воскресенье, 24 сентября 2023 г.

 

Розвиток мовлення . Громатика .

Тема : Слова - назви предметів.


- Доброго ранку , мої маленькі друзі ! Сьогодні вівторок - другий день тижня .

-Ми починаємо наше заняття з громатики .

- Скажи мені ,  яка у тебе найулюбленіша іграшка ?Розкажи  про неї .

- Малятка , назвіть предмети ,що на картинці? Зайчик ,м'яч ,лялька,машинка ,ведмедик , дзиґа.

- Як  можно назвати всі ці предмети одним словом ? Іграшки .

- Якими з цих іграшок  граються дівчатка ? А якими з них граються  хлопчики ? В які іграшки  граються всі діти разом ? В м'яча ,з дзиґою ,з ведмедиком,з зайчиком .

-Давайте перетворимо одну іграшку на багато іграшок ,щоб всім діткам  вистачало для гри .

Д/гра " Один - багато "

Лялька - ляльки ;

Заяць - зайці ; машина -..; ведмедик -...;м'яч -...; кубик -..; барабан -...

- Молодці ! 

-  Назвіть предмети  , які ви бачите :


- У кожного предмета , як і у нас з вами ,  є своє ім'я ,це - назва предмета .

-До кожного слова - назви предмету ми ставимо питання : що це ? хто це ?

-Що це ? Лялька .

-Хто це ? Дівчинка .



-Питання  :хто це ? - ми ставимо коли бачимо ,або ведемо бесіду про живі істоти - про людину ,про назви    тварин, комах , риб ,птахів ,  про назви професій   Наприклад : хто це ? Це Андрійко . хто це ? Це вовк .хто це ? Це вчителька і тд.

До  предметів ,що нас оточують ,які зроблені руками людини- ми ставимо питання : що це? Що це ? Це автобус . що це ? хліб.

- Прогулянка лісом , скільки тут красивого і цікавого ! Давайте разом визначимо , яке ми поставимо питання до кожного слова - предмета  : що це?  або хто це ? 


- Хто це ? Білка . Хто це ? Їжак . Хто це ? .....

- Що це ? Шишка . Що це ? Гриб.Що це ? Пеньок .Що це ?....

-   Домовимося  з вами слова - назви предметів у зошиті позначати схематично - , прямокутником : наприклад : слово - садок  на схемі позначимо так :



Вправа «Назви зайве».

-Машинка, кубик, лялька, ніч.(  в рядку слова- назви іграшкок, зайве - ніч ,слово- назва частини суток) 

Потяг, автобус , вантажівка, борщ.?

Диван, зошит , олівець , альбом ?

- Молодці !

Д/гра на уважність , мислення , логіку .

- Зараз разом з вами пограємо в цікаву гру, будьмо уважні і розсудливі:

Завдання : зошит Осінь стор .11 
зошит Математика стор.6 , старша підгрупа дітей використовують лінійку   для вимірювання 
Під час прогулянки поспостерігайте за повітрям , якої воно сили . Пограйте в гру " Спіймай повітря "-для цього" наберіть "повітря у поліетиленовий пакет , розгляньте його , чи має повітря колір ? Повітря прозоре .

Ввечері пропоную вам переглянути всією родиною мультфільм 


Завтра  у середу о 10.30 онлайн заняття з молодшою підгрупою дітейСтарша підгрупа дітей виконують завдання ,яке буде надане в блозі .
В четвер онлайн заняття о 10.00 для всієї групи " Сонечко ", перелік необхідного матеріалу для роботи і посилання на онлайн заняття я надійшлю у вайбер групу "Сонечко "Приєднання до онлайн заняття для дітей обов'язково.

Бажаю вам веселих ігор у колі друзів , спокою і миру !

Комментариев нет:

Отправить комментарий