понедельник, 4 сентября 2023 г.

Розвиток мовлення .

Тема : " Будьмо знайомі ! "




- Радо вас вітаю , мої маленькі друзі ! У мене чудова новина!!!  До нас у  "Сонечко " приєдналися троє малят : Христина , Софійка і хлопчик Дамір !

- Впевнена , ми станемо добрими друзями !

- Малятка , чи всі ранкові справи ви зробили ? Дайте, будь ласка , відповідь : так ,або ні .


- Прокинулися в доброму настрою ? Ліжечко заправили ? Зубки почистили , вмилися ? Ранкову зарядку зробили ? Поснідали , не забули подякувати мамі  , або бабусі  за смачний сніданок  ? 

-Сподіваюся , ви на всі питання дали відповідь : Так ! Молодці ! 

-Дзвоник кличе нас на заняття . Ми починаємо !


- Погляньмо на картинку :( стор. 3.Осінь )



-Хто це ? Відповідей може бути декілька : родина , сім'я, люди .
- Чим вони відрізняються ?Віком : дорослі , молоді , діти , літні .
Серед них є чоловіки , назвіть їх .( дідусь , тато , син )
Є жінки , назвіть їх .( дівчинка , мама , бабуся )
- Скажіть ,будь ласка , хто з членів родини ходить до дитячого садка ?Хлопчик і дівчинка. Уявімо ,що вони прийшли до нас у садочок .Дайте хлопчикові і дівчинці імена .
Дидактична гра " Будьмо знайомі !"  - за прикладом вихователя складаємо розповідь - знайомство про себе . : Мене звуть Тетяна Василівна ,я - вихователь ,разом з дітками ми малюємо , ведемо бесіду , пишемо у зошиті , а як тебе звуть ,  розповіси про себе ?
Завдання : чекаю ваші розповіді - знайомство .
- З вами , малятка ми познайомилися , зараз ви познайомитися зі своїма батьками . Так - так , не посміхайтеся , знаю ,що ви своїх батьків кличете  лагідно : тато , мама ,а як звертаються до ваших батьків дідусь і бабуся ? ( по імені : Сашко , Настя і тд.) 
Завдання : спитайте у мами : як її ім'я і по - батькові ,запам'ятайте


- Одного разу до садочка приходив художник . На згадку про дітей він намалював спільний портрет :

- Який настрій у дітей ? Охарактерезуйте
-Покажіть дівчинку з косичками ,як ви гадаєте : чому вона засмучена ?
-Хто її втішає ?
- Що треба зробити ,аби всім діткам було весело ? Гратися разом  .   Придумайте імена кожному з дітей .

- Скільки хлопчиків на портреті ? Скільки дівчаток ? Скільки діток разом ?

Запишіть приклад у зошиті ( 3+2=5 )

- Яким за рахунком стоїть хлопчик вищій за всіх ? (перший ) а  яким - нижчий за всіх ? (п'ятий )

-Яка за рахунком стоїть дівчика у червоних сандалях ?(четвертою ) Запишіть у зошит .

- Погляньте на картинку , які вчинки дітей вам не довпадоби , допоможіть дітям виправити їхні вчинки . Хто з діток подає добрий приклад своїма діями ? 



 Завдання : на стор . 2 ( Осінь , жовтий зошит ), в нижній частині листа обведіть свою праву  долоньку( за допомогою дорослого );на стор .3 - зафарбуйте стільки кружечків - скільки членів вашої родини .

- Малятка , вчимося писати цифру 1 у зошиті в клітинку :

- Під час прогулянки поспостерігайте за станом неба : які пливуть по ньому хмари , високо чи низько , на що схожі хмаринки ( розвиток мислення ).Головне , щоб небо над нашою країною було мирним ! Тихого і спокійного дня вам , добрі мої друзі !!!






 

Комментариев нет:

Отправить комментарий