среда, 6 декабря 2023 г.

Розвиток мовлення .

Тема :Складання схеми речення .


 - Доброго зимового ранку , мої маленькі друзі !

- Почнемо заняття з гри " Так " , чи " Ні ".-уважно слухаємо і після кожного рядочка даємо коротеньку відповідь " так ,"-якщо я кажу правду , або " ні  ",- якщо я щось наплутала :

У зеленому гаю дам я м'ячик солов'ю .

На баштані у господині стиглі кавуни і дині .

Ходить в лісі , як годиться ,синя лисиця .

Влітку попили з криниці ми холодної водиці .

Йшла корова на лужок , їла з маком пиріжок .

Жовта навесні кульбабка , взимку - біла в неї шапка .

- Молодці!

- Малята , нагадайте мені , будь ласка , якими бувають звуки ? Голосними і приголосними .

-Які звуки вміють добре співати ?

Д/гра " Язичок співає ! "




Язичок по лісу йшов , 

Гарну квіточку знайшов .

Це не квітка , справжнє диво .

О , яка она красива . ( співаймо тихо і голосніше  : о о о  ООО ооо )

Далі язичок пішов ,

 Зайця під кущем знайшов .

З зайцем язичок почав у схованки грати 

1 , 2 , 3 , 4 ,5 - я пішов шукати 

А , знайшов ..( ААА ааа ААА ааа )

Далі язичок іде , чує їде щось , гуде 
У , як страшно язичку ( УУУ ууу УУУ ууу )

Дуже далеко зайшов ,

З лісу вихід не знайшов .

Що робити язичку ?

 (АУ АУ АУ ау ау ау )

Артикуляційні вправи  для язичка ( ставимо на паузу відео і виконуємо вправи  за зразком мами  ) .


- Малята ,хлопчик Неуважко плаче .Він розповів , що  йому поставила вчителька  двійку за   оповідання " Білка .", яке він склав .   Давайте послухаємо оповідання хлопчика Неуважки . Будьте уважні , виправте помилки .

Білка .

Восени ми з мамою і татом пішли в ліс . У лісі було тихо тихо . Тишу порушували тільки ворони , що кукарікали біля своїх гнізд .Чути було , як далеко стрекоче дятел . 

Раптом, ми побачили білочку . Яка ж вона гарненька . Вся біленька , пухнаста . У білочки  маленький куций хвостик . Білочка щось тримала в лапках , це була маленька срібляста рибка . Тваринка побачивши нас злякалася і втекла . А невдовзі ми повернулися додому .

- Виправте помилки Неуважки .Скільки помилок ви нарахували ?

 Складання речення .

- Малята , слово " сніг " ,слово " падає " давайте  об'єднаймо ці два слова в речення . 

 Падає сніг . 

- Скільки слів у цьому  реченні ? Запишить схему речення у зошиті .

- Це коротке , чи довге речення ? Коротке . 

- Давайте додамо до речення " Падає сніг " слово - ознаку . Який сніг ?

 Падає пухнастий сніг . Запишить схему речення .

- Давайте ще  збільшемо речення ,додамо ще одне слово - ознаку ( який сніг ) . 

 Падає білий пухнастий сніг . Запишіть схему речення у зошиті .


Завдання : Після перегляду відео складіть  речення про зимові свята .


- Під час прогулянки зверніть увагу , чи виглядає сонечко з-за хмар . Визначте стан погоди : сонячно чи хмарно .В грудні сонечко часто з'являється з-за хмар ? Як називають грудень за похмурі дні ?

Завдання : зошит Зима стор .3

Завтра онлайн заняття для молодших дітей о 10.00 . Посилання і перелик необхідних речей для роботи я надійшлю у вайбер групу .

Бажаю вам тихого мирного дня , бережіть себе !

Комментариев нет:

Отправить комментарий