Розвиток мовлення
Тема : Складання розповіді по картині .
Наступив новий день !
Всім говорим " Добрий день !"
" Добрий день тобі й мені -
Усім людям на землі ! "
- Сьогодні до нас завітав гном Нюханчик і приніс нам чудовий букет різнокольорових запашних квітів :
- Малята , на вашу думку , чому у гнома , який подарував нам квіти - таке незвичне ім'я - Нюхайчик ?
- Якщо ви прокинулися зранку в сумному настрою , що може вам покращіти настрій ? Дуже хочу ,щоб наша бесіда принесла вам багато позитива .
- Малята , а гном Малювайко приніс нам картину , але вона чомусь від нас закрита. Щоб ми змогли її побачити треба виконати перше завдання - відгадати загадку . Відповідати потрібно використовуючи слова : " Я думаю ,що це .... ,тому що ....." ,або " Я вважаю , що це .... , тому що ..."Все у зелені довкола
Пасовище , ліс і поле .
Мчать струмочки до ріки,
Ліплять гнізда ластівки ,
І в сороки новина ,
Облетіла всіх вона ,
Сповіщаючи ...( весну )
- Скільки місяців у весни ? Назвіть їх по порядку .Чи всі вони схожі один на одного ?
-Д/гра " Скажи навпаки ."
- В березні ще лежить сніг -...(а в травні буяють трави) ;
- В квітні на гілочках верби котики - ..... а в травні
- На початку весни день коротший -....
-В березні сонце пересувається по небу низько -........
- В березні прилетають граки - .... а в травні ластівки ;
- В квітні розквітають кульбабки - а в травні ...( бузок )
- На початку весни взуваємо чоботи - а квітні ... , а в травні ....
Друге завдання : назвіть птахів , які повернулися навесні до нас з теплих країв :- Які з ціх птахів повертаються першим в Україну ?
- Який птах іметує спів інших птахів ?
- Яка птаха не виховує своїх пташенят ?
- Для якого птаха людина будує житло ?
- Покажіть найспівучого птаха .
- Які птахи прилетають до нас вже на прикінці квітня - початку травня і будують свої гнізда біля оселі людини ?
Зробіть звуковий аналіз слова ЛАСТІВКА , визначте наголошений склад .
- Молодці , малята , дійсно птахи ваші пернаті друзі !
Завдання третє.
- Малята , які квіти першими з'являються і заквітають навесні ?
Давайте пригадаємо весняні квіти , які нам знайомі , а яких ви ще не бачили - познайомимося з ними :
- Зробіть звуковий аналіз слова -КВІТИ , визначте с слові наголошений склад .
- Завдяки вашій старанній роботі, виконали всі завдання - картина Малювайки відкрилася
- Яку пору року намалював гном ? Який весняний місяць зображений на картині ? Чому ви так вирішили ?
- В який одяг вдягнулися діти і вихователька ? Весняний . Назвіть одяг і взуття .
- На передодні якого свята діти з вихователькою прийшли на луки ? Що саме допомогло вам це з'ясувати ?
- З чого видно , що діти люблять і бережно ставляться до природи ?
Д/гра " Побачи "- уважно роздивись картину і назви все що ти бачиш- всі об'єкти. Але у цій грі є правило : необхідно відповідати повними відповідями : " Коли я дивлюся на картину, я бачу ..."
Д/гра : " Почуй ." - уявіть і озвучте звуки , які можуть наповнювати картину .( спів птахів , мукання корови , тиха бесіда між дітьми і вихователькою , дзюрчання водиці , шелест трави і листя і тд.)
- А тепер малята перетворимося з вами з маленьких діток на великих письменників і складемо розповідь " Вітаємо тебе , Весно !" Я надрукую ваші розповіді , які ви надішлете мені у відео форматі , і у нас вийде чудо - книга про найчарівнішу пору року - Весну . Бажаю вам натхнення !
Завдання : зошит Весна стор .24
Завтра , в середу , о 10.00 годині онлайн заняття .
Мирного сонячного дня вашим родинам !
Комментариев нет:
Отправить комментарий