понедельник, 12 февраля 2024 г.

Розвиток мовлення .

Тема :Мій друг ( складання описової розповіді ).


- Доброго ранку  вам , любі малята ! 

- Малята , назвіть , як називається наша дитяча група ?" Сонечко " , а ви  його промінчики . 

-  Назвіть по іменам , будь ласка , всіх діток нашої групи .

- У житті кожного з нас є друзі , приятелі ,знайомі .Спілкування з ними приносить нам радість . Та найбільша радість -мати надійного друга .

- Хто такий ,на вашу думку, справжній друг ?

- Друг - це людина , з якої є розуміння , підтримка , з якою можно  поділитися своєю таємницею . Друг радіє за твої успіхи і сумує , коли сумуєш ти  . 

-Ви спитаєте : де ж знайти такого друга ? Насправді , малята , друга неможна знайти , це на мою думку , друга - ми зустрічаємо в житті і відтоді  він залишається в нашому житті назавжди .

- Усі ми мріємо мати хорошіх друзів , і це дуже добра мрія .Та важливіше - прагнути   стати самому хорошим другом .

- Послухайте віршик : Для чого потрібен друг .

Якщо я опинюсь в біді , 

На поміч прийде хто тоді ?

Хто втішить і подбає , незгоди подалає ?

В спеку , в дощ , зимову хугу 

Прийде друг на поміч другу !

Друг завжди розрадить ,

Як вчинить порадить .

Дружбою , малята , треба дорожити ,

Без надійних друзів важко в світі жити .

- Малятка , а є у вас справжній друг ? Розкажіть мені і дівчинці Оленці , яка теж хоче з нами потоваришувати, про свого друга   . 

-А допоможе вам в складанні описової розповіді мнемотаблиця :



- Давайте , малята , разом складемо для  себе правила - дії ,які будемо завжди виконувати по відношенню до свого друга :

- Захистити друга , якщо його хтось кривдить .

-Допомогти , якщо  в друга щось не виходить .

-Утішати , пожаліти , якщо сумно ,або боляче .

- Затіяти разом веселу гру і віддати другові право бути головним в грі .

-Навчати друга тому , що в тебе самого добре виходить .

- Уникати непоразуміння і сварок.

- Малятка , а як ви важаєте , чи можуть між друзями винукнути непоразуміння і образи ? 

-Послухайте , будь ласка , історію про трьох друзів.про гусенятко , курча та кошеня 


-Малятка , як важаєте  ,  гусеня , курча і кошенятко є справжніми друзями ?

-Чи траплялося вам ображати своїх друзів ?

- Як ви   виправляли  ситуацію , що робили  для примірювання ?

-На вашу думку гусеня який за характером ?

 Мені в гусеняткові  сподобалася його чесність : він не став оправдовуватися перед мамою , а чесно зізнався , що сам винен у тому , що друзі перестали спілкуватися з ним .

 Вміння просити пробачення за погані вчинки - це теж дуже добра риса , адже гусенятко усвідомило , що порушило правило : захистити друга , якщо того кривдять , бо сам скривдив друзів .

- Давайте разом з'ясуємо : на що можуть образитися друзі, щоб нам самим. в жодному разі , не вчинянити так :

Друзі можуть образитися , якщо сміятися над ними . 

Якщо називати друга образливими словами : трус , жадібний ...

Якщо вказувати на недоліки друга .

Якщо сміятися над помилками друга .
Якщо веселитися і співати , коли другові сумно .

- Співати і сміятися треба разом з другом  , коли все гаразд і хочеться співати пісню про дружбу . 


- Пам'ятайте , малятка , образа може покласти край дружбі , тож щоб цього не трапилося - бережіть своїх друзів : ДОПОМОГАЙТЕ ПО ПОТРЕБІ , НЕ ОБРАЖАЙТЕ , ПОВАЖАЙТЕ , БУДЬТЕ ВЗАЄМОВІЧЛИВИМИ ,

Д/гра :" Опиши себе "- описати свій зовнішній вигляд і риси характеру , добираючи прикметники :

- Якщо у мене світле волосся - я світловолоса ;

-Якщо карі очі - кароока ( синьоока . зеленоока ) ;
- Я всьому радію - усміхнена ,

- Мені все цікаво - допитлива і тд.

Під час прогулянки влаштуйте зустріч з друзями , пограйте в веселу гру , яку ви разом вигадаєте . Поспостерігайте за пташками : як вони спілкуються між собою .

-Завдання : зошит Зима стор .18.

Завтра онлай заняття о 10.00 . Перелик необхідних речей для роботи і посилання я надійшлю у вайбер групу .

Доброго і чудового вам дня : миру і  спокою ! Найкращіх друзів вам зустріти у житті !

Комментариев нет:

Отправить комментарий