понедельник, 17 октября 2022 г.

Логіко - математичний розвиток .

   Тема :Число п'ять  та цифра   5.


-
Доброго ранку , малятка ! Рада вас вітати соняшним ранком ! Давайте разом привітаймося один з одним :

-Доброго ранку!Доброго дня!
 треба вітатися чемно щодня!
 Усмішку людям усім посилати,
 Доброго ранку щиро бажати!
- Малята , вчора зайчик завітав у гості до їжачка , настрій був у обох чудовий : зайчик і їжачок пили чай , співали пісню : " Диво осінь "   .Їжачок пригостив зайчика яблучками . 
Яблука дуже смачні , і зайчик спитав у їжачка : " Де ти зібрав такі чудові смачні яблучка ? "
- Малята , як ви гадаєте , де ростуть яблука ? Так , вони ростуть у саду . Їжачок залюбки поділився з зайчиськом маршрутом , який веде до яблуні .
- Ой , біда , сірий зайчисько не вміє орієнтуватися у просторі , тож малята , допоможемо йому потрапити до саду .
- Дивлячись на карту - коментуємо маршрут , я почну , а ви продовжте , будь ласка :
Шлях починається від рожевого квадрата , він знаходиться у лівому ніжньому куті , далі напрямок веде ....




- Дякуючи вам , зайчисько дістався до яблуньки . Скілька яблучок на дереві ?
- Скілька яблучок зірвав зайчик , порахуйте .
- Чи всі яблука з дерева обірвав зайка ? 
-  Яблука , які зірвані дорівнюються тим , що були на гілочках.


- Порахуйте та назвіть лісових тварин   , які  прийшли до зайчика у гості :

- Як ви гадаєте , чи всім висточить по яблучку ? Дайте пояснення своїм міркуванням ( Яблук стільки , скільки тварин ;  яблук  і звірів порівну  -  дорівнюються )



Ми також приєднаємося до казкових друзів та  разом заспіваємо  пісню " Диво осінь " і потанцюємо :


- Давайте пограємо в  Лєго :
- Перша за рахунком стоїть голуба цеглинка лєго - вона одна .
- Як що ми до однієї циглинки додамо ще одну , їх стане дві , тобто на одну більше . Якщо до двох цеглинок додамо одну цеглинку .... - продовжде , будь ласка , до останньої цеглинки .
- Молодці , стовбчик жовтого кольору складається з п'яти цеглинок , ми порахували  і дізналися , як утворюється число п'ять . 
-Зараз ми познайомимося з цифрою 5 і будемо писати її в зошиті :
-  Сьогодні ми продовжемо вирішувати задачі .Ми навчилися на попередньому занятті додавати та віднімати , тож не важко буде вирішувати задачі .
ЗАПАМ' ЯТАЙТЕ : В кожній задачі є  УМОВА ,   те , що нам відомо  . ПИТАННЯ, з якого ми дізнаємося , що нам  треба дізнатися .
РІШЕННЯ , воно нам знайде відповідь .
ВІДПОВІДЬ ,ми відповімо на питання задачі .
Давайте разом вчитися вирішувати задачі . 
ЗАДАЧА .
УМОВА : У лісову школу прийшли Жабка та Мишка  ,а  пізніше прийшла    Лисичка . 

Повторіть , будь ласка , умову задачі .
- Якщо  " прийшла" - кількість збільшується , тож ставимо знак " додавання "

ПИТАННЯ   : Скільки лісових звірів прийшло до школи ? ПОВТОРІТЬ , будь ласка ,  питання в задачі .
 Скільки - це питальне слово ."?" - стоїть знак питання -питальне речення . Щоб дізнатися результат ми робимо 
РІШЕННЯ : 
ВІДПОВІДЬ : 3 лісові тварини прийшли до школи  .
 
                                                    ЗАДАЧА .
Умова :
- На лісовій галявині зібралися 5 тварин , двох з них покликали мами додому . Повторіть , будь ласка , умову задачі .
ПИТАННЯ :
 Скільки тварин залишилося на галявинці ? Повторіть питання задачі ?

 Ми ставимо знак " віднімання "- тому що тварин зменшилося на галявині .


ВІДПОВІДЬ : На галявині залишилися 3 лісові тварини .

-Щиро дяку вам за таку велику роботу , сподіваюся у вас все вийшло і все вам зрозуміло . Ми тільки робимо перші кроки в Країні Математики , усидчівості і розуміння вам , вміння слухати та чути  ! Мирного і тихого дня бажаю від усього серця ! Буду рада почути ваш спів .






















Комментариев нет:

Отправить комментарий