вторник, 20 февраля 2024 г.


Ознайомлення з соціумом .Міжнародний день рідної мови .

Логіко- математичний розвиток .

Тема :Поділ цілого на частини .

- Доброго ранку , мої маленькі друзі ! 

- Назвіть мені ,будь ласка , який сьогодні день тижня ? Який місяць в календарі ?

- Сьогодні 21 лютого відзначається Міжнародний день рідної мови !

- Нам людям дарований Богом дорогоцінний скарб - мова !Дякуючі мові , ми можемо спілкуватися , поразумітися , передавати і розповідати  з покоління до покоління українськи народні казки .

-Ви , малята  ,добре знаєте, що ми живемо в Україні ! Україна - це наша Батьківщина ! Тож ми звами є - український народ !

- А яка мова є рідною для нас ? Рідною мовою для кожного з нас є українська мова !



- Малятка , ми прослухали пісню про нашу рідну мову . Пригадайте слова  з пісні - яка наша мова ? Лебедина ,мелодійна , сонячна , проста , рідна ...

- Зі співом якого птаха порівнюється наша мова ? Зі співом солов'я- солов'їна мова .

- З якою рослиною порівнюється наша мова ? З калиною - мова калинова .

Д/гра " Мова яка ?"


- Впевнена , що ваші серця , малятка ,запам'ятали слова про багатство , красу та мелодійність української мови  . 

-Намагаймося вдома спілкуватися виключно нашою рідною- українською мовою , тому що ми - українці . Ми любимо і шануємо нашу Батьківщину - Україну , пишаємося своєю рідною мовою !

Логіко - математичний розвиток .

- Жила - була в одному селі маленька дівчинка . Всі її називали Червоною Шапочкою . Чому , як ви гадаєте дівчинку так називали ?

- Червона Шапочка пішла у гості до бабусі . Йдучи стежинкою вона рахувала свої кроки від 1 до 10, рахуємо українською мовою разом з дівчинкою .

- Ой, Червона Шапочка заблукала , тож вертаємося назад : рахуємо кроки у зворотньому напрямку від 10 до 1 .

- Ось стежина , яка веде до будинку бабусі , знову рахуємо в прямому напрямку .

- Молодці ! 

- На гостинець Червона Шапочка принесла бабусі шоколадку :

- На яку геометричну фігуру схожа  плитка шоколаду ?

- " Давай з'їмо шоколадку разом "- запропонувала бабуся Червоній Шапочці. 

- Малята , що треба зробити  , щоб шоколадка дісталася і бабусі , і онучці ?Її треба поділити .

- На скільки частин треба поділити шоколадку ? На дві частини , або на дві половини  : одну половинку бабусі , другу - онучці .

- Порахуйте , малята : зі скількох маленьких квадратиків складається плитка шоколаду  ? Порахуйте парами . З вісьми маленьких квадратиків  .

- Якщо ми розділимо плитку шоколаду на дві половини , скільки квадратів вийде ?

- А скільки маленьких квадратів  буде в кожній половинці ? З'ясуємо і порахуємо разом .

Практична робота .

Завдання :  викладіть подібну" шоколадку ", як на малюнку, з рахункових паличок , і поділіть навпіл .







- Які дві геометричні фігури утворилися ? Два квадрати .

- Скільки маленьких квадратів в половинці " шоколадки "?Чотири .

- Чи можемо ми сказати , що у нас утворилося дві шоколадки ? Ні . У нас є дві половинки однієї шоколадки . Ми разділили шоколадку на дві рівні частини.

- Спробуйте самостійно ( підказку за потребою див. нижче ) розділити шоколад на чотири рівні частини , я буду чекати на ваші фото робіт .



- Розвиваючі завдання : будьте уважні , правильні відповіді позначте квадратиками у зошиті .


Завдання : зошит Математика стор .40.
Гарного дня вам , миру і спокою ! Бережіть себе !








Комментариев нет:

Отправить комментарий