі співом солов'я- солов'їна мова .
- З якою рослиною порівнюється наша мова ? З калиною - мова калинова .
Д/гра " Мова яка ?"
- Впевнена , що ваші серця , малятка ,запам'ятали слова про багатство , красу та мелодійність української мови .
-Намагаймося вдома спілкуватися виключно нашою рідною- українською мовою , тому що ми - українці . Ми любимо і шануємо нашу Батьківщину - Україну , пишаємося своєю рідною мовою !
Логіко - математичний розвиток .
- Жила - була в одному селі маленька дівчинка . Всі її називали Червоною Шапочкою . Чому , як ви гадаєте дівчинку так називали ?
- Червона Шапочка пішла у гості до бабусі . Йдучи стежинкою вона рахувала свої кроки від 1 до 10, рахуємо українською мовою разом з дівчинкою .
- Ой, Червона Шапочка заблукала , тож вертаємося назад : рахуємо кроки у зворотньому напрямку від 10 до 1 .
- Ось стежина , яка веде до будинку бабусі , знову рахуємо в прямому напрямку .
- Молодці !
- На гостинець Червона Шапочка принесла бабусі шоколадку :
- На яку геометричну фігуру схожа плитка шоколаду ?- " Давай з'їмо шоколадку разом "- запропонувала бабуся Червоній Шапочці.
- Малята , що треба зробити , щоб шоколадка дісталася і бабусі , і онучці ?Її треба поділити .
- На скільки частин треба поділити шоколадку ? На дві частини , або на дві половини : одну половинку бабусі , другу - онучці .
- Порахуйте , малята : зі скількох маленьких квадратиків складається плитка шоколаду ? Порахуйте парами . З вісьми маленьких квадратиків .
- Якщо ми розділимо плитку шоколаду на дві половини , скільки квадратів вийде ?
- А скільки маленьких квадратів буде в кожній половинці ? З'ясуємо і порахуємо разом .
Практична робота .
Завдання : викладіть подібну" шоколадку ", як на малюнку, з рахункових паличок , і поділіть навпіл .
- Які дві геометричні фігури утворилися ? Два квадрати .
- Скільки маленьких квадратів в половинці " шоколадки "?Чотири .
- Чи можемо ми сказати , що у нас утворилося дві шоколадки ? Ні . У нас є дві половинки однієї шоколадки . Ми разділили шоколадку на дві рівні частини.
- Спробуйте самостійно ( підказку за потребою див. нижче ) розділити шоколад на чотири рівні частини , я буду чекати на ваші фото робіт .
- Розвиваючі завдання : будьте уважні , правильні відповіді позначте квадратиками у зошиті .
Комментариев нет:
Отправить комментарий