Логіко - математичний розвиток .
Тема : Число 10.Цифра 10
- Доброго ранку , мої маленьки друзі !
- Сьогодні у нас заняття з математики . А розпочнемо ми його з прослуховування казки . Так , так , не дивуйтеся , адже казка математична - казку про козеня , яке вміло рахувати до 10 .
- Хто був першим ? А другим ?
- Скільки було всього тварин ?
- Хто був за свинею ? Хто був між собакою і півнем ?
- Позначимо в зошиті червоними трикутниками тварин , яких порахувало козеня . Скільки трикутників червоного кольору намалювали ? 9
- Кого з тварин ми не позначили у зошиті ? Козеня . Позначте його жовтим трикутником .
- Скільки жовтих трикутників ? Один А скільки червоних ?Дев'ять. - - Скільки всього? Запишіть у зошиті
1+9=10
-Як утворилося число 10 ?
- Число 10 можна утворити із двох меньших чисел .
Робота в зошиті Математика стор.54
Вправа "Заповни порожні клітинки "
Запишіть приклади у зошить (замість картинки підставте необхідні числа ) :
Робота по картинці ,усно .
Підставте в порожні клітинки на повітряних кульках числа , щоб в результаті утворилося число 10
- Розумнички ! Впевненна , ви впоралися з усіма завданнями !Час для прогулянки . Зверніть увагу ,як все навколо змінилося після дощу : трава позеленішала і підросла , квіти стали яскравішими і чути їх пахощі у повітрі . Чому так буває ? Вся жива природа потребує води . Вода живить рослини .
Комментариев нет:
Отправить комментарий