вторник, 5 сентября 2023 г.

Логіко - математичний розвиток .

Тема : Ліворуч-праворуч . Овал. Частини доби .


 - Доброго вересневого ранку , мої любі малята !

- Сьогодні казковий ліс запросив нас до себе . Щоб туди потрапити потрібно знати казочки .

- Пригадайте , будь ласка , казочку , яку вам розповідали , коли ви були зовсім маленькі .

-Так , це" Курочка Ряба ". Допоможіть мені згадати початок цієї казочки .

- Збиралася принести для нас курочка подарунок - чарівне яєчко .Таке саме , як знесла діду і бабі . Та хитра лисиця відняла у Рабі яйце .

- То, може, ми знайдемо у лісі лисичку . Але, перш ніж вирушати у ліс, треба згадати частини доби , щоб не затриматися у лісі до ночі .

Ознайомлююче відео (для молодших ) :


Повторення (для старших ) :

-Погляньте на картику : частини доби переплуталися . Розставте їх у правільній послідовності . 1 2 3 4- як вони розміщені на картинці 

                                                          2 1 4  3- правильна послідовність частин доби



- Сонечко намальоване ліворуч  будинка - починається ранок .
- Сонечко сяє над будинком - це ....( день )
- Сонечко намальовано праворуч  будинка -....
-На небі зорі -....

- В подорож до лісу ми візьмемо кошик з гостинцями для звірят . Покладемо туди: ( назвіть )

- Назвіть , будь ласка , їстівні продукти , якій геометричну фігуру воні подібні?
- Які з цих предметів схожі на круг і овал ?( яблуко і огірок )
Завдання : з квадрата 5/5 - вирізати круг ,з прямокутника 5/10 -овал (способом закруглення кутів )
Шляхом накладання однієї фігури на іншу визначте ,чим схожі фігури , і чим відрізняються одна від одної .
- Малятка , на дереві хруснула гілочка .Хто ж там є ?
- Пригостимо білочку горішками .
- Скільки  білочок ? А скільки горішків ? Чого більше : білочок , чи горішків? Чого менше ? ( білочок , бо вона одна , а горішків - три )
- Бачимо ,хтось за горбком ховається .
Я вухатий ваш дружок .
В мене сірий кожушок .
Куцих хвостик , довгі вуха .
Я усіх - усіх боюся .
- Хто це , малятка ?
- Чим пригостимо зайчика ?
- Чого більше : зайчиків , чи морквинок ? Правільна відповідь - " ПОРІВНУ "
- Малятка , запишить у себе зошиті більше - менше - дорівнює . ( старші )
- Зайчик показав нам де стоїть  будиночок  лисички .
- Шлях до будиночку нам треба прокласти за допомогою рахункових паличок : діти викладують палички по вказівці самостійно ( внизу зразок -підказка  )
1) пройти прямо ;
2) повернути праворуч ;
3)прямо ;
4) повернути ліворуч ;
5) прямо

.
- Наша стежина привела нас до будиночку лисички .Ось воно -чарівне яєчко. Якої геометричної форми яйце ? Так , овал .


- Щиро дякую вам , малята , за всі виконані завдання ! 
Разом пишемо цифру 2 :

Завдання : стор .3 Математика ,( молодші діти  знаходять серед інших цифр і пишуть тільки цифри 1 і 2 . )
стор .9 Осінь 2 і 3 вправи .
- Завтра , в четвер о 10.00 - онлайн заняття , посилання на нього і перелік необхідних речей я надішлю увечері у групу " Сонечко "
- Бажаю вам тихого затишного дня , хай все у вас буде добре !















Комментариев нет:

Отправить комментарий