четверг, 21 декабря 2023 г.

Розвиток мовлення . Художня література .

Тема :Казка " Снігуронька ".

-Доброго ранку , милі мої друзі ! На календарі  грудень - перший зимовий місяць.   І ми продовжуємо готуватися до різвяних свят . Сьогодні дівчатка  поділяться з нами новорічними виробами , зробленими своїми руками  . Софійка П. презентує свого Сніговичка , Софійка С. - чарівну ялинку , а Поліна М. прикрасила віконце сніжинками :



- Сьогодні п'ятниця , тож казка до нас завітала у гості !

Казка  буде про казкову дівицю , яка сонця боїться .

Коси розплітає , та на сонці тане .

- Відгадали , малята , хто це ? Снігуронька !


- Зима принесла нам казку , та не просту , а чарівну . Зима - справжня чарівниця . Узимку відбуваються різні дива .

- Перш ніж почути казку давайте пригадаймо , якими словами починаються казки ?

- Пригадайте , які казки починаються словами " Були собі ..."

- Казку , що ми зараз почуємо називається " Снігуронька ". Ця казка   починається словами " Жили на світі старий зі старою ..." Сідаймо зручненько , та слухаємо уважненько :

- Малятка , чи сподобалася вам ця казочка ? 

- -На вашу думку казка радісна , чи сумна ? Хтось скаже " радісна " , а хтось скаже " сумна " . Давайте проаналізуємо .

- Спробуємо передати радісний настрій своїми діями і емоціями : 

. покажіть , як дід та баба ліпили Снігуроньку ;

.покажіть , як вони милувалися нею ;

.покажіть , як баба з дідом зраділи , коли ожила снігова дівчинка .

-Малята , що в цій казці є незвичайного , казкового ?

-Кожна казка складається з трьох частин : початок , середина і кінець .

- Початок у казці радісний , ви щойно відтворили радісні емоції , коли показували , як ліпили Снігуроньку дід та баба  , як милувалися нею ,  як дивувалися , коли снігова дівчинка ожила . 

- Якій кінець у цієї казки ? Радісний . чи сумний ?

- Чи зрозуміли б ви кінець казки , не знаючи її початку ?

- Розкажіть , будь ласка , казку " Снігуронька " своїм дідусеві і бабусі в вечірній час , їм буде дуже цікаво послухати казочку .

- На онлайн - занятті ми повернемося ще до цієї казки . 

Під час прогулянки прошу вас роздивитися навколо себе , та знайти предмети , або явища в назвах  яких є звук [с ] . Достатньо буде трьох слів , заданий звук може бути на початку слова , в середині , або в кінці .

Зробіть , будь ласка , звуковий аналіз  слів .

Бажаю вам затишних, спокійних і гарних вихідних в колі родини ! Бережіть себе !

Комментариев нет:

Отправить комментарий