среда, 15 мая 2024 г.

Віршовані задачі .

Логіко - математичний розвиток .

Тема : Задачі ( повторення )


-  Доброго ранку , мої маленькі друзі !

- Почнемо наше заняття з математичної розминки :

· Крок вперед;

· Присядьте 1 раз;

· Ліворуч 2 кроки;

· Присядьте 3 рази;

· Праворуч 4 кроки;

· Тупнути ногою 5 разів.


- Малята , а як називається те, що відбувається зараз? ( Сьогодні )

- Події, що відбувалися перед сьогоднішнім днем,коли це було? (вчора, в минулому)

- Те, що чекає на нас попереду, коли це буде? ( завтра, в майбутньому).

- Сьогодні четвер , а який день був вчора , позавчора , а позапозавчора ?

- Які дні тижня нас чекають попереду : завтра , післязавтра та після післязавтра ? 

- Молодці ! 

- Малятка ,уважно послухайте віршик і скажіть - це задача ?

Руки вгору піднесіть,

І почнемо всі лічить.

Скільки пальців на руці?

Хором скажемо усі.

- Вірно , на руці п'ять пальців . Але це була не задача . Чому ? З яких частин складається задача  ?
Відкрийте зошит і запишіть рішення задач , уважно слухайте віршики , в них - умова задачі і питання :
Валя п’ять яблук купила,

По дорозі одне загубила.

Скільки принесла до хати,

Щоб гостей пригощати?

Лісом до бабусі йшла 

Червона Шапочка мала. 

В лісі вовчика зустріла, 

Пиріжками пригостила. 

Ще лишилося в онуки 

Пиріжків 4 штуки. 

А було спочатку 7. 

Скільки сірий вовчик з'їв?


У Надійки три копійки,

А Світлана має п’ять.
Допоможемо дівчаткам
Гроші всі порахувати.


Сидів хлопчик біля річки,
Він спіймав аж три плотвички,
Котенятко одну вкрало.
Скільки рибок в нього стало?
- А зараз Мишеня нас запрошує погратися з ним в " Веселі цифри ."

- Під час прогулянки зверніть увагу на стан неба : які хмари по ньому пливуть , якого воно сьогодні кольору . Як змінюється колір неба протягом дня ? Що на це впливає ? ( сонечко , хмари , частина доби )
Завдання : зошит Математика стор .62 
Бажаю вам мирного спокійного дня !




Комментариев нет:

Отправить комментарий