пятница, 3 апреля 2020 г.

Читання вірша Л. Костенко

Ліна Костенко: «Спинюся я і довго буду слухать», «Дзвенять у ...
-Зацвітає калина , зеленіє ліщина
 Степом котиться диво -луна 
Це моя Україна , це моя Батьківщина
Що , як тато і мама , одна 
                    А . Камінчук 
-Доброго дня ! Всі готові до роботи ?Сьогодні на занятті будемо продовжувати розмовляти своєю рідною українською мовою ! 
-Спочатку розімнемо наш язичок :
-Де ж наш пустун -язичок
Заховався за біленький тиночок 
Ліг на бочок і мовчок , а ми зараз його розбудимо !
-Поклацаємо зубками - щоб міцнішими були 
- Поплямкаємо губками
-Коником поїдемо
-Посичали гускою :с-с-с
-Подзижчали комариком : з-з-з-з
-Подирчали трактором др-р-р
-Як капає дощік кап-кап-кап-кап 
-Пошуміли вітерцем ш-ш-ш
Гра :
-Хочу з вами пожартувати , буду читати віршика , якщо скажу  нісенитницю ви виправте мене , але повним реченням та українською мовою (мами допомогайте )
-Щука в хмарах пливе до зозулі . 
Павло ніс Тетянці букет із цибулі 
Маму колише  дитина в колясці 
Дозріли банани в снігу на Алясці
-Сидить Тарасик на суку , і голосно кричить ку-ку

- А зараз ми переходимо до важливих речей .
Наші голівки влючаються до роботи , ми уважно слухаємо , думаємо , мислемо і запам'товуємо .
Наша Україна - це наша Батьківщіна . У кожної людини є ім'я , воно дається нам від народження , від наших вчинків залежить 
як нас поважають , добрий вчинок завжди викликає у людей почуття поваги : Андрійко - сміливий , бо він захистив Оленку від собаки . Сергій не привітався з дітьми . В другому випадку ми промовляємо зі смутком , бо вчинок у Сергійка недобрий , треба бути ввічливим !
-Наша країна має ім'я - УКРАЇНА .
Краса , могутність і добробут нашої країни залежить від кожного з нас , якщо ми з вами будемо старанно виконувати свої обов'язки -  країна буде в добробуті , будемо насаджувати квіти та дерева вдома , в садочку - цім ми прикрашатимємо країну .
ГРА : АУКЦІОН СЛІВ 
Доберемо , як можно більше слів - ознак про Україну (  мила . квітуча , чарівна , хлібна , щедра , прекрасна і тд )
30 віршів про Україну, які легко вивчити дітямДля дітей провели конкурс «З Україною в серці» — ПРОЧЕРК.інфо
-Асоціативна гра : Що для кожного з нас Україна .
-Для мене - це рідне село , де я народилася ,  тут жили мої батьки ,я милуюся просторами нашого села , красотою великого міста Харков , поряд з яким ми мешкаємо . А що для тебе значить Україна . Мабуть твій дитячий садочок , твій рідний дім , де в затишку і любові батьків ти зростаєш !Вам піклуватися і примножувати дари України у майбутньому , бережіть мир і спокій країни , ніколи не грайтеся у війну , щоб насправді не прийшлось воювати .
Є люди , які в своїх віршах прословляють красоту нашої України . Я хочу вас познайомити з видатною поєтесою ,її звуть Ліна Костенко Презентація до уроку з літературного читання (4 клас) "Як не ...
- добре Ліна вчилася у школі і тому вже в 16 років вона написала свою першу книгу , в своїх творах Вона передає почуття своєї душі до нашої країни - України , сьогодні ми постараємось вивчити її вірш :
  Буває , часом сліпну від краси.
  Спинюсь , не тямлю , що воно за диво , -
  оці степи , це небо , ці ліси,
  усе так гарно , чисто, незрадливо ,
  усе як є - дороги , явори ,
  усе моє , все зветься - Україна .
  Така краса , виисока і нетлінна ,
   що хоч спинись і з Богом говори 

-Які почуття охоплюють нас при читанні ціх рядків ?
-Так  милування і гордість за чудові уголки нашої країни , тож читати цей вірш треба неголосно та неторопливо , а речення :усе моє , все зветься - Україна треба прочитати голосно , з інтонацією .
- Ребята , нарисуйте , пожалуйста , сердечко , а папы и мамы впишут слова - пожелания для нашей страны . 
Я желаю вам понимания и мира ! Всем спасибо !
Стихи о доброте, добре, милосердии короткие красивые

Комментариев нет:

Отправить комментарий