Ознайомлення з природним довкіллям .
Тема :
- Доброго ранку,сонечко ясне!
Доброго ранку, земле прекрасна!
Доброго раку, діткам усім!
- На календарі 25 вересня . А який сьогодні день тижня ? Понеділок - перший день тижня .
Погляньте на картинку .
- Це - годинник,він вказує на час. Погляньте - маленька стрілочка зупинилася на цифрі 9 ,а велика стрілочка біля якої цифри стоїть ? Так , велика стрілочка вказує на цифру дванадцять !
На годиннику - дев'ята година ,час починати заняття .
-Цифри вишукалися по колу,одна за одною ,назвіть їх по порядку.
- Почнемо заняття з визначення стану погоди . Який сьогодні день : сонячний , чи хмарний .
- Якщо похмура погода, за чим ховається сонечко на небі ? За дощовими хмарами .
- Чи дме вітер ? Як можно визначити силу вітра ? Сильний вітер - гне дерева,
хмари швидко пливуть по небу ;
- Якщо легенький вітерець - ледь -ледь колишиться на гілках дерев листячко , хмаринки повільно пливуть по небу .
- Дерева , небо , вітер , хмари , сонечко , все це -є природа .
- Малята , як ви думаєте ,що таке природа ? Природа - це все ,що нас оточує , окрім того , що зроблено руками людини .
- Погляньте на картинку ,і назвіть , що ви на ній бачите. Спробуйте порахувати кількість названих слів .( небо , метелики , річка ...)Це все - природа.
-Природу поділяють на живу і неживу . Що належить до живої природи , а що - до неживої природи -
ми з вами зараз дізнаємося, уважно слухаємо і запам'ятовуємо :- Після перегляду відео час перепочити : збираймося на прогулянку .
Практичне завдання на прогулянці : Погляньте навколо себе ,назвіть ,що ви бачите з живої природи ?
Що бачите з неживої природи ?
Поспостерігайте за небом ,знайдіть на небі цікаву хмаринку,пофантазуйте : на що вона схожа ,намалюйте свою чарівну хмаринку .
Завдання для всієї групи : зошит Математика стор 5; зошит Осінь стор .7-вправа 3.
Завдання для молодшої підгрупи : вчимося писати цифри 6 та 7 на аркуші формату А4.
- Бажаю вам вдалого початку тижня , хай все у вас виходить легко і з радістю !
Комментариев нет:
Отправить комментарий