Ознайомлення з природним довкіллям .
Тема : Кругообіг води в природі .
- Доброго ранку , любі малята ! Розпочинається наш трудовий тиждень , сьогодні - понеділок . Привітаймося один з одним :
Привіт , мій добрий друже !
Привіт , мій милий друже !
Руку дай мені , і я тобі дам
І буде разом весело нам !
Гукнемо разом на весь білий світ
-Сонце , привіт !
- Небо , привіт !
- Привіт , увесь білий світ !!!
- Сподіваюся , що заняття поповнить ваші знання про чудовий світ природи
- Дощ іде з хмари - це нам відомо , але як наповнюється хмарка водою і куди дівається вода з калюжі після дощу ми з'ясуємо сьогодні на уроці .
Подивіться , чи впізнали ви що це за предмет :
-Це - глобус !Зменшена копія нашої планети Земля .Нагадайте мені , якою за рахунком планета Земля знаходиться від сонця ?( Третя )
- Які кольорі фарбують нашу планету ?
-Що означає коричневий колір на глобусі ? ( гори )
- Що означає зелений колір ?
- Що означає блакитний колір ?
- Якщо покрутити глобус ми побачемо , що більша частина поверхні Землі блакитного кольору .
- Саме так на глобусі позначена вода .
- Роздивіться картинку , та дайте відповідь :
- Потребу мають всі живі істоти на землі , без води не може існувати світ .
- Малята , чи любите ви мандрувати ? Мандри всі ми любимо , але можемо дозволити подорожування не часто , є справи і обов'язки .
- А вода - постійна мандрівниця . Вона завжди перебуває у русі ( движении ) , а ми не помічаємо цього .
- Сонячні промені нагрівають воду у морях . океанах , річках та озерах .
- Вода перетворюється на пару і стає легкою .
- Як повітряна кулька, нагріта пара підіймається угору.
- Угорі набагато холодніше , ніж на поверхні землі і від холоду пара знов перетворюється на краплинки води .
- Хмаринка накопичує краплинки води і перетворюється на дощову ( влітку ) чи снігову (взимку ) хмару
- Потім краплинки води у вигляді снігу і дощу падоють на землю , вода просочується у грунт і знову потрапляють у водоймища .
-Цей безперервний процес називається КРУГООБІГ ВОДИ !!! ( розгляньте картинку верньої частині і повторіть сказане мною ще раз з дитиною )
- Вода - Чарівниця : налийте у склянку воду , проаналізуємо :
- Ковтніть воду , подивіться крізь стакан , понюхайте . Чи має вона вкус , колір , запах ?
- Вода немає вкусу , немає кольору ( ми можемо бачити крізь воду в стакані ), немає запаху.
- В стакані вода має рідкий стан !
Прошу : дії з технічними побутовими приладами виконувати тільки з дорослими !!!
- Поставте ємкість з водою у морозильну камеру , після прогулянки - дістаньте . Вода з рідкого стану перетворилася на твердий стан - лід !
- В кімнаті через врем'я лід розтане !
- Воду залити в чайник : при нагріванні підіймається водяна пара ,пара -це газоподібний стан води . Прошу вас запам'ятати це !
Зараз перепочиньте , погуляйте , а я підготуюся до малювання .
Нам знадобиться : аркуш паперу А4 , фарби , пензлик , серветка , вологі серветки ,фарби , непролівайка з водою , простий олівець .
Малювання .
Тема : " Котик на підвіконні "
- Чи любить ваш домашній кіт сидіти на підвіконні.
- Коти люблять спостерігати за тим , що діється навколо . Лежачи на підвіконні котик милується листопадом за вікном і радіє , що поряд ви .
- Давайте зробимо дарунок нашім улюбленцям і намалюємо кожен свого кота .
- Котик спить !
- А який котик намалюється у нас . Ми ще не знаємо , у кожного свій. Дуже хочеться , щоб він був чудовим . Тож почнемо малювати .- Бажаю вам радості від виконаної роботи , бажання пізнавати нові знання , миру і затишку вашим родинам !
Комментариев нет:
Отправить комментарий