- Доброго березневого ранку , любі малятка ! Вітаю вас з днем весняного рівнодення - це особлива дата , коли тривалість дня і ночі однакова . Від сьогодні день буде збільшуватися , а ніч буде ставати коротшою .Вже сонечко повернуло на літечко !
- Сьогодні серед нас , малятка є дівчинка , яка відзначає свій п'ятий День народження - це Настуся !
Настусінька , ми бажаємо тобі всього самого доброго , хай всі твої мрії здійснюються !
- Малятка , давайте всі разом пошлемо Настусі повітрянний поцілунок і серденько !
- Годинник сповіщає нам , що час починати заняття . Погляньмо , котра година ?
- Дев'ята година ранку , тож ми починаємо .
- Почнемо ми з гри , уважно слухайте вірш і після кожного питання дайте відповідь : " Так " чи " Ні "
Ви послухайте уважно ,хто із вас мені розкаже ,
Чи правдиві ці слова , що в людини вуха два ?
Що у морі риб немає? Що від зайця вовк втікає ? Що хом'як уранці з'їв двох лисиць і трьох котів ?
Що гадюка часто плаче? А бджола така ледача ? Що із цегли варять борщ ?Що іде молочний дощ ?
Шиють одяг з павутини ?Пироги печуть із глини ?
Мишка в киці частий гість ?
- Тож порахуйте і запишить скільки відповідій " Так " , а скільки " Ні "
- Ви були уважні , слухали і аналізували ,тож відповіді дали правильні .
-Гра " Який склад зайвий ?"- прошу визначити склад , який в рядку звучить по їншому . Знову нам у поміч знадобиться уважність :
-На - на - на- па
-Оп - оп - ам - оп
-Ра - ра - ра -ау
-Зу - зу - су- зу.
- Сподіваюся , що серед однакових складів, завдяки уважності, ви витягли за вушко на сонечко зайвий склад
- Хочу розповісти вам історію про двух сестричок . (підказки тут , але даємо хвилинку дитині підбирати слова )
Жили собі дві сестрички - Юля і Вероніка.
-У кого з дівчат коротке ім'я? довге ?
Сестрички були схожі зовні одна на одну , а смаки були у них різними . Юля любила страви , які називаються короткими словами , а Вероніка- страви , які мають довгі назви .Ось замислилася мама : що ж приготувати донечкам ?
- Малятка , давайте допоможемо мамі дівчаток . Як ви гадаєте , які перші страви можна приготувати для Юлі?(суп , борщ ).А для Вероніки ? ( окрошку , рассольник , солянку )
- А на другу страву , що порадимо приготувати для Вероніки ?( котлету , макарони , вареники ) . А що залюбки з'їсть Юля ? ( рис , плов ,рагу )
- А чим зап'ють обід дівчатка ? Хто з них полюбляє : чай , сок ,квас ? Кому довподоби : молоко , лимонад , какао ?
- Мама дівчаток - сестричок дуже вдячна за ваші поради , дякую і я вам !
- Малятка , порахуйте і запишить кількість складів у деяких словах - назвах став для Вероніки , а потім для Юлі .Порівняємо , чи правильно ми підбирали слова за розміром.
- Сьогодні сестрички Вероніка і Юля разом з мамою будуть випікати булочки - жайворонки . Чому сьогодні ? Я поясню :
В давнину - давно, в день весняного рівнодення діти вставали рано і збиралися біля мами і бабусі на кухні. Там вони на кухні ліпили пташок-жайворонків з тіста-ось таких.
Сліплять жайворонків, спечуть їх в печі, піднімуть вище і тримають так. А іноді навіть на дах будинку забиралися - весну зустрічали. А після заспівають пісеньку. Весна почує та прийде- тепло принесе.
- Тож , якщо і ви маєте бажання ,зауважу : за вашим бажанням ! спечемо разом пташок - жайворонків . Будемо один одного пригощати , стареньких сусідів пригостимо .
- Під час прогулянки прошу поспостерігати за хмарами . Погляньте : які лінії вони мають ? Якого кольору ? Чи змінюється форма хмаринки протягом п'яти хвилин ( затримати поглят на одній хмаринці )
Бажаю вам смачної і запашної випечкі , радості від праці , даруйте радість близьким своїми добрими справами !
Комментариев нет:
Отправить комментарий