вторник, 26 сентября 2023 г.

 Логіко - математичний розвиток .

Тема


- Вітаю вас ,любі мої малята ! 
- Ой , ми потрапили в казковий математичний ліс . Тут , навіть. птахи мають незвичайний вигляд . Що це за птахи ? Це сови . 
-Що вони вам нагадують ?Геометричні фігури .Назвіть , фігури до яких подібні сови  .
- Знайдіть серед птахів дві однакові сови . Які  за рахунком стоять однакові сови серед інших  ?- запишить у зошиті відповідь відповідними цифрами .

-Порахуйте кількість птахів в прямому і зворотньому напрямку . Запишить , кількість  фігур з кутами ? А скільки фігур на малюнку -без кутів ? Назвіть їх.
Вправа - конструювання : приготуйте рахункові палички . Слухайте уважно казку : " Два брати " і змоделюйте з паличок героїв казки .

Жили-були два брати –Трикутник і Квадрат. Старший, був дуже добрим і життєрадісним, а ось молодший – незадоволеним і заздрісним.

- Малята , на вашу думку хто був старшим братом : квадрат чи трикутник?Чому ?(на мою думку - квадрат , бо в нього більше кутів , ніж у трикутника  )

Якось Трикутник каже старшому братові: «Ти такий великий, повніший та ширший за мене, в тебе більше сторін і кутів, в мене лише 3, а в тебе цілих 4 кути!». Старший брат лише знизав плечима: «Я таким народився!».

Настала ніч, і Трикутник вирішив позлодійкувати та повідрізати братові всі кути зі словами: «Ну що ж, спати лягав ти квадратом, а прокинешся без кутів!»

- Малятка , поміркуйте , на яку фігуру перетворився квадрат ? Порахуйте скільки кутів стало тепер у фігури ? Скільки трикутників з'явилося від обрізаних куточків ?

- Рушимо далі лісовими стежками :





- Лісові звірята пригостили нас грибочками . Малята , розкладіть гриби по кошиках :
- По скільки грибочків получилося у кожному кошику ?Молодці ! Ми повернулися з математичного лісу додому . 
Завдання : зошит Математика стор . 7
Бажаю вам сонечка на небі і в душі ! Завтра о 10.00 онлайн - заняття . Перелик матеріалів для роботи і посилання я надійшлю в групу " Сонечко "




Комментариев нет:

Отправить комментарий