вторник, 30 января 2024 г.

 Логіко - математичний розвиток .

Тема : Умовна мірка .


- Доброго ранку , любі малята ! 

- Малята , я чую звук : ДЖ-Ж  ДЖ-Ж   ДЖ-Ж . Звук чую , але нікого не бачу .

-Хтось тут є. Це, мабуть ,так нас гукають , або просять про допомогу  . Давайте відгукнемося ( повторюємо спочатку тихо , потім голосніше ) ДЖ-Ж  ДЖ-Ж  ДЖ-Ж  ДЖ-Ж  ДЖ-Ж .


- От диво ! Бджілка , як же ти потрапила до нас на сторінку , адже на дворі холодно і  морозно ?
- Малята , чому ми здивувалися , що бджілка потрапила до нас ? Бо на дворі зима ,а бджоли взимку зимують у теплому вулику .
Бджілка : Одного дня я спостерігала за тим , як у теплі краї відлітали птахи , та раптом пішов дощ . Мої крильця намокли і я не змогла долетіти до вулика.  Поки відпочивала  -прийшла  зима . Мабудь я загину ,адже мої брати і сестрички сплять у теплому вулику і їдять солодкий мед .
- Не сумуй і не хвилюйся, маленька бджілка , ми тебе нагодуємо.
- Малята , чим живляться бджоли ?
-Нажаль , нектару у нас немає , та ми можемо приготувати  солодкий сироп для бджілки  .
Для цього нам знадобиться цукор і вода .Води треба більше , а цукру меньше  . 
- Малята , як називається те , чим міряють ? Міра . Що може бути мірою ?
- В нашому випадку мірою для цукру  буде :  чайна ложечка .
- Чим ми можемо відміряти цукор ? Чайною ложкою .

Практична робота : відміряємо 5 ч/ложек цукру  у мішечок .Щоб не забути скільки ми насипали - будемо кожен раз класти рахункову паличку . Як тільки у нас буде 5 рахункових паличок -  насипати припиняємо .
-  Скільки паличок поклали біля себе ? Так 5 паличок ,тож ми насипали у мішечок - 5 ложек цукру .
- Малята , у нас з'явився це один мішечок . 
- Нам треба розділити цукор на два мішечки . 
-В цьому нам допоможуть рахункові палички : раздіть  палички на дві групи: 2 палички  - перша група , 3 палички - друга група .
- Покажіть серед знаків порівняння знак " недорівнює "

- Запишить у зошиті 2 не дорівнює 3
- Що треба зробити, щоб  цукру в два мішечка насипали порівну ? Треба додати в мішечок з меньшою кількістю цукру ще одну ч/ложку .
-Завдяки умовній мірці - чайній ложці у нас однакова кількість цукру в обох мішечках.
- Сипучі речовини можно виміряти ще столовою ложкою , можно склянкою.
- Рідину можно виміряти - склянкою :
- Для сиропа візьмемо склянку води і додамо до неї цукор з одного мішечка , спробуйте на смак . У нас получився солодкий сироп Для себе зваримо з нього компот .

- Малята , допоможемо бджілці дістатися вулика :напрямок  шляху  треба коментувати : вправо , вліво , вгору , вниз .


- І вкажемо шлях  до квітки :

Завдання : зошит Математика стор . 37 
Бажаю вам тихого спокійного дня , сонечка на небі і в душі .





Комментариев нет:

Отправить комментарий