Логіко - математичний розвиток .
Тема : Пряма - зворотня лічба, вимірювання висоти з допомогою лінійки.
- Доброго ранку , любі малятка ! Ранкову гімнастику зробили ? Привітаймося з навколишнім світом та один з одним :
Доброго ранку , сонце привітне !
Доброго ранку, небо блакитне !
Доброго ранку, на небі пташки !
Доброго ранку , маленькі дубки !
Доброго ранку , друзі мої !
-Малятка , мишка прогризла декілька дірок у нашому килимі ,подивіться та поміркуйте , чи зможемо ми підібрати латочку до килима ?
-Скілька дірок на килимку ?
- Скілька латок приготував кіт ?
-Чого більше дірок чи латок ? Одже , якщо ви кажете що кількість дірок дорівнює кількість латок , то ми можемо з легкістю залатати килимок .
Завдання : Порахуйте дірочки від 1 до 4 ,латки порахуйте від зеленого квадрата , тобто в зворотній лічбі , від 4 до 1, при рахуванні звертаємо увагу на правільність рахування (одна - бо дірка ,неправильно казати - один , в данному випадку )
Д/гра : " Яка за рахунком " - Дорослий : дірка квадратної форми перша за рахунком , дитина - зелена латка четверта за рахунком і тд . Вимагайте від дитини промови повної відповіді ,( розвивається мовлення та збільшується словниковий запас у дитини ).
- Малята , навколо нас є багато предметів , майже в кожній з них ми можемо за бажанням побачити геометричні фігури : коробка з фарбами - прямокутник , фарбочки - квадрат , або коло , печиво - квадрат чи овал і тд.
Зараз хочу вам запропанувати переглянути мультфільм , бутьте уважними і дайте мені, по просмотру , відповідь на питання :
- Яка геометрична фігура вам зустрінеться найчастіше ?
-Назвіть , будь ласка , ви мені в чому ви бачили однакову фігуру частіше за інших фігур, а потім я назву вам , чи співпали наші відповіді ?
- Я визначила , що найчастіше бачила круглі фігури в таких речах - віконце , луна ,очі ведмедика,безліч світлячків різнофарбних та яскравих !
- Зараз я покажу вам два будиночка , погляньте , та визначте який дом Ведмедика , а який Світлячка:
-Ви правильно , визначили за розміров , дивлячись на малюнки .
-Сьогодні , я познайомлю вас з лінійкою ,
-Лінійка -це пристрій для вімірювання : на однаковій відстані розміщені цифри від 0 і далі , як ми будемо вимірювати висоту я вам покажу у відео :
- На сьогодні , малятка я закінчую заняття . Сподіваюся на соняшну погоду , тож проведіть більше часу на прогулянці з друзями !
Бажаю вам легкісті ,під час виконання завдання і веселості , під час прогулянки ! Мирного та затишного дня !
Комментариев нет:
Отправить комментарий