понедельник, 18 декабря 2023 г.

 Розвиток мовлення .

Тема : Різдво Христове .Заучування колядки .


- Вітаю вас , малята !Чудова зимова пора , її краса приносить нам           радість .Зима багата на свята . Та найбільше з усіх свят року - то Різдво Христове ! Вже зовсім скоро прийде до нас свята Різдва .

Д/гра : " Відгадай - ка ."

Мороз тріщить і снігу намело.

Радіють всі, адже прийшло … Різдво.


Ми прикрасимо ялинку,

Не забудемо про зірку.

Світле свято та чудове

Нині в нас - … Різдво Христове.


На ялиночці вогні,

Кульки срібні й золоті.

Світле свято та чудове

Нині в нас - … Різдво Христове.


Під ялинкою блищать

Подарунки для малят.

Світле свято та чудове

Нині в нас - … Різдво Христове.


Будемо пісні співати,

Близь ялиночки кружляти.

Світле свято та чудове

Нині в нас - … Різдво Христове.

- Давайте разом більше  дізнаємося про  Різдво Христово :


-До Різдва завжди починають люди готуватися заздалегідь. Прибирають свої домівки в святкове вбрання , купують , або виготовляють подарунки, готують святкові страви, розучують пісні, ігри, вірші.
- Наші малята теж вже розпочали підготовку до свята , вчора ми переглянули святкові поробки дівчаток , а сьогодні поглянемо , які святкові вироби зробив Тьома : 


-А ще на Різдво до нас з лісу приходить одна гостя, навколо якої , діти  водять веселий  хоровод. Що ж це за гостя? 
- Вірно, ялиночка. А чи знаєте ви, чому саме ялиночку наряджають на Різдво? Послухаємо разом :

Іісус Христос народився в  країні Палестині , в місті Віфлеємі . В тій країні ростуть  пальми , оліви  - вони відрізняються від дерев нашіх лісів , а ще ростуть  ялинки - такі самі , як у нас  .

- Це пальма і олива :


- Вся природа зраділа народженню маленького Іісуса .Люди , тварини вклонялись Младенцю Христу . Захотіли вклонитися йому і три дерева : пальма , олива і ялинка . Стали вони збиратися на поклоніння і завели таку розмову між собою :

Пальма :Маю я крону чарівну.

Розлоге листя та ошатне,

До Немовляти простягну.

Святе Дитя мені всміхнеться…

Я найвродливіша, здається.


Олива: А я - духм’яная олива.

Не всі такі, як я, стрункі.

Без заперечень я красива,

Плоди мої такі смачні.

Хто кращий. Я це добре знаю.Звісно - я .


Ялинка:На жаль, я не така як ви,

Маю лиш голки та шишки.

Нема мені чим похвалитись

І як я перед Дитям   з’явлюся?

-Пальма і олива  вирішили йти до Христа вдвох , а ялинку образили за її колючі голки і прогнали від себе .

- Ялинка не образилася , а навпаки , пораділа за пальму і оливу , що вони зможуть поклонитися народженному Іісусу .


-Та раптом , перед ялинкою з'явився Ангел з неба і звернувся до ялинки :

 О, Ялинонька зелена,

Тиха, скромна та смиренна.

Твоя вдача люба Богу,

Тож збирайсь і ти в дорогу.

За усі твої чесноти                                     

Станеш ти такої вроди,годі буде і впізнати.
- Ангел прикрасив гілочки ялинки кульками різнокольоровими , зірочкою та іншими прикрасами . Засяяла ялинка різдвяними вогниками і привітала  всіх з Різдвом Христовим .



- Відтоді ,  цю скромну лісову красуню ми так чекаємо на Святі Різдва Христова .Зірочка на ялинці сповіщює нам : Христос народився !
-В Україні є традиція , щороку, напередодні Різдва, діти вітають своїх родичів , хрешених , друзів та співають  калядки  - Христа прославляють .
Тож і ви , малята , розучить  колядку , а в святковий час ви привітаєте нею всіх добрих людей .
- Виберіть одну з запропанованих колядок , яка припаде вам до вподоби і заучіть її ,я чекатиму  на ваші колядочки .

Завтра , в середу, онлайн заняття о 10 .00 для молодших дітей . Посилання надійшлю в вайбер групу " Сонечко " 

Завдання  зошит Зима стор.13.

Бажаю вам мати велике бажання підготуватися до Різдвяних свят , та мати багато можливостей для цього !

Комментариев нет:

Отправить комментарий