вторник, 4 октября 2022 г.

 


Логіко - математичний розвиток .
Тема : Пряма - зворотня лічба, вимірювання висоти з допомогою лінійки.
 - Доброго ранку , любі малятка ! Ранкову гімнастику зробили ? Привітаймося з навколишнім світом та один з одним :
                            Доброго ранку , сонце привітне !
                            Доброго ранку, небо блакитне !
                            Доброго ранку, на небі пташки !
                            Доброго ранку , маленькі дубки !
                             Доброго ранку , друзі мої !
-Малятка , мишка прогризла декілька дірок у нашому килимі ,подивіться та поміркуйте , чи зможемо ми підібрати латочку до килима ?
-Скілька дірок на килимку ? 
- Скілька латок приготував кіт ? 
-Чого більше дірок чи латок ? Одже , якщо ви кажете що кількість дірок дорівнює кількість латок , то ми можемо з легкістю залатати килимок .
Завдання : Порахуйте дірочки від 1 до 4 ,латки порахуйте від зеленого квадрата , тобто в зворотній лічбі , від 4 до 1, при рахуванні звертаємо увагу на правільність рахування (одна - бо дірка ,неправильно казати - один , в данному випадку )
Д/гра : " Яка за рахунком " - Дорослий : дірка квадратної форми перша за рахунком , дитина - зелена латка четверта за рахунком і тд . Вимагайте від дитини промови повної відповіді ,( розвивається мовлення та збільшується словниковий запас у дитини ).
- Малята , навколо нас є багато предметів , майже в кожній з них ми можемо за бажанням побачити  геометричні фігури : коробка з фарбами - прямокутник , фарбочки - квадрат , або коло , печиво - квадрат чи овал і тд.

 Зараз хочу вам запропанувати переглянути мультфільм ,  бутьте уважними і дайте мені, по просмотру , відповідь на питання : 
- Яка геометрична фігура вам зустрінеться найчастіше ?

-Назвіть , будь ласка , ви мені  в чому ви бачили однакову фігуру частіше за інших фігур, а потім я назву вам , чи співпали наші відповіді ?
- Я визначила , що найчастіше бачила  круглі фігури в таких речах - віконце , луна ,очі ведмедика,безліч світлячків різнофарбних та яскравих !

- Зараз я покажу вам два будиночка , погляньте , та визначте який дом Ведмедика , а який Світлячка:
-Ви правильно , визначили за розміров , дивлячись на малюнки . 
-Сьогодні , я познайомлю вас з лінійкою ,
 вона  допоможе нам визначити величину предмета .
-Лінійка -це пристрій для вімірювання : на однаковій відстані розміщені цифри від 0 і далі , як ми будемо вимірювати висоту я вам покажу у відео :

- Малята , ми продовжуємо поступово повторювати і вчитися писати цифри  . Сьогодні вчимося писати цифру 3 .


- На сьогодні , малятка я закінчую заняття . Сподіваюся на соняшну погоду , тож проведіть більше часу на прогулянці з друзями ! 
Бажаю вам легкісті ,під час виконання завдання і веселості , під час прогулянки ! Мирного та затишного дня !










 





Комментариев нет:

Отправить комментарий