Розвиток мовлення .
Тема :Складання схеми речення .
- Доброго зимового ранку , мої маленькі друзі !
- Почнемо заняття з гри " Так " , чи " Ні ".-уважно слухаємо і після кожного рядочка даємо коротеньку відповідь " так ,"-якщо я кажу правду , або " ні ",- якщо я щось наплутала :
У зеленому гаю дам я м'ячик солов'ю .
На баштані у господині стиглі кавуни і дині .
Ходить в лісі , як годиться ,синя лисиця .
Влітку попили з криниці ми холодної водиці .
Йшла корова на лужок , їла з маком пиріжок .
Жовта навесні кульбабка , взимку - біла в неї шапка .
- Молодці!
- Малята , нагадайте мені , будь ласка , якими бувають звуки ? Голосними і приголосними .
-Які звуки вміють добре співати ?
Д/гра " Язичок співає ! "
Язичок по лісу йшов ,
Гарну квіточку знайшов .
Це не квітка , справжнє диво .
О , яка она красива . ( співаймо тихо і голосніше : о о о ООО ооо )
Далі язичок пішов ,
Зайця під кущем знайшов .
З зайцем язичок почав у схованки грати
1 , 2 , 3 , 4 ,5 - я пішов шукати
А , знайшов ..( ААА ааа ААА ааа )
Дуже далеко зайшов ,
З лісу вихід не знайшов .
Що робити язичку ?
(АУ АУ АУ ау ау ау )
Артикуляційні вправи для язичка ( ставимо на паузу відео і виконуємо вправи за зразком мами ) .
- Малята ,хлопчик Неуважко плаче .Він розповів , що йому поставила вчителька двійку за оповідання " Білка .", яке він склав . Давайте послухаємо оповідання хлопчика Неуважки . Будьте уважні , виправте помилки .
Білка .
Восени ми з мамою і татом пішли в ліс . У лісі було тихо тихо . Тишу порушували тільки ворони , що кукарікали біля своїх гнізд .Чути було , як далеко стрекоче дятел .
Раптом, ми побачили білочку . Яка ж вона гарненька . Вся біленька , пухнаста . У білочки маленький куций хвостик . Білочка щось тримала в лапках , це була маленька срібляста рибка . Тваринка побачивши нас злякалася і втекла . А невдовзі ми повернулися додому .
- Виправте помилки Неуважки .Скільки помилок ви нарахували ?
Складання речення .
- Малята , слово " сніг " ,слово " падає " давайте об'єднаймо ці два слова в речення .
Падає сніг .
- Скільки слів у цьому реченні ? Запишить схему речення у зошиті .
- Це коротке , чи довге речення ? Коротке .
- Давайте додамо до речення " Падає сніг " слово - ознаку . Який сніг ?
Падає пухнастий сніг . Запишить схему речення .
- Давайте ще збільшемо речення ,додамо ще одне слово - ознаку ( який сніг ) .
Падає білий пухнастий сніг . Запишіть схему речення у зошиті .
Завдання : Після перегляду відео складіть речення про зимові свята .
- Під час прогулянки зверніть увагу , чи виглядає сонечко з-за хмар . Визначте стан погоди : сонячно чи хмарно .В грудні сонечко часто з'являється з-за хмар ? Як називають грудень за похмурі дні ?
Завдання : зошит Зима стор .3
Завтра онлайн заняття для молодших дітей о 10.00 . Посилання і перелик необхідних речей для роботи я надійшлю у вайбер групу .
Бажаю вам тихого мирного дня , бережіть себе !
Комментариев нет:
Отправить комментарий