- Ой , ми потрапили в казковий математичний ліс . Тут , навіть. птахи мають незвичайний вигляд . Що це за птахи ? Це сови .
-Що вони вам нагадують ?Геометричні фігури .Назвіть , фігури до яких подібні сови .
- Знайдіть серед птахів дві однакові сови . Які за рахунком стоять однакові сови серед інших ?- запишить у зошиті відповідь відповідними цифрами .
-Порахуйте кількість птахів в прямому і зворотньому напрямку . Запишить , кількість фігур з кутами ? А скільки фігур на малюнку -без кутів ? Назвіть їх.
Вправа - конструювання : приготуйте рахункові палички . Слухайте уважно казку : " Два брати " і змоделюйте з паличок героїв казки .
Жили-були два брати –Трикутник і Квадрат. Старший, був дуже добрим і життєрадісним, а ось молодший – незадоволеним і заздрісним.
- Малята , на вашу думку хто був старшим братом : квадрат чи трикутник?Чому ?(на мою думку - квадрат , бо в нього більше кутів , ніж у трикутника )
Якось Трикутник каже старшому братові: «Ти такий великий, повніший та ширший за мене, в тебе більше сторін і кутів, в мене лише 3, а в тебе цілих 4 кути!». Старший брат лише знизав плечима: «Я таким народився!».
Настала ніч, і Трикутник вирішив позлодійкувати та повідрізати братові всі кути зі словами: «Ну що ж, спати лягав ти квадратом, а прокинешся без кутів!»
- Малятка , поміркуйте , на яку фігуру перетворився квадрат ? Порахуйте скільки кутів стало тепер у фігури ? Скільки трикутників з'явилося від обрізаних куточків ?
- Рушимо далі лісовими стежками :
- Лісові звірята пригостили нас грибочками . Малята , розкладіть гриби по кошиках :
- По скільки грибочків получилося у кожному кошику ?Молодці ! Ми повернулися з математичного лісу додому .
Завдання : зошит Математика стор . 7
Бажаю вам сонечка на небі і в душі ! Завтра о 10.00 онлайн - заняття . Перелик матеріалів для роботи і посилання я надійшлю в групу " Сонечко "
Комментариев нет:
Отправить комментарий