понедельник, 22 апреля 2024 г.

Звуки ( повторення )

Розвиток мовлення .

Тема : Звуки .


- Вітаю вас , мої маленьки друзі !

-Погляньте , хто завітав до нас на сторінку . Хто це ?

 

 - Маленька змія . Який у неї настрій ?
- Веселий , гравливий .
- Змія хоче пограти з нами в гру " Скажи навпаки ! "( слова антоніми) 
Маленька - велика ;
Холодний -...
Небо -...
Далеко -...
Довгий -...
Праворуч -...
Тонкий -...
Високий-...
- Молодці , добре впоралися !
- Малята ,  який звук вимовляє змія ? Звук [ ш ] - приголосний звук . 
Наша гостя просить нас , щоб ми побудували декілька " змійок " з голосних звуків і проспівали їх для неї . Спробуємо ? Перший раз вимовляємо звуки повільно , а в друге - швидше :


- Малятка , про природу нашого краю є чудова книга  у маленької черепашки ,


  але  трапилася неприємність : крокодил 


 навмисно забризкав  сторынки книги водою , і без нашої допомоги черепашка не зможе прочитати нічогісенько , адже останні звуки в словах розмиті водою .
- Спробуємо допомогти черепашці - визначте останній звук в словах, в яких словах приголосний звук м'який , а в яких твердий  :
- У нашому лісі живуть : Вов.., Зає ...,Каба.., Єно...,а ще Оле... і Ведмі...
- У нашому лісі ростуть : Ду..., Кле..., Берез..., Ялинк..., 
-На городі ростуть : Огіро..., помідо....,пере..., кабачо...
- Молодці , малята ! Звуки ви підібрали вірно , черепашці сподобалася ваша робота і вона просить вас виконати наступне завдання .
Д/гра " Закінчи речення "- треба з трьох поданих картинок підібрати два слова , щоб закінчити речення :


- Малята , сьогодні на нашій сторінці зовсім не випадково з'явилися змія , черепаха та крокодил .Спробуйте  підібрати до кожного з них слова - ознаки .
- Погляньте на ціх тварин , що ви бачите спільного між ними  ?
-  Малята , чи є у зміє ноги ( кінцівки ) ? Як вона пересувається по землі ? Повзає .
- А у черепахи та крокодила є кінцівки  ? Так , у черепахи та крокодила є по чотири ноги  . Але вони  розміщені з боків тулуба , тож їм не зручно ходити по землі , вони теж плазують ( повзають )- торкаються тулубом землі , коли пересуваються . За те люди  називають  змію , крокодила ,черепаху - плазунами . Тіло плазунів вкрито -  роговими лусочками, або панцирем .
 Відкрийте зошит " Весна " на стор . 13 ( 1 вправа ), розгляньте малюнок : кого ще ми називаємо плазунами ? 
- Кого з плазунів ви зустрічали у природі нашого краю ? Ящірку , вужа , черепаху .
- Крокодили та гадюки в нашій країні  не живуть . Для нас так найкраще , адже і крокодили і гадюки є дуже небезпечними для життя людини . 
-Крокодили , черепахи , змії та інші плазуни вилуплюються з яєц. Мами - плазуни відкладають яйця у теплий пісок , згодом народжуються дитинчата схожими на своїх батьків . 



 А ось у мультику крокодил добрий , і він потребує медичної допомоги - розхворілися у нього зуби  :

- Малята , як ви доглядаєте за своїми зубами ? Чи не боїтеся ви лікаря - стоматолога , коли з'являється в тому потреба ? Не треба боятися лікарів - вони  завжди намагається допомогти , вилікувати будь яку хворобу .
Під час прогулянки огляньте свій квітничок : які квіти вже відцвітають , які тільки зацвітають . Чи є у квітнику багаторічні квіти ? Як вони називаються ? Погляньте на кущ півонії , на ньому вже з'явилися бутони .
Зробіть у зошиті звуковий аналіз слова ВУЖ.
Завдання : зошит " Весна " стор . 13
Завтра о 10.00 годині онлайн заняття , перелик необхідних речей для роботи і посилання надійшлю у вайбер групу " Сонечко ."
Бажаю вам миру і спокою !






Комментариев нет:

Отправить комментарий