- Грудень дарує мало сонячних днів . Частише стоїть непривітна , похмура і холодна погода . Тому цей місяць в народі називають "хмурень " , " студень ".
- Погляньмо на малюнок , визначте і назвіть ознаки зими , що саме відрізняє зимову пору року від інших пір року :
- Взимку йде сніг . Взимку діти ліплять сніговика . Продовжте далі складати речення самостійно за маленькими картинками .
-Починайте речення зі слова : Взимку ....( ведмідь спить у барлозі ; вдягаємо теплі речі ; заяць одів білу шубку і тд.
- Д/гра "Що буває взимку ? " - Місяць грудень хоче знайомиться з вами познайомитися , тож приготував для вас завдання по картинці :
- Порахуйте скільки сніжинок ? Скільки сніжків ? Чого більше сніжків чи сніжинок ?
- Якназиваються пташки на картинці ? Вони зимуючі , чи перелітні ? Скільки птахів повернуті в ліву сторону ?Скільки птахів полетіло ? Скільки зайчиків змінили шубку сіру на білу ?
- Молодці , малята !
- Малята , під час прогулянки зверніть увагу на грунт , сьогодні морозна погода ,чи змінився стан грунту від попереднього спостереження ? Грунт замерз .Як ви думаєте , чи зашкодить це насінню , яке посадили під зиму ? Ні насіння збережеться під толщією грунту , а весною дасть рости . Но це ми зможемо перевірити ще не скоро - з наставанням весни , а поки -початок довгої зими .
- Після прогулянки продовжемо готуватися до свят . Сьогодні на занятті з аплікації ми виготовимо ялинкову прикрасу Миколайчик , така поробка може прикрасити ваш письмовий стіл ( після підсихання вона гойдається ) :
Для роботи нам знадобиться : коло білого кольору( діаметр диска ) ; прямокутник червоного кольору 5/7 см; квадрат 4/4 см. червоного кольору ; коло рожевого кольору розмір діаметру 5 см., один ватний диск (розслоїти його на два кружечка ), рожевий овал невеличкий для долоньок( вирізати з прямокутника ) , чорний фломастер і червоний олівець , за бажанням дві тоненькі смужечки для прикраси головного убору.
-Завдання : Зошит Зима стор .2
Бажаю вам доброго початку тижня, виконуйте свою роботу з бажанням і натхненням - і буде відмінний результат праці !
Комментариев нет:
Отправить комментарий