среда, 8 мая 2024 г.

Геометричні об'ємні фігури ( повторення )

Логіко - математичний розвиток .Економічне виховання "Наші потреби "



 - Доброго ранку , мої маленькі друзі !

- Швидко плине час , сьогодні ви - дошкільнята , а вже зовсім скоро підете до школи . Для навчання в школі треба зібрати  необхідні речі ,для роботи на заняттях . Назвіть предмети , які ви бачите :


- Чи всі ці предмети стануть у потребі школярам ? Так всі ці речі будуть потрібні  учням . Потреба - це  все те , без чого людина не може жити : сон , їжа , відпочинок  , тепло ,вода . Потреба буває в  речах ,які необхідні для навчання ,у побуті  , для гри . 
- Знайдіть на картинці парні предмети . Чому деякі речі - парні ? 
Тому що на картинці хлопчик і дівчинка , тож рюкзачки треба зібрати обом учням . Глобус один - бо його демонструє вчитель на уроці для всіх учнів  .
- Малята , назвіть предмети , які ми  з вами  використовуємо під час заняття .
- Скажіть , будь ласка , іграшки важливі для дітей , чи є в них потреба  ? Звісно , іграшки : конструктор , ляльки , машинки , дзига , кубики , набір будівельного інструменту , або лікарська іграшкова валіза  є необхідною потребою для гри  . Гра допомогає вам навчатися , мріяти , пізнавати такий цікавий і прекрасний світ . 
А коли ви граєтеся разом з друзями - це надзвичайно добре .
- Але трапляються випадки , коли дитинці бажається мати забагато іграшок . Чи є це добре ? На іграшки витрачаються кошти батьків ,які заробляються ними важкою працею  , тож треба купляти такі іграшки , в які ви будете з задоволенням  гратися , а не складати їх на поличку, забуваючи про них .
-Чи буває так , що батьки відмовляють вам  купити те , що ви  просите ? Як ви на це реагуєте ?
- Розгляньте малюнок , назвіть в чому хлопчик потребує в першу чергу ,для нього це  найважливіше  ,  які предмети знадобляться згодом ,а без яких зовсім можна  обійтися  :
- Знайомтеся - це Сашко і Тетянка : 
- Мама відправила дітей до магазину купити продукти . Для покупок мама дала дітям 10 гривен . 
Сашко запропонував купити хліб , ціна якому -4 гр.і сир , ціна якого - 6 гр. Чи вистачіть Сашкові грошей на купівлю ціх продуктів ?
 Тетянка не погодилася з братом  , і вирішила всі гроші - 10 гривен  витратити на цукерки .
- Малята , хто з дітей більш розсудливо підійшов до витрати грошей ?  Так , Сашко , адже в першу чергу є потреба в корисних продуктах харчування , а цукерки - це   бажання  посмакувати солодощами , але без них можно обійтися  .
Д/гра : Бажання та потреби .

- Малята , поміркуйте і назвіть професію цієї людини :
- Хто такі архитектори ? Що вони будують ?
-Що слід знати , щоб стати архитектором ?
- Навіщо архитекторові знати математику ?
-Які фігури використував хлопчик при будівлі споруди ?
- Порахуйте , скільки циліндрів ? Скільки конусів ? Скільки кубів ?
Виконайте завдання в зошиті Весна на стор .18 
- Чим відрізняються споруди поміж собою .
- Яку зі споруд ви впізнаєте завжди посеред інших споруд , намалюйте цю споруду .
 Під час прогулянки прошу здійснити піший похід до пам'ятника загиблих воїнів ( на стадіоні ), які перемогли в Другій Світовій війні . Воїни захистили нашу країну від ворога ціною свого життя на довгі роки . В наш час воїни ВСУ виборюють перемогу над ворогом , щоб ви зростали під мирним небом ! Миру , добра і злагоди всьому українському народу !!!




Комментариев нет:

Отправить комментарий