Логіко - математичний розвиток .
Тема :Число п'ять та цифра 5.
-Доброго ранку , малятка ! Рада вас вітати соняшним ранком ! Давайте разом привітаймося один з одним :
-Доброго ранку!Доброго дня!
треба вітатися чемно щодня!
Усмішку людям усім посилати,
Доброго ранку щиро бажати!
- Малята , вчора зайчик завітав у гості до їжачка , настрій був у обох чудовий : зайчик і їжачок пили чай , співали пісню : " Диво осінь " .Їжачок пригостив зайчика яблучками .
Яблука дуже смачні , і зайчик спитав у їжачка : " Де ти зібрав такі чудові смачні яблучка ? "
- Малята , як ви гадаєте , де ростуть яблука ? Так , вони ростуть у саду . Їжачок залюбки поділився з зайчиськом маршрутом , який веде до яблуні .
- Ой , біда , сірий зайчисько не вміє орієнтуватися у просторі , тож малята , допоможемо йому потрапити до саду .
- Дивлячись на карту - коментуємо маршрут , я почну , а ви продовжте , будь ласка :
Шлях починається від рожевого квадрата , він знаходиться у лівому ніжньому куті , далі напрямок веде ....
- Дякуючи вам , зайчисько дістався до яблуньки . Скілька яблучок на дереві ?
- Скілька яблучок зірвав зайчик , порахуйте .
- Чи всі яблука з дерева обірвав зайка ?
- Яблука , які зірвані дорівнюються тим , що були на гілочках.
- Порахуйте та назвіть лісових тварин , які прийшли до зайчика у гості :
- Як ви гадаєте , чи всім висточить по яблучку ? Дайте пояснення своїм міркуванням ( Яблук стільки , скільки тварин ; яблук і звірів порівну - дорівнюються )
- Ми також приєднаємося до казкових друзів та разом заспіваємо пісню " Диво осінь " і потанцюємо :
- Давайте пограємо в Лєго :
- Перша за рахунком стоїть голуба цеглинка лєго - вона одна .
- Як що ми до однієї циглинки додамо ще одну , їх стане дві , тобто на одну більше . Якщо до двох цеглинок додамо одну цеглинку .... - продовжде , будь ласка , до останньої цеглинки .
- Молодці , стовбчик жовтого кольору складається з п'яти цеглинок , ми порахували і дізналися , як утворюється число п'ять .
-Зараз ми познайомимося з цифрою 5 і будемо писати її в зошиті :
- Сьогодні ми продовжемо вирішувати задачі .Ми навчилися на попередньому занятті додавати та віднімати , тож не важко буде вирішувати задачі .
ЗАПАМ' ЯТАЙТЕ : В кожній задачі є УМОВА , те , що нам відомо . ПИТАННЯ, з якого ми дізнаємося , що нам треба дізнатися .
РІШЕННЯ , воно нам знайде відповідь .
ВІДПОВІДЬ ,ми відповімо на питання задачі .
Давайте разом вчитися вирішувати задачі .
ЗАДАЧА .
УМОВА : У лісову школу прийшли Жабка та Мишка ,а пізніше прийшла Лисичка .
Повторіть , будь ласка , умову задачі .
- Якщо " прийшла" - кількість збільшується , тож ставимо знак " додавання "
ПИТАННЯ : Скільки лісових звірів прийшло до школи ? ПОВТОРІТЬ , будь ласка , питання в задачі .
Скільки - це питальне слово ."?" - стоїть знак питання -питальне речення . Щоб дізнатися результат ми робимо
Умова :
- На лісовій галявині зібралися 5 тварин , двох з них покликали мами додому . Повторіть , будь ласка , умову задачі .
ПИТАННЯ :
Скільки тварин залишилося на галявинці ? Повторіть питання задачі ?
- Ми ставимо знак " віднімання "- тому що тварин зменшилося на галявині .
ВІДПОВІДЬ : На галявині залишилися 3 лісові тварини .
-Щиро дяку вам за таку велику роботу , сподіваюся у вас все вийшло і все вам зрозуміло . Ми тільки робимо перші кроки в Країні Математики , усидчівості і розуміння вам , вміння слухати та чути ! Мирного і тихого дня бажаю від усього серця ! Буду рада почути ваш спів .
Комментариев нет:
Отправить комментарий