- Вітаю вас , любі малята ! Сьогодні середа - третій день тижня .А який день тижня буде завтра ?
- Впевнена , ви зранку виконали всі гігієнічні процедури та зробили ранкову гімнастику .
- Заняття почнемо з математичної розминки : порахуйте свої правильні відповіді ,кожну з них позначте в зошиті -зірочкою.
-Скільки кутів у трикутника ?
- Скільки ніг у павучка ?
- Скільки вихідних днів у тижні ?
- Скільки вогників у світлофора ?
- Скільки хвостів у п'яти котів ?
- Скільки очей у сови ?
- Малятка , придумайте тепер ви для мене три питання зі словом
" Скільки ?"
Д/гра " Плутанина "- всі геометричні фігури переплуталися між собою , спробуйте їх відшукати і порахувати в тому порядку , як вони розміщені в нижньому рядку .
- Яка фігура позначена з нижньому ряду , а серед кольорових фігур ви не знайшли її ? П'ятикутник.
- Чому фігура має назву - п'ятикутник ? Тому що фігура має п'ять кутів і п'ять сторін .
- Малята , викладіть з п'яти рахункових паличок - п'ятикутник . Порахуйте , скільки у нього кутів і скільки сторін .
- Приберить одну паличку , яку фігуру можно утворити тепер ? Квадрат .
- Чи можемо ми з чотирьох рахункових паличок однакового розміру утворити прямокутник ?
- Малятка , на що застібається ваш верхній одяг ? На гудзики .
- Погляньте і назвіть, яких геометричних фігур гудзики ? Чи є серед них гудзик п'ятикутньої форми ?
- На вашу думку ,малята , якої форми гудзики зручніші .щоб застебнути
одяг ? Круглої і овальної форми .
Завдання в зошиті : домалюйте прямокутник , трикутник та п'ятикутник .
-Завдання : зошит Математика стор .39
Шановні батьки , малята ! Щиро вітаю вас зі святом любові ! Бережіть і примножуйте любов в ваших серцях , в ваших родинах , будьте щасливі і радійте кожному дню , незважаючи ні на що !
Комментариев нет:
Отправить комментарий